Bassolow 04.03.2005 19:11:43 | |
---|
Elikkä innostuin tuossa ajatuksesta tehdä omasta Squier p-bassostani vähän persoonallisemman näköinen(kuvan bassosta näet profiilitiedoistani) maalamalla siihen vauhtiviivat tai jotain muuta sellaista. Olisikos siis kellään antaa mitään akuuttia neuvoa tähän hommaan? Tekisin sen varmaankin niin, että rajaisin maalattavan alueen ja sitten sprayaisin sen mustalla värillä, ensin kuitenkin yritän tehdä mallin pahvista tai paperista. Ja tietenkin väri/kuvio ehdotuksia voi antaa! |
Wil-J 04.03.2005 19:16:53 | |
---|
En tosta niin tiedä, mutta jos tekisis uuden kromin värisen jostain pellistä tai muusta niin olisi varsin sykähdyttävä! |
...And Justice For All 04.03.2005 19:18:45 | |
---|
Maalaa pleksiin lempibändisi logo. Toimii aina. © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Bassolow 04.03.2005 19:31:58 | |
---|
Juu tuota metallista pleksiä olen paljon ajatellut mutta en oikein tiedä että mistä sitä metallia saisi. Varsinkin oikein kiiltävä pintaista on varmaankin vaikea saada. Toinen hieno olisi, jos olisi sitä metallia, jota on muun muassa lastaus laitureilla(jos joku on nähnyt James Hetfieldin erään explorerin niin tietää mistä puhun). Voisihan sitä tuohon mallii kokeilla että miltäs se Iron Maiden siinä näyttäisi. |
Niin ja tietysti se on coolia että siinä on "Etunimi Sukunimi Model" © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Johnny Buzz 04.03.2005 22:19:42 | |
---|
Juu tuota metallista pleksiä olen paljon ajatellut mutta en oikein tiedä että mistä sitä metallia saisi. Varsinkin oikein kiiltävä pintaista on varmaankin vaikea saada. Toinen hieno olisi, jos olisi sitä metallia, jota on muun muassa lastaus laitureilla(jos joku on nähnyt James Hetfieldin erään explorerin niin tietää mistä puhun). Voisihan sitä tuohon mallii kokeilla että miltäs se Iron Maiden siinä näyttäisi. Hommaa peilipleksi. Se on tyylikäs as hell. Mulla on sellanen jazzarissa. Tossa esimerkki; http://koti.welho.com/pmuurin2/soul … ot/kuningasrock/Kuningas-Rock02.jpg Toimii! |
Bassolow 05.03.2005 00:24:13 | |
---|
Hankin heti jos kerrot mistä! Tuollaista olen etsinyt pitkään! Mistä niitä siis löytyy? Steve Harriksellakin on lähes aina bassossaan tuollainen. |
Niskamies 05.03.2005 10:00:17 | |
---|
Sp-elektroniikasta ainakin saa ja edullisesti. Meitsi on meshissä. |
Bassolow 05.03.2005 13:18:36 | |
---|
Sp-elektroniikasta ainakin saa ja edullisesti. Osaakos kukaan sanoa kuinka paljon tuohon tulisi postikuluja kun tuo on aika epäselvästi sivulle merkitty? Maksutapa lienee tilisiirto? En ole enne paikasta kuullut mutta kaippa tuo on luotettava. |
N_Bates 05.03.2005 16:18:38 | |
---|
Jätä vaan väliin toi peilipleksi. Soitat kahdet treenit sillä niin se on lähinnä epämääräinen väljähtänyt harmaa läpyskä. dumdidum dum dum |
Bassolow 05.03.2005 16:35:51 | |
---|
Jätä vaan väliin toi peilipleksi. Soitat kahdet treenit sillä niin se on lähinnä epämääräinen väljähtänyt harmaa läpyskä. Mitenkäs se nyt niin? Juuri kyseinen malli Sp-elektroniikasta vaiko yleisesti? Luulisi että ne nyt ihan kohtuullisessa kunnossa pysyisivät jos Herra Harriskin niitä käyttää. |
Johnny Buzz 05.03.2005 17:00:46 | |
---|
Jätä vaan väliin toi peilipleksi. Soitat kahdet treenit sillä niin se on lähinnä epämääräinen väljähtänyt harmaa läpyskä. Hyvin se toimii. Varsinkin, jos soittaa sormilla, niin ei siihen pleksiin pahemmin naarmuja tuu. Itellä ollut moinen kiinni yli puolivuotta. Pieniä naarmuja siihen on tullu, mutta ei niitä huomaa kuin tietystä kulmasta katsottaessa. |
pehko 05.03.2005 18:14:20 | |
---|
ite ajattelin, että joskus kun saan hankittua jazzarin, ni maalaan pleksiin ruandan lipun.... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
0301876 05.03.2005 20:31:09 (muokattu 05.03.2005 20:33:21) | |
---|
ite ajattelin, että joskus kun saan hankittua jazzarin, ni maalaan pleksiin ruandan lipun.... Hyvä läppä! Mä maalaan kennedyn salamurhan! Tapio Korjuksen olympiavoitto v.88, ansaitsis myös ikuistamisen. |
N_Bates 06.03.2005 12:27:07 (muokattu 06.03.2005 12:28:26) | |
---|
prowlerin basso oli mulla joskus testissä ja siinä oli muistaakseni juurikin sp-elektroniikan peilipleksi. Se oli ainakin semmonen että yhdet bänditreenit kun soitti niin mikin päällä peukun paikalla oli jo ihan järjettömät kulumat, ja muutenkin se tuntui kuluvan joka ikisestä kosketuksesta. En ollut kovin pitkään tekemisissä sen basson kanssa joten en osaa sanoa miten se sitten pitkällä aikavälillä käyttäytyi, mutta ei se kyllä laadullaan luottamusta herättänyt. Ainiin.. sit semmonen pieni sivuseikka. Noi peilipleksit on nimittäin ihan saatanan rumia! Osta musta pleksi. Se on aina tyylikäs ja varma valinta! Näyttäs hemmetin hyvältä tossa punasessa bassossa ja on taatusti kestävämpi kun peiliviritelmät. dumdidum dum dum |
uduwudu 06.03.2005 14:29:54 | |
---|
Sp-elektroniikasta ainakin saa ja edullisesti. Jep, mutta voi myös käydä niin, että pleksi ei sovikaan bassoon kunnolla. Itselläni oli hieman sovittamista kun tilasin sieltä tortoise shell -pleksin meksikolaiseen jazz bassoon. Onneksi hinta oli niin halpa, joten uskalsin käyttää väkivaltaa pleksin muotoilussa: puukolla se muotoitui sopivaksi. Läheltä kyllä huomaa, että se irvistää, mutta väliäkö sillä, ei sitä kaukaa kukaan huomaa. |
pehko 06.03.2005 15:35:32 | |
---|
ite ajattelin, että joskus kun saan hankittua jazzarin, ni maalaan pleksiin ruandan lipun.... Hyvä läppä! Mä maalaan kennedyn salamurhan! Tapio Korjuksen olympiavoitto v.88, ansaitsis myös ikuistamisen MIkähän näistä mahtaa olla se vaikein? Tuskin ainakaan tuo ruandan lippu....... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
pardy 06.03.2005 16:50:50 | |
---|
prowlerin basso oli mulla joskus testissä ja siinä oli muistaakseni juurikin sp-elektroniikan peilipleksi. Se oli ainakin semmonen että yhdet bänditreenit kun soitti niin mikin päällä peukun paikalla oli jo ihan järjettömät kulumat, ja muutenkin se tuntui kuluvan joka ikisestä kosketuksesta. En ollut kovin pitkään tekemisissä sen basson kanssa joten en osaa sanoa miten se sitten pitkällä aikavälillä käyttäytyi, mutta ei se kyllä laadullaan luottamusta herättänyt. Mjaa, jos siihen peilipleksiin vetäisi jonku kökkäkerroksen (ts. lakka tmv.) päälle niin voisi naarmut pysyä poissa? Näin vaan tuli mieleen että jos joku on peilipleksiä ostamassa/sellaisen jo omistaa niin tässä olisi tälläinen niksi-Pirkka -tyylinen vinkki. Ei ole tosin omaa käytännön kokemusta, mutta jos joku rohkenee kokeilla niin kertokoon! Basisti. |
Johnny Buzz 06.03.2005 18:37:43 | |
---|
Jep, mutta voi myös käydä niin, että pleksi ei sovikaan bassoon kunnolla. Itselläni oli hieman sovittamista kun tilasin sieltä tortoise shell -pleksin meksikolaiseen jazz bassoon. Onneksi hinta oli niin halpa, joten uskalsin käyttää väkivaltaa pleksin muotoilussa: puukolla se muotoitui sopivaksi. Läheltä kyllä huomaa, että se irvistää, mutta väliäkö sillä, ei sitä kaukaa kukaan huomaa. Jep, itsekin joudun jonkin verran pleksiä muotoilemaan. Tuo omani on muistaakseni ESP:n pleksi ja siinä oli ruuvinreijät jonkin verran eri paikoissa kuin Fenderin pleksissä. |
kajpeter 18.03.2005 13:57:50 | |
---|
(Elikkä innostuin tuossa ajatuksesta tehdä omasta Squier p-bassostani vähän persoonallisemman näköinen.) Mulle iski sama ajatus jokin aika sitte. Löysin eBaystä 4-ply brown shell pleksin (55$) joten kysyin Thomannilta vastaavaa. Joo, toimitusaika 3-4 kk!! Pa...t, maalasin himmeällä spraymaalilla pleksin mustaksi. Eihän se siinä pysy, varsinkaan siitä kohtaa mistä pleku hinkkaa mutta on tosi rokin näköinen. Kato mun tiedoista kuva. Aikaisemmin vaihdoin orkkismikit DiMarzioihin. Hitto että tuli bassoon potkua. Mittariki näyttää 18 Kohmia outputtia. Täyty laittaa piuha aktiivisisäänmenoon vahvistimessa =) They say that nobody is perfect. I`m Nobody. |