seitikki 05.03.2005 21:30:03 (muokattu 11.05.2006 13:47:27) | |
---|
.......................................... Ja kommenttia, kiitos. "Pottu vieköön, pitkätukka-heebo! Ja meidän likan kimpussa! Seurustelua? Mitä hattua!"-fox. MAU. |
Ja kommenttia, kiitos. Aivan saatanan hieno. Tämä ei ollut pelkästään sanoja peräkkäin aseteltuna. Tuli mieleen Noitalinna Huraa. The road never ends for me, kid. |
fifehole 05.03.2005 23:33:17 | |
---|
Milloin olen onneton? Tää on tosi hyvä!!! Toivottavasti tän saa kuunnella joskus biisinä++++ Head for an eye |
Pelsi 06.03.2005 15:22:30 | |
---|
Loistavaa. Tälläisten sanoitusten tekeminen ei todellakaan ole helppoa, mutta sulle se näyttää olevan oikein leipälaji. Lisää näitä! Kalamies #3 >-)))> |
Juzzu 06.03.2005 18:00:21 | |
---|
Huh, olipas järkyttävän hienot sanat. Woe että kun osaisin itse kirjoittaa jotain tuollaista! Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
numb000 06.03.2005 18:09:54 | |
---|
todella hyvät sanat. ihan aikuisten oikeesti. an egotist is a man, who thinks that if he hadn't been born, people would've wondered why... |
mutti 07.03.2005 16:48:52 | |
---|
Oho. Wau. Et muka osaa kirjoittaa!! Ei voi mitään. |
miscage 08.03.2005 15:15:03 | |
---|
Loistavat on. Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
mikainen 11.03.2005 21:33:52 | |
---|
Taattua seitikkiä. Todella hyvä! Olisi kiva kuulla joskus ihan musiikin kanssa. |
mikainen 11.03.2005 21:37:40 | |
---|
Ja sanonpa vielä, että jos seitikki löytää kunnon säveltäjän niin menestys on varma. Ugh. |
Rocco_Longfella 12.03.2005 12:18:35 (muokattu 14.03.2005 13:52:13) | |
---|
Osaisipa itsekkin.. + ----------------->8------ |
Juz 12.03.2005 23:39:35 | |
---|
Mahtavaa. Musiikki on tie, totuus ja elämä ! |
Nimismies 13.03.2005 15:59:44 | |
---|
Kerrassaan erinomaista. Ei liian selkeää, eikä liian abstraktia. Toimii. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
mustman 17.03.2005 10:13:50 | |
---|
Milloin minä olen poskelle jäähtynyt suudelma, milloin häpeääni unohdettu valhe - milloin olen rakkauteen tähtäävä nuoli, milloin ilkeästi hymyillen pistäväksi kudottu vaate Hyvää jälkeä! Ainoa mikä jäi junnaa, oli tuo "milloin ilkeästi hymyillen pistäväksi..." Oli helppoa lukea koko teksti, tässä kohdassa joutui oikein lukemaan. Siis hyvä kuvaus, mut lyhyemmäksi, liian pitkältä kuullostaa. Se joka ei tee virheitä, niin ei yleensä tee mitään!! |
nothingnes 17.03.2005 16:25:03 | |
---|
jälleen kerran ihan loistava sanotus seitikiltä huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
Kirjoitus virhe 17.03.2005 17:01:09 | |
---|
Todella hienoa. No voi ihq. |
Riksteri 20.03.2005 09:09:31 | |
---|
Milloin minä olen maahan tuijoittava katse, milloin katkeruudesta valuva kyynel - Silloin olen taivaalta voimia anova katse, illoin myötätunnosta valuva kyynel - milloin olen tyhjyyttäni huutava kuori, milloin imelästi hymyillen toisille sysätty saaste silloin olen ylijäämääni purkava sisin, illoin katkerasti nauraen toisille lahjoitettu haaste Milloin olen silmistä kulunut kiilto, milloin lukkojen karhea ruoste, Silloin olen silmiin syttynyt loiste, illoin lukkoja avaava Houdin, milloin olen kaipuusta kuihtunut, raiteilta suistunut viimeisen kesäyön kukka silloin olen täyttymyksestä päihtynyt, suunnan muistanut punahilkan ensimmäinen hukka Milloin minä olen poskelle jäähtynyt suudelma, milloin häpeääni unohdettu valhe - Silloin olen käteen puristunut oljenkorsi, illoin ylpeyteeni nostettu totuus - milloin olen rakkauteen tähtäävä nuoli, milloin ilkeästi hymyillen pistäväksi kudottu vaate silloin olen raukkautta janoava sydän, illoin hellästi ympärille kietoutuva lämmin aate Milloin olen valoisan yön painajainen, milloin pöydälle kaatunut muste, Silloin olen synkän päivän pelastaja, illoin maljakkoon kaadettu koste, milloin olen ikävästä vääntynyt, varjoon päin kääntynyt viimeisen kesäyön kukka silloin olen täyttymyksen saavuttanut, valoon ojentunut punahilkan ensimmäinen hukka Tässä minä olen nyt mustilla lehdillä, väsyneellä varrella, anteeksipyytävästi alaspäin karrella Tässä olen aina ollut, valkoisilla lehdillä, voimakkaalla ponnella, anteeksiantaen ylöspäin, onnella - sinulle ojennettuna. - sinulle ojennettuna. _____________________________________________ Sain idean kirjoitukseeni Armin ja Dannyn kappaleesta 'Tahdon olla sulle hellä'. Eikö tämä toimisi dialoginakin oikein hyvin, oikein innostava teksti Seitikiltä. Mama always said life was like a box
of chocolates, never know what you're gonna get. |
seitikki 20.03.2005 17:40:11 (muokattu 11.05.2006 13:47:42) | |
---|
................... "Voidaan mennä Salen eteen perjantaina kismaileen niin kaikki näkee et me seukataan ja rakastetaan toisiamme niinq tosi syvästi hei."-Kitaravirtuaali. Maur. |
Riksteri 20.03.2005 18:50:31 | |
---|
En oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Siis ihan mukavat pari kohtaa, mutta muuten silkkaa solkkausta. Tekstisi oli niin puhutteleva, että ajattelin katsastaa miltä se näyttäisi eräänlaisena dialogina, sekoittamalla sitä hybriditekstin keinoin. Kirjoittamaani kömpelöön tekstiin ei sinällään kannata juuri ajatuksia tekstisisällöltään uhrata, tarkoitus oli vain luoda vastakohtaisuuksien varjoja ja jännitteitä jo olemassaolevasta tekstistä. Huumorillakin voi asiaa tarkastella. Käyttämäsi kukkaiskieli vei ajatukseni ehkä myös ikebanaan, jossa pyritään luomaan tasapainoinen kokonaisuus yhdistämällä vastakohtaisia elementtejä, maata, taivasta ja ihmisyyttä. Mama always said life was like a box
of chocolates, never know what you're gonna get. |
seitikki 20.03.2005 20:21:30 (muokattu 11.05.2006 13:47:52) | |
---|
...................... "Voidaan mennä Salen eteen perjantaina kismaileen niin kaikki näkee et me seukataan ja rakastetaan toisiamme niinq tosi syvästi hei."-Kitaravirtuaali. Maur. |