Aihe: Godsplague | |
---|
|
Noniin, aloitinpa keskustelun Suomen munakkaimmasta bändistä. Evilution on aivan perkeleen kova levy. Ainoa huono biisi on sinkkulohkaisu Road Song. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
|
ei road song ole paska. |
SDMF 05.03.2005 17:28:02 | |
|
Godsplague , ahhh ! Munaa löytyy juu ja Nico on varmaa suomen kovin vokalisti , ja helvetin mukava äijä myös . Evilution on hankittu mut vituttaa ku ei Shovel lättyä löydä :/ R.I.P Dimebag darrell |
|
ei road song ole paska. On se. Tai ei paska mutta huonoin. Listen to Black Sabbath or DIE!!
|
Miten Euge on saanut sen Rebelflag-Tokainsa?? Listen to Black Sabbath or DIE!!
|
Pitäisi kyllä ottaa kuunteluun. Ilmeisesti aika paljon Wylde-henkistä matskua? |
SDMF 05.03.2005 17:30:54 | |
|
Miten Euge on saanut sen Rebelflag-Tokainsa?? maalas sen itse , ite meinaan saman tehdä mun halpis tokaille kohta ku osta uuden paremman version :) R.I.P Dimebag darrell |
|
Miten Euge on saanut sen Rebelflag-Tokainsa?? Eikö miehellä ole diili ESPin kanssa? Ainakin Driven aikaan oli(?). Vai onkohan mulla mennyt merkit ja miehet ihan sekaisin? |
|
Eikö miehellä ole diili ESPin kanssa? Ainakin Driven aikaan oli(?). Vai onkohan mulla mennyt merkit ja miehet ihan sekaisin? Kyllä se Tokai on. Ja SDMF vastasikin jo tyhjentävästi. Listen to Black Sabbath or DIE!!
|
Kyllä se Tokai on. Ja SDMF vastasikin jo tyhjentävästi. Kyllä näin on päässyt käymään. |
elbowski 05.03.2005 17:37:16 (muokattu 05.03.2005 17:37:26) | |
|
Niin, ja on Wylde-henkistä matskua. Kuvaus: BLS tapaa Panteran Entombedin keikalla. Listen to Black Sabbath or DIE!!
|
Eikö miehellä ole diili ESPin kanssa? Ainakin Driven aikaan oli(?). Vai onkohan mulla mennyt merkit ja miehet ihan sekaisin? driven kanssa veti espin vipereillä aikas useasti ja GP:n kanssa on stten nuo tokait käytössä. löytyyhän noita levyjäkin hyllystä jokunen=) OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
|
no mäkin sanon vielä että godsplaguessa euge ainakin soittaa tokailla. veti aika kovasti FME:ssä. |
|
hyllystä löytyy sinkku, ja evilution eugen ja OJ:n nimmareilla. olen cool. |
|
hyllystä löytyy sinkku, ja evilution eugen ja OJ:n nimmareilla. olen cool. Paitsi että Evilution on nyt minun, mä en palauta sitä. Listen to Black Sabbath or DIE!!
|
Paitsi että Evilution on nyt minun, mä en palauta sitä. sitten saat kokea elämäsi löylytyksen. |
|
sitten saat kokea elämäsi löylytyksen. :D. Pieni hinta tuosta levystä. Listen to Black Sabbath or DIE!!
|
http://leksa.1g.fi/euge/ Ottamiani videoita finnish metal exposta. Euge on kyllä aika kännissä. Soittaa ekassa videossa Pride & Glorya. Evilution on kyllä aika hiton kova levy. Kannessa komeilee Eugen ja OJ:n nimmarit. In Goth We Trust! The 666 Club #2 |
|
Onkos täällä paljon tamperelaisia jotka haluis nähdä Godsplaguen keskiviikkona :o ? AND THEN THERE WERE NONE! |
|
Kova jätkä se Euge, bändikin ihan OK! One fuckin well dressed man ! |
« edellinen sivu | seuraava sivu » | |
---|