uruttaja 05.03.2005 12:30:55 | |
---|
Nää oot rapulasa ihan selevästi, mutta määpä en ookkkaan! Tiijjäkää nää muka mitä tsinna-juttu tarkottaa? se on ihan oikeasti jotain kieltä, mutta mitä? Mistä mulle kohmelo olisi tullut, sekkeillään meiskasin mnetissä koko yön... |
Sertzo S 05.03.2005 12:33:14 | |
---|
Tiijjäkää nää muka mitä tsinna-juttu tarkottaa? se on ihan oikeasti jotain kieltä, mutta mitä? Mistä mulle kohmelo olisi tullut, sekkeillään meiskasin mnetissä koko yön... No, em määkää kaikkia tiijä. Hyvä ku et ryypänny! |
uruttaja 05.03.2005 12:35:32 | |
---|
No, em määkää kaikkia tiijä. Hyvä ku et ryypänny! Ochta tsinna, anna pillua, kuuluu kysymyksenä asettaa naiselle. Joten opit jotain tänäänkin. On saamen kieltä. Oon nimittäin sen verran soittanu näittenkin taiturien kans, siis pillun ja saamenkielen. No muutaman leuallisen otin, mutta yhtään en ryypänny. |
Sertzo S 05.03.2005 12:38:53 | |
---|
Ochta tsinna, anna pillua, kuuluu kysymyksenä asettaa naiselle. Joten opit jotain tänäänkin. On saamen kieltä. Oon nimittäin sen verran soittanu näittenkin taiturien kans, siis pillun ja saamenkielen. No muutaman leuallisen otin, mutta yhtään en ryypänny. Tiedän kokemuksesta ilman tuota lausettakin, että koltta temput tietää. ;) |
uruttaja 05.03.2005 12:42:06 | |
---|
Tiedän kokemuksesta ilman tuota lausettakin, että koltta temput tietää. ;) Joo oot tietenkin vetänyt sitä samaa 140 senttistä vääräsääristä morsianta Äkäslompolossa? Etteivät vain napalankouden tiukat veljessiteet yhdistä pohjoisen humppasiipeä??? |
Sertzo S 05.03.2005 12:43:39 | |
---|
Joo oot tietenkin vetänyt sitä samaa 140 senttistä vääräsääristä morsianta Äkäslompolossa? Etteivät vain napalankouden tiukat veljessiteet yhdistä pohjoisen humppasiipeä??? Mää kerron sitten joskus, kun Uruttaja tullee ryyppäämään tänne Saimaan rannoille. |
R.Syke 05.03.2005 13:03:40 (muokattu 05.03.2005 13:04:56) | |
---|
Arom-Killan alaosasto, Gambina-looshi, tuntuu olevan vetreässä vedossa. Onko looshi -nimitys huono? Kuinka tämän killan organisaatiokaavio tulisi kalvoilla esitellä? |
uruttaja 05.03.2005 13:13:42 | |
---|
Arom-Killan alaosasto, Gambina-looshi, tuntuu olevan vetreässä vedossa. Onko looshi -nimitys huono? Kuinka tämän killan organisaatiokaavio tulisi kalvoilla esitellä? Kaivappa esille pullo Jalua, siihen sitten Gambinaa kyytipoijjaksi ja organisaatiokaavio valaistuu sinulle vaivatta. En ole vielä tälle päivälle ottanut mitään, mutta ajattelin tuossa ryhtyä saunan lämmitykseen. Oluet pistin jo kylmään. Illalla Kirkan keikka Foxiassa, lähen fanittaan. Siis Haapasalon Peteä, en Kirkaa. |
Muistankos nyt ihan väärin, olikos Haapasalon Pete Kantolan ja Korisevan bändissä? |
Eddy 05.03.2005 22:52:11 | |
---|
Muistankos nyt ihan väärin, olikos Haapasalon Pete Kantolan ja Korisevan bändissä? Korisevan bändissä ainakin... Koskettelen soittimia... |
jmercy 05.03.2005 23:09:52 | |
---|
No sitten on tuttu kaveri, oli muuten alunperin Kantolan bändissä ja vaihtoi sitten Korisevan kiipparin kanssa (siis Laineen Veijon). |
kyänäino 06.03.2005 19:48:55 | |
---|
Olin tässä muutaman päivän netittä ja olen näemmä saanut aikaan jonkinlaisen vyöryn, kiitos vaan kaikille osanottajille! Kirjastossa oli "Dallape 2" -niminen nuottivihko, siellähän tämä kuten monet muutkin helmet ovat! |