PuNkKi 04.03.2005 21:34:34 | |
---|
missä mahtaa olla vika.. kun vahvistimen laittaa seinään ja kitaran kiinni niin alkaa vahvistimesta kuulumaan selvästi radio kanava. lienee kitaran mikeillä jotain vaikutusta asiaan kun vahvistimesta ei ennen kuulu mitään ennekun kitara on kiinni? mikit on emg:n Zakk Wylde:t.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
...And Justice For All 04.03.2005 22:40:24 | |
---|
missä mahtaa olla vika.. kun vahvistimen laittaa seinään ja kitaran kiinni niin alkaa vahvistimesta kuulumaan selvästi radio kanava. lienee kitaran mikeillä jotain vaikutusta asiaan kun vahvistimesta ei ennen kuulu mitään ennekun kitara on kiinni? mikit on emg:n Zakk Wylde:t.. Huh, outo juttu. Ehkäpä mikit ja vahvari yhdessä kommunikoivat jonkun radio-aseman kanssa... huh! Mitähän tohonkin pitää tehdä?? © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
toxic 04.03.2005 22:42:39 (muokattu 04.03.2005 22:43:11) | |
---|
Yleensä vika on johdossa. Kokeile sitä. (Tai no, "yleensä") Edit: Oletko varma että se on radio kanava eikä mikään radioböyhelin? |
Jormaz 04.03.2005 22:46:21 | |
---|
Tommosta sattuu. Omasta setupista kuulunu ryssän radio. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
spacemonkeyevolution 04.03.2005 22:56:06 | |
---|
Omasta setupista kuulunu ryssän radio. Sama juttu. Sen piikkiin oon pistäny että rajan pinnassa asun. Yleensä hävis moinen ku vaihto kamojen paikkaa nurkasta toiseen tms. Don't worry, be heavy |
Jormaz 04.03.2005 23:09:22 | |
---|
Siellä rajan takana on ryssän häirintäasemia. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
Spez 04.03.2005 23:46:24 | |
---|
Vanhalla piuhalla kuului venäjää vaffarista, uudella piuhalla olen kerran bongannut ruotsinkielistä radio-ohjelmaa. Kerrassaan kiehtovaa? "Istun taikka kävelen, perse laskee sävelen" - Basistiystäväni. |
Jormaz 04.03.2005 23:54:47 | |
---|
uudella piuhalla olen kerran bongannut ruotsinkielistä radio-ohjelmaa -> Jätepuristin In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
borsta 05.03.2005 00:11:35 | |
---|
Onko rolandin cubeen tullu kenties joku uus efekti? Putkiradiomallinnus? Minkä saatana kylvää, sen hyrynsalmelainen korjaa. |
BuzBuz 05.03.2005 00:59:33 | |
---|
Onko rolandin cubeen tullu kenties joku uus efekti? Putkiradiomallinnus? Heh :D Kummallista kyllä tuo radion kuuluminen, mut ihan ymmärrettävää sinänsä. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
McNulty 05.03.2005 01:05:15 | |
---|
Tuostahan on ollut juttua että Crybaby ja vahvari olisivat osuneet sopivalle taajuudelle ja ulostaneet radiota tms. =) Itse en ole kyllä koskaan kuullut moista, oli missä päin tahansa. Yksi mahdollisuus on tietysti se että asuu jossain kilometrin säteellä voimakasta linkkimastoa tms. Siitä yleensä ottaa parhaiten signaalin =) |
fox 05.03.2005 01:39:54 | |
---|
Tuostahan on ollut juttua että Crybaby ja vahvari olisivat osuneet sopivalle taajuudelle ja ulostaneet radiota tms. =) Itse en ole kyllä koskaan kuullut moista, oli missä päin tahansa. Yksi mahdollisuus on tietysti se että asuu jossain kilometrin säteellä voimakasta linkkimastoa tms. Siitä yleensä ottaa parhaiten signaalin =) CryBaby on tosiaan erittäin tunnettu tuosta ominaisuudestaan.. Sopivan mittasilla välipiuhoilla kuulu hyvin neukkuradiota.. :) |
Eemil 05.03.2005 09:24:26 | |
---|
Mä muistan kanssa kuulleeni venäjän raadiota vekottimista joskus. Eikä tartte olla rajan lähelläkään. Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles
K100 #2 |
Ei tarttee itärajalla asua että kuuluis ryssäradio. Kuuluu täällä Turun kupeessakin. "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
32788 05.03.2005 10:56:12 | |
---|
Mulla rupes vanhalla piuhalla kuulumaan kerran jotain ihme suhinaa, ihan ku ois virittäny radiokanavaa, mutta jossain kanavien välissä you know. Se piuha oli kyllä niin solmussa ettei mikään ihmekään. Rahaa on kuin roskaa, roskaa on kuin paskaa, ja paska ei lopu koskaan. |
Dr. Muff 05.03.2005 10:57:27 | |
---|
Ei tarttee itärajalla asua että kuuluis ryssäradio. Kuuluu täällä Turun kupeessakin. Katariinassa kuului ainakin viime kesänä kitara-wahi-wahvistin-yhdistelmällä radio. which was nice. Tuumasta toiseen. |
kede 05.03.2005 12:35:19 (muokattu 05.03.2005 12:35:37) | |
---|
Oonko ainut joka huomaa tässä pienen Spinal Tap -tyyppisen komiikan ;) Itse haluisin semmosen systeemin, että sais hallitusti kitarasta kuulumaan kaikkee kohinaa ja radioääniä, tai vaikkapa juuri sellasta äänitettyä lennonjohto/poliisiradiota. Loistava ois kesken soolon painasta päälle semmonen, kattoo että mitä helvettiä ja iskee kitara maahan :) Taino, en kyllä kitaraa hajottas. |
Mebrick 06.03.2005 19:01:33 | |
---|
Heh :D. Näköjään on muillekki ku mulle käyny se, että alkaa vaffari puhumaan venäjää. Pitäis haastaa ryssät oikeuteen kotirauhan rikkomisesta! :D 100 % Doomsday.....NOW! |
Ze Kink 06.03.2005 19:46:33 | |
---|
Meilläkin kerran jäi bänditreenit melkein pitämättä kun ei voinut helvetillisen ulvomisen takia soittaa. Pistinpä puhtaalle vahingossa yhdessä vaiheessa, ja huomattiin että se ulvonta olikin radio joka oli helvetillisen hevisärön (:D) takia muuttunut epämääräiseksi ulinamölinäksi. Eipä mitään, vaihdettiin vahvistin ja hyvin toimi. Hauskaa tässä on se, että se joka tota radiota soi oli paljon uudempi H&K, ja se vanhempi Rolandin Cube johon vaihdettiin ei päästänyt mitään ulinoita. |