R.Syke 04.03.2005 16:44:30 (muokattu 04.03.2005 16:45:58) | |
---|
Vieläkö tehdään Tyrnävällä ylijäämäperunoista sitä perunaviinaa? -Mäpäs tiedän kolme urheiluseuraa: Tyrnävän Tempaus, Reisjärven Pilke ja sitten jossain Etelä-Pohjanmaalla oli kyläseura nimeltään Alapään Koitto. Myös Turun suunnalta löytyy lupaava nimi: Kaarinan Ura. Mutta sitten asiaan: Kaikilla Mattiloilla on mielestäni ihan mukava ura edessäpäin. Lykkyä tykö. Saapi sitä Suomessa laulaa lurittaa ja jokunen vielä säesteleekin. Mutta mitä, sna, ylijäämäperunaviina tähän kuuluu. Onkos se muuten kuinka hyvää :P |
uruttaja 04.03.2005 18:06:35 | |
---|
-Mäpäs tiedän kolme urheiluseuraa: Tyrnävän Tempaus, Reisjärven Pilke ja sitten jossain Etelä-Pohjanmaalla oli kyläseura nimeltään Alapään Koitto. Myös Turun suunnalta löytyy lupaava nimi: Kaarinan Ura. Mutta sitten asiaan: Kaikilla Mattiloilla on mielestäni ihan mukava ura edessäpäin. Lykkyä tykö. Saapi sitä Suomessa laulaa lurittaa ja jokunen vielä säesteleekin. Mutta mitä, sna, ylijäämäperunaviina tähän kuuluu. Onkos se muuten kuinka hyvää :P Sillä markkinoidaan Tyrnävää maalimankartalle. Sertso sen otti esille, minä puhuin vain humpasta ja sitä on Tyrnävällä. Martti Innanenkin on ihastunut Tyrnävään, siitä osoituksena biist Moonlight over Tyrnaevae ja Tytär Tyrnävän. Samoin Tyrvää on Huuhaalle rakas; Tyrvään Närhet. |
Sertzo S 04.03.2005 18:21:04 | |
---|
Niin, ja 'Borneon kunigas nauttii pernahuttua Tyrnävän Kantakrovissa.' Innasen taulu tuo edellä mainittu. Perunaviinasta ei puhuta mitään. Mutta mitä v***a se näihin Mattilan sisaruksiin kuuluu, kysyn vaan? |
veeka 04.03.2005 18:29:34 | |
---|
Voisin tarjota maistiaiset tytöille... Soittajat soittaa ja haitaristit haittaa....? |
Sertzo S 04.03.2005 18:35:06 | |
---|
Voisin tarjota maistiaiset tytöille... Täytyypä tutkia, löytyykö paikallisesta Alkosta Tyrnävän perunauutetta, vaan pitääkö tyytyä Punkaharjullla tehtyyn pontikkaan, jota sieltä varmasti löytyy. Mutta eihän tämäkään kuulu mitenkään Mattilan... :/ |
uruttaja 04.03.2005 19:13:46 | |
---|
Täytyypä tutkia, löytyykö paikallisesta Alkosta Tyrnävän perunauutetta, vaan pitääkö tyytyä Punkaharjullla tehtyyn pontikkaan, jota sieltä varmasti löytyy. Mutta eihän tämäkään kuulu mitenkään Mattilan... :/ No normaali thread menee alta aikayksikön pillusta porisemiseksi. ei Mattilat niin huono vaihtoehto ole. |
aisa 04.03.2005 19:18:16 | |
---|
Täytyypä tutkia, löytyykö paikallisesta Alkosta Tyrnävän perunauutetta, vaan pitääkö tyytyä Punkaharjullla tehtyyn pontikkaan, jota sieltä varmasti löytyy. Mutta eihän tämäkään kuulu mitenkään Mattilan... :/ kyllä se siinä mielessä kuuluu mattiloihin että esim. Mattilan Ramille maistuu väkijuomat ja luultavasti myös ponantsa vallan mainiosti. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
uruttaja 04.03.2005 19:20:14 | |
---|
kyllä se siinä mielessä kuuluu mattiloihin että esim. Mattilan Ramille maistuu väkijuomat ja luultavasti myös ponantsa vallan mainiosti. Se Töpsävän pottuesa on aivan vitun pahhaa, mutta kukapa se viinaa maun takia? |
aisa 04.03.2005 19:23:07 | |
---|
Se Töpsävän pottuesa on aivan vitun pahhaa, mutta kukapa se viinaa maun takia? niinpä. juuaan mitä juuaan mutta jalua päälle! Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
uruttaja 04.03.2005 20:12:23 | |
---|
niinpä. juuaan mitä juuaan mutta jalua päälle! Jalu maistuu hunajalle. |
half 04.03.2005 20:18:14 | |
---|
No normaali thread menee alta aikayksikön pillusta porisemiseksi. ei Mattilat niin huono vaihtoehto ole. Missä pilu ja kuka he.....n Aino Kassinen ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 04.03.2005 22:31:50 | |
---|
Missä pilu ja kuka he.....n Aino Kassinen ? Kuollut ennustaja, |
half 04.03.2005 22:52:21 | |
---|
Kaarinan Ura. Olen sen kannatusjäsen ja ehkä pääsen vähän valmentamaankin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 04.03.2005 22:57:07 | |
---|
Kaarinan Ura. Olen sen kannatusjäsen ja ehkä pääsen vähän valmentamaankin. RB-.Oulun perustajajäen. Olen mä. |
half 04.03.2005 23:00:40 | |
---|
RB-.Oulun perustajajäen. Olen mä. Rauli Badding ? Rock & Billy ? Rythm & Blues ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 04.03.2005 23:04:32 | |
---|
Rauli Badding ? Rock & Billy ? Rythm & Blues ? Väärin. Raksilan Ballo. Eli Bandy84 ja R-Ville Team. |
Tankoprinssi 05.03.2005 12:01:41 | |
---|
Taitaa kolme Mattilan sisarusta jo tehdä keikkaa. Nykyisin jo neljä (4). Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Nykyisin jo neljä (4). ? Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
R.Syke 05.03.2005 12:56:11 (muokattu 05.03.2005 13:14:47) | |
---|
Nykyisin jo neljä ? Anne, Anneli, Anniina ja Anitta Taijan keittää halakoperut, kun jäi ylimääräisiä pottuja. Edit P.S. Meillä ei ylijäämäperuja käytetä viinaan, tavallisia vaan. Oon kuullunna, että Tyrnävällä tai jossakin siellä Oulun seuvulla on niin hyvää perunaa, ettei niitten kanssa tarvitse mitään kastikkeita tai voita käyttää lain. Syödään sellaisinaan. Meillä on aina pistettävä. |
aisa 05.03.2005 13:03:49 | |
---|
Anne, Anneli, Anniina ja Anitta Taijan keittää halakoperut, kun jäi ylimääräisiä pottuja. keitäppä perut. mulla tuli perhe eilen dominikaanisesta himaan ja mukulat vinkuu että pitäis saada iskän tekemää lasagnea. rupeen vääntämään sitä. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |