Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 513 14 15 16 1736 37 38 39 40
Ben_D
03.03.2005 22:58:25

DESTRUCTION, Thrash FUCKING METAL!!!!
Ragorn
04.03.2005 18:40:28
Loistavaa, Wintersun, Bodom ja Teräsbetoni.
Aika varmasti olen siellä.
Ei tuo mitenkään sekavaa ollut, itse olit pilvessä.
MV
05.03.2005 14:12:42
Ootteko muuten huomannut että tuo tuskan sivujen vierasseinä on läpeensä paska? Kaikki vaan valittaa kun omia suosikkeja ei ole ilmestynyt. Eikö sitten voi jättää tulematta jos tarjolla olevat bändit ei kiinnosta? Kun tuskin sen hetkinen tarjonta hirveästi valittamalla muuttuu..

Olen saatana...Sitten ilmoitetaan kovaan ääneen, että "minä en tuukkaan tuskaan tänä vuonna vaan Saunaan perkele"

Mitä katselin tota tuskan ohjelmaa tähän mennessä niin kyllä siellä aika hyvin jokaiselle jotain on ja naurettavaa meininkiä myös se että festari on paska jos siellä on yhtään bändejä mitkä on jo aikaisemmin nähty...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
luopio
05.03.2005 14:54:49
Olen saatana...Sitten ilmoitetaan kovaan ääneen, että "minä en tuukkaan tuskaan tänä vuonna vaan Saunaan perkele"

Mitä katselin tota tuskan ohjelmaa tähän mennessä niin kyllä siellä aika hyvin jokaiselle jotain on ja naurettavaa meininkiä myös se että festari on paska jos siellä on yhtään bändejä mitkä on jo aikaisemmin nähty...

Niimpä, eikö sitten voi vaan mennä sinne saunaan ja olla hiljaa... Ja tosiaan monipuolista on myös tänä vuonna. Ja tartteeko noista bändeistä muutenkaan niin hirveästi nurista, itse lähtisin vaikka siellä ei olisi kuin yksi bändi joka kiinnostaa, meininki on kuitenkin niin perkeleen hyvä.
se "special child"
MV
05.03.2005 15:23:27
Niimpä, eikö sitten voi vaan mennä sinne saunaan ja olla hiljaa... Ja tosiaan monipuolista on myös tänä vuonna. Ja tartteeko noista bändeistä muutenkaan niin hirveästi nurista, itse lähtisin vaikka siellä ei olisi kuin yksi bändi joka kiinnostaa, meininki on kuitenkin niin perkeleen hyvä.

Olet asian ytimessä:)
Wasbesp
05.03.2005 15:26:48 (muokattu 05.03.2005 15:27:16)

Hienot festarit on tulossa, Testament, Destruction, Deathchain ja Scarve, + monta muuta hyvää bändiä. Kyllä nyt kelpaa.
Onks kaikki Alexit laihoja?
Viceroy
05.03.2005 17:04:31

Eiköhän tuolla ihan tiivis tunnelma tuu olemaan. Nyt vaan opiskelemaan näitä tuntemattomampia bändejä. Bal-Sagothiin on pakko perehtyä ;)

Myös Destruction-tietomääräni on hävettävän pieni. Thrashin ystävänä odotan kyllä hyviä festareita. Toivotaan että yläkerran äijä siunaa meitä kunnon helteillä!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
MV
05.03.2005 17:43:33
Eiköhän tuolla ihan tiivis tunnelma tuu olemaan. Nyt vaan opiskelemaan näitä tuntemattomampia bändejä. Bal-Sagothiin on pakko perehtyä ;)

Myös Destruction-tietomääräni on hävettävän pieni. Thrashin ystävänä odotan kyllä hyviä festareita. Toivotaan että yläkerran äijä siunaa meitä kunnon helteillä!

No toi destruction kannattaa kyllä tsekata...Ihan järkyttävän hyvä minkä itsekkin huomasin tossa yks päivä kun tutustuin...
Ragorn
05.03.2005 22:54:46
Toivotaan että yläkerran äijä siunaa meitä kunnon helteillä!

Helteillä??!!
Minä mielummin olisin semmosessa n. 10 asteisessa, nimittäin sielä saatta ruveta ahistamaan jos on ihan sairaan kuuma ja sitten moshataan yms... Vai?
Ei tuo mitenkään sekavaa ollut, itse olit pilvessä.
luopio
06.03.2005 12:49:25
Helteillä??!!
Minä mielummin olisin semmosessa n. 10 asteisessa, nimittäin sielä saatta ruveta ahistamaan jos on ihan sairaan kuuma ja sitten moshataan yms... Vai?

Ei kyl ne kunnon kuumat kesäkelit oli ainakin viime tuskassa ihan paikallaan.
se "special child"
Aegis
06.03.2005 14:33:14
Destruction. Se on siinä. Jos muita hyviä bändejä ei olisi tullut, niit viimeistään juuri Destruction olisi meikäläisen tuskaan repinyt, mutta nyt kaikkea muutakin herkkua luvassa. Nyt tulee kaikkien aikojen kesä, voi perkele! Total Desaster!
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Henko
06.03.2005 15:24:54

Acceptiahan sinne lähetään kattomaan, jos jotakin.
"Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"? - Homer Simpson.
Viceroy
06.03.2005 15:28:47

Ei kyl ne kunnon kuumat kesäkelit oli ainakin viime tuskassa ihan paikallaan.

Näinpä. Jättää vaan sen nahkahaarniskan pois, ja antaa säärikarvojen lepattaa.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
-Mickill-
06.03.2005 19:53:56
Acceptiahan sinne lähetään kattomaan, jos jotakin.

Niinpä, ellei niin loistava festari kuin Ilosaari olisi samaan aikaan niin melko varmasti tulisi lähdettyä tuskailemaan hewiäijien sekaan Acceptia luukuttamaan. Eihän sitä tiedä jos Tuska vielä jonkun järkyttävän kovan yllärinimen sais tonne vielä hommattua niin pitänee harkita uudelleen mutta tällä hetkellä Ilosaari vie kyllä kevyesti (jälleen kerran) voiton.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
Maardi
06.03.2005 21:00:51
Kyllä, Destruction viimeistään varmisti valinnan Tuskan ja Saunan välillä. Rässiä ainakin on tarjolla Suomessa ensi kesänä melko riittävästi.
luopio
06.03.2005 23:03:42
Kyllä, Destruction viimeistään varmisti valinnan Tuskan ja Saunan välillä. Rässiä ainakin on tarjolla Suomessa ensi kesänä melko riittävästi.

Mut onneks noitten kahen väliltä ei tarvii valita ku eivät oo ees samassa kuussa...
se "special child"
vomithrash
07.03.2005 09:23:48
Destruction, Testament ja Accept, kolme hyvää syytä lähteä Tuskaan ja vieläpä maksaa lipuista.
Maardi
07.03.2005 11:59:44
Mut onneks noitten kahen väliltä ei tarvii valita ku eivät oo ees samassa kuussa...

Ei, mutta kun rahatilanne voi olla vähän persiillään. Kyllä jos pätäkkää löytyy niin molempiin tapahtumiin menen ilman muuta.
BT
11.03.2005 21:25:44
Otin yhteyttä Susperian poikiin ja olisivat tulossa tämän vuoden Tuskaan.
Joten mikäli kyseinen bändi kiinnostais nähdä, niin yhteyttä vaan Tuskan järjestäjiin.
Tuskan vieraskirjassa on jo muutama Susperian toivomus, joten lisää vaan, tai sitten suoraan sähköpostilla.
Sama koskee Decapitatedia, yhteydenoton jälkeen jäivät odottelemaan Tuskan vastausta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)