Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Steve Vai
1 2
toteemi
19.03.2003 19:55:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Vai käynyt joskus Suomessa vai pissiikö mun kaveri mua pupilliin, häh?
 
präng...
methäläene
19.03.2003 19:59:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Vai käynyt joskus Suomessa vai pissiikö mun kaveri mua pupilliin, häh?
 
On käynyt, mutta kysymys kuuluukin: estääkö se kaveriasi pissimästä sua pupilliin?
toivottavasti.
 
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa...
VIrtuooZI
19.03.2003 20:29:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkö kukaan onko tuo kitaravirtuoosi tulossa suomeen
lähiaikoina tai tulevaisuudessa.
 
Psyco
19.03.2003 20:58:33 (muokattu 19.03.2003 20:58:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkö kukaan onko tuo kitaravirtuoosi tulossa suomeen
lähiaikoina tai tulevaisuudessa.

Lainaus Vain sivuilta:
Steve is currently working on his new album, and tour dates will be posted here once they are finalized.
Eli toivoa on... sitten joskus.
 
spp
21.03.2003 09:42:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Vai käynyt joskus Suomessa vai pissiikö mun kaveri mua pupilliin, häh?
 
Käväsihän se, Helsingissa Tavastialla olikohan se maaliskuuta 2000. Olin paikalla. Loistava show. Eikä ainoastaan Vai ollut sen bändin todellinen virtuoosi, kaikki soittajat oli ihan mielettömiä, varsinkin Mike Keneally melkeinpä soitti Vain suohon! Keneallyhan oli kanssa vasta tavastialla, hatuttaa kun en päässyt kattomaan.
 
meldrew
21.03.2003 10:17:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Käväsihän se, Helsingissa Tavastialla olikohan se maaliskuuta 2000. Olin paikalla. Loistava show. Eikä ainoastaan Vai ollut sen bändin todellinen virtuoosi, kaikki soittajat oli ihan mielettömiä, varsinkin Mike Keneally melkeinpä soitti Vain suohon! Keneallyhan oli kanssa vasta tavastialla, hatuttaa kun en päässyt kattomaan.

 
Ja muistaakseni se kävi keikalla Kulttuuritalossa joskus 90-luvun alkupuolella.
 
"Trust me, I don't need any more f***ing money!!!" -Phil Collins
man9
26.03.2003 14:08:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja muistaakseni se kävi keikalla Kulttuuritalossa joskus 90-luvun alkupuolella.
 
Niin minunkin muistaakseni - olin paikalla, mutta vuosi on vähän hämärä. Saattoi olla Sex & Religion -kiertue -94 loppuvuodesta... Hyvä keikka, mutta soittivat melko kovalla volyymillä.
 
am
spp
26.03.2003 14:15:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ja muistaakseni se kävi keikalla Kulttuuritalossa joskus 90-luvun alkupuolella.

 
Ja kävihän se myös David Lee Rothin kanssa joskus 80-luvun lopulla kait. Perkele, sinne kun ois päässy: Kaikkien rock-kukkojen kunkku DLR, kitarassa Steve Vai, Bassossa Billy Sheehan ja rummuissa Gregg Bissonette. Kaveri oli paikalla ja oli sanatonna jokusen tovin.
 
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi.
guru
26.03.2003 15:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

David Lee Roth -show nähty kaksi kertaa pääkaupunkimme jäähallissa.
 
Toisella kertaa kitarassa oli Steve Vai, toisella kertaa muistaakseni "joku" Jason Becker tms.
 
;)
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - KISS MY bASS - - - - - - - - - - - - - - - - - -
KooAa
26.03.2003 19:05:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten syntynyt samana vuonna ja päivänä kuin minä ...
 
zapster
20.01.2005 12:07:42 (muokattu 20.01.2005 13:44:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman kerran ole kuullut Steven soittoa Suomessa.

Tässä muuten Vai:n sivuille linkki bändeistä joissa Steve on kepitellyt.
 
http://www.vai.com/AllAboutSteve/bands.html
 
Oisko ollu Skyscraper kiertueella jäähallissa, muistan vieläkin elävästi kolmekaulaisen sydänkitaran
 
David Lee Rothin Little ain`t enough kiertueella kepittäjä oli J. Holmes eikä Jason Becker kuten "joku" hieman Beckeriä mollaavaan sävyyn totesi tuossa aiemmin.
 
Sex and Religion kiertueen keikka kultsalla oli mukava vaikka siihen aikaan Vai:lla oli maneereissa hieman liikaa keimailua. Devin Townsend oli mukava lisä bändiin.
 
Fire Garden kiertueen keikka tais olla tavastialla...
 
Oisko käyny myös Ultra Zone kiertueella tavastialla....
 
Viimeks näin G3 keikan jäähallissa.

Vai on hieno muusikko.
 
EDIT: kolme kaulaahan siinä sydänkitarassa on.
 
sirdickyj
20.01.2005 14:59:54 (muokattu 20.01.2005 15:48:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

David Lee Roth -show nähty kaksi kertaa pääkaupunkimme jäähallissa.
 
Toisella kertaa kitarassa oli Steve Vai, toisella kertaa muistaakseni "joku" Jason Becker tms.

 
Ei ollut Jason Becker, oli Joey Holmes, joka tuurasi myös Zakk Wyldeä Ozzyn kiertueella muutamaa vuotta myöhemmin Ruåttissa. Lizzy Borden.yhtyeen entinen kepittäjä. Sen sijaan tuon A little ain´t enough-levyn kitaroista vastasi Jason Becker, joka sairastui sittemmin MS-tautiin, ja on nykyään lähes totaalihalvautunut, mutta hengissä.
 
EDIT; Ai katos, hosuin enkä malttanut tuota edellistä kirjoitusta lukea. Siellähän toi Becker-homma jo oli kerrottukin. Mutta Skyscraper-kiertueen keikka oli kyllä meikäläiselle se kaikkein kovimmin kolahtanut juttu, ja tuskin mikään voi ikinä sen kovemmin kolahtaa, sattui juuri tuo ikä olemaan silloin sopiva ja se oli just sen jutun huipentuma ja siellä oli kaikki niin just eikä melkein ku olla ja voi. Ei oo tosiaan Vai omillaan ollu läheskään samanlainen elämys, vaikka on kova ollutkin. Näin sillon Kultsalla Sex& Religion rundilla ja nyt G3:ssa.
 
Niin, ja se Eat é and smile-bändi (siis Sheehanin kera) oli kyllä kovinta mitä rock-musa voi tarjota.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Majesty
21.01.2005 02:47:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sex and Religion kiertueen keikka kultsalla oli mukava vaikka siihen aikaan Vai:lla oli maneereissa hieman liikaa keimailua. Devin Townsend oli mukava lisä bändiin.
 
Antaisin molemmat kivekseni tuosta keikasta.
 
- 20.8.1966 - 8.12.2004 -
zapster
21.01.2005 10:45:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka oli mahtava, kitarasoolot pitkiä, hiki virtasi ja tukka heilui.
Lava oli täynnä kaappeja joiden edessä Steve kyyristeli samalla kun tuulikone heilutti siimatukkaa kuin shampoo mainoksessa. Vasemman käden osoittaessa yläviistoon taivasta kohden oikea käsi kannatteli kitaraa pelkästä kammesta kiinni pidellen.
Tommosta se oli, hienoa soittoa mutta vielä 90 -luvun alussa Stevellä oli ehkä hitusen liikaa Diamond Davelta perittyjä meneereja.
 
BSJPMH
21.01.2005 14:45:21 (muokattu 21.01.2005 14:47:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko ollu Skyscraper kiertueella jäähallissa, muistan vieläkin elävästi kolmekaulaisen sydänkitaran
 
EDIT: kolme kaulaahan siinä sydänkitarassa on.

 
Mäkin muistan kun se soitti kummaltakin erisuuntiin sojottavalta kaulalta yhtäaikaa jotain sooloa... HUIMAA. Eli muistan vaan kaks kaulaa mutta niinkuin kuva kertoo, muistin väärin. Niitä oli siis kolme...
 
http://www.jemsite.com/axes/model/vai_jem.htm
 
Niin, ja se Eat é and smile-bändi (siis Sheehanin kera) oli kyllä kovinta mitä rock-musa voi tarjota.
Peesaan.
 
"Sen tuntee kun se ei lähe" -Idols tuomari- Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.
sirdickyj
21.01.2005 19:22:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kävihän se myös David Lee Rothin kanssa joskus 80-luvun lopulla kait. Perkele, sinne kun ois päässy: Kaikkien rock-kukkojen kunkku DLR, kitarassa Steve Vai, Bassossa Billy Sheehan ja rummuissa Gregg Bissonette. Kaveri oli paikalla ja oli sanatonna jokusen tovin.
 
Tämmöistä keikkaa ei ollut Suomessa; Sheehan lähti bändistä Skyscraperin nauhoitusten jälkeen ja oli siis kiertueella läsnä vain nauhoitettujen taustalaulujen muodossa. Basistina toimi k.o. keikalla Matt Bissonette.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Veikko
22.01.2005 11:26:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin minunkin muistaakseni - olin paikalla, mutta vuosi on vähän hämärä. Saattoi olla Sex & Religion -kiertue -94 loppuvuodesta... Hyvä keikka, mutta soittivat melko kovalla volyymillä.
 
Oli muuten ihan pirun kova keikka. Mun kafru pääsi laulaan sen Devlinin kanssa samaan mikkiin pari kertaa. Wildhearts oli läppärinä vissiin, ei oikeen sopinu tunnelmaan.
 
Ou-mai-gaad!
guru
25.01.2005 13:01:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tsori.
 
ei ollut becker tosiaan. liika kova lääkitys päällä, ettei muista nuin kauas. no vai oli kuiteskin.
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - KISS MY bASS - - - - - - - - - - - - - - - - - -
zapster
26.01.2005 12:33:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hätä, meitsi liikuttuu hieman kun ajattelee Beckerin kohtaloa...
 
gilby
06.02.2005 02:08:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy sanoo että jos JASON BECKER olis vielä voimissaan täydellä teholla ( sairastui lihas surkastuma tautiin D.L.ROTHin-LIL´L AIN´T ENOUGHin nauhotuksien aikaan.88-89).. Niin MONI olis hukassa kun se jamppa näyttäis mistä on kysymys.. siis kitaran soitossa!!!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «