Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 57 8 9 10 1148 49 50 51 52
...And Justice For All
04.03.2005 09:17:39
Onneks ei tarvi alkaa paljon kyytejä säätämään kun oon vaan yhden päivän...Helpostihan sieltä yöbussilla kotiin lähtee...

Mäkin meen vaan torstaiks. Äitimuori vie ja hakee mut ja kaverin, ei tarvi maksaa bussia. ;)
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
MV
04.03.2005 09:18:31
Toivottavasti saat helpommin bussis, mitä Metallican keikan aikoihin sai Helsingistä Tampereelle. Puolenyön aikaan mentiin bussiasemalle, ja siellä oli noin satakunta urpoa jonottamassa bussia, johon menee parhaimmillaan viiskymmentä tyyppiä. Pari tuntia kärvisteltiin odottaen seuraavaa ylimäräistä bussia, mitä ei tullut(joku oli aloittanut tällaisenkin huhun...). Lopulta otettiin taksi :)

Ja halvaksi tuli:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Synnyttäjä
04.03.2005 10:22:54

Ja halvaksi tuli:)

Bongattiin siitä asemalta muutama eniten ihmisrodun edustajiksi tunnistettava yksilö ja sovittiin taksisuharin kanssa könttäsummasta. Tais olla semmoset kolme-neljäkymppiä per lärvi.
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
Viceroy
04.03.2005 12:51:32

Fucking hinnat. No, Dio pitää kai tsekkailla.Gaad'dääm että tekis mieli nähdä myös Megadeth ja Slayer!!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Curry
05.03.2005 11:39:31

Eipä oo pitkään aikaa tulossa yhtä kovia festareita, eli kyllähän tuonne mennään vaikka mikä olisi.
Long live rock 'n' roll
Naama-amis
06.03.2005 20:30:45
Kuinkakohan pikaisesti nuo lipukkeet menevät loppuun tämäntyyppisien kinkereiden kohdalla? Taitaa olla jonkinlaiset YO-kirjoitukset samana päivänä kun lipunmyynti alkaa.
Koreografia tekee bändin.
MV
06.03.2005 20:40:45
Kuinkakohan pikaisesti nuo lipukkeet menevät loppuun tämäntyyppisien kinkereiden kohdalla? Taitaa olla jonkinlaiset YO-kirjoitukset samana päivänä kun lipunmyynti alkaa.

Itteäkin mietityttää...Semmonen käsitys mulla vähän on että vaikka onkin noin kova esiintyjäkaarti niin festariliput menisi aina vähän hitaammin?

Itekkään en varmaan itse pääse lippuja hakemaan mutta toivottavasti porukoilla ois aikaa...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Huoli
06.03.2005 20:56:44

Kai tuonne pitää suunnata. Ainakin yhdeksi päiväksi.
Puhkaise jokainen ruma katse / Valaise kadut kromisateella
Maardi
06.03.2005 20:58:35
Helvetin perkele, kun olisi herkullinen bänditarjonta mutta kun niin on Tuskassakin. Varsinkin Destruction ja Testament tekevät valinnan näiden kahden välillä melko helpoksi, mutta jos taivaasta sattuu ylimääräistä rahaa tippumaan niin minut voi bongata Saonast.
vomithrash
07.03.2005 09:20:11
Megadethin varmistumisen myötä varmistui myös meikäläisen lähtö ko. festareille. Tosin kyllä olisin varmaan lähtenyt muutenkin koska Dio jäi viime Tuskassa väliin (koko festari meni vain ulkopuolella ryypätessä), ja Slayerin nyt katsoo aina mielellään.
foetor ex ore
07.03.2005 13:53:02 (muokattu 08.03.2005 10:27:05)
e. ...Itsesensuuri iski.
VarastoN
07.03.2005 13:58:12

Pakkohan tuonne on mennä kun kohta muuton jälkeen kämppäkin on lähes vieressä Nekalassa.

Über suba.!

Tuleeko tuonne muuten johonkin joku leirintäalue? Vai Härmälän leirintäaluettako käyttävät?
Youre such a pigfaker! Fuck dö shit!
Mufasa
07.03.2005 14:43:47
Ei luulisi lippujen ainakaan ihan heti loppuvan.

Tuonne ollaan melko varmasti menossa. Kun tasokkaan majoituksen saa vielä naurettavan halvalla. Lippujen hinnat on aika kovat, mutta kun miettii mitä bändit maksaisivat omilla keikoillaan... Tietääkö kukaan muuten onko Tampereella mitään paikkaa mihin auton saisi jätettyä pariksi päiväksi ilmaiseksi tai halvalla?
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
SSilver
07.03.2005 22:09:08
Jos jollekin festarille tänä vuonna menen, niin Saunaan. Esiintyjäkaartihan on aivan huippuluokkaa, enpä tiedä saavatko Wackeniinkaan parempia bändejä. Kaikki haluavat tulla Suomen Tampereelle soittamaan.
Sahtimies666
08.03.2005 09:56:21
Tekis kyllä mieli kirota oikeen kunnolla ku rahat ei tunnu riittävän... kyllä aattelin että ostan kuitenkin sen yhren päivän lipun ett sleierin näkee ja sit jos rahat ei kesällä riitä niin myyn lipun pois.. perkele...
Spatial
08.03.2005 11:48:26
Synnyttäjä olin kans puolen yön aikaan siellä asemalla määränpäänä tampere. Siellä oli jonoa niin perkeleesti siihen varsinaiseen vuoroon, mutta kyllähän sen jälkeen tuli vissiin parikin ylimäärästä vuoroa. Menin muistaakseni siihen ekaan ylimääräseen. Pisti vituttamaan kun bussi oli jo kohtalaisen täynnä ja sitten muutama urpo etuilee sieltä jostain sivusta...onneks mahduin vielä.
Tampio
08.03.2005 18:41:41
Tietääkö kukaan muuten onko Tampereella mitään paikkaa mihin auton saisi jätettyä pariksi päiväksi ilmaiseksi tai halvalla?

Kyllä noi tiukassa on, ainakin ihan keskustassa. Mutta kyllä niitä on. Se että millä ulkopaikkakuntalainen ne paikat sitten löytää, onkin ihan eri asia. Äkkiä ei tuu mieleen mitään selkeetä tärppipaikkaa missä olis ihan takuu varmasti tilaa. Niitä on sielä täälä, katujen varsilla.

Itseltäni taitaa jäädä sauna tältä kesältä väliin. Rahat vähän tiukilla...
relaa vähän...
Heissi
08.03.2005 20:54:54
Kyllä noi tiukassa on, ainakin ihan keskustassa. Mutta kyllä niitä on. Se että millä ulkopaikkakuntalainen ne paikat sitten löytää, onkin ihan eri asia. Äkkiä ei tuu mieleen mitään selkeetä tärppipaikkaa missä olis ihan takuu varmasti tilaa. Niitä on sielä täälä, katujen varsilla.

Mulla tuli mieleen Särkänniemen parkkipaikka. Ei taida olla pysäköintimaksua ja ainakin jossain siellä kaummiaisella parkkipaikalla on tilaa.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö.
mrk
08.03.2005 21:32:06 (muokattu 08.03.2005 21:32:50)
Mulla tuli mieleen Särkänniemen parkkipaikka. Ei taida olla pysäköintimaksua ja ainakin jossain siellä kaummiaisella parkkipaikalla on tilaa.

Se on sitten eri asia löytyykö auto ehjänä jos tuonne erehtyy yöksi jättämään. Katujen varsilta löytyy kunhan vähän aikaa pyörii. Ei kuitenkaan ihan ydinkeskustan kaduilla.
"What would we be without wishful thinking"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)