baron 03.03.2005 23:38:48 (muokattu 03.03.2005 23:39:33) | |
---|
Tarkoittanet Vaskikelloja? Tää on musta jotenkin inho kappale, jossa ei oo mitään. Ainakin meidän turakaiset tykkää kuin hullu puurosta, vaikka siinä ei oo mitään. Mä oon joskus miettinyt laittaa siihen "synkooppeja" ja soinnuttaa uusiksi, mutta pelännyt, että sitten ne luulee, että me soitetaan maailman helpoin kappale väärin. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
riff 03.03.2005 23:41:53 | |
---|
Mä oon joskus miettinyt laittaa siihen "synkooppeja" ja soinnuttaa uusiksi, mutta pelännyt, että sitten ne luulee, että me soitetaan maailman helpoin kappale väärin. Joo ja Riksteri synkopoi vituralleen. Kiva, kiva, oukki doukki! |
Eddy 03.03.2005 23:59:34 | |
---|
Menee ehkä hieman ohi alkuperäisestä aiheesta,mutta eipä ole ensimmäinen kerta.Yllättävän vahvan vitutuksen tunteen saa aikaan seuraava yhdistelmä:Karaoke,keski-ikäinen voimakkaasti päihteiden vaikutuksen alaisena oleva nainen ja teos jossa sanat menee "daa daa dirlandirlan daa..." Koskettelen soittimia... |
Helismaata kaivattaisiin... |
baron 04.03.2005 00:06:47 | |
---|
Menee ehkä hieman ohi alkuperäisestä aiheesta,mutta eipä ole ensimmäinen kerta.Yllättävän vahvan vitutuksen tunteen saa aikaan seuraava yhdistelmä:Karaoke,keski-ikäinen voimakkaasti päihteiden vaikutuksen alaisena oleva nainen ja teos jossa sanat menee "daa daa dirlandirlan daa..." Mä oon heittänyt sen meidän bändin ohjelmistosta ulos, mutta sitten kun oon käynyt kolleegojen bändejä kuuntelemassa ja nähnyt, kuinka turakaiset ekstaasissa sitä tanssii, niin pakko ollut ottaa takaisin. (kyllä se pari extra jalua vaatii) The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
half 04.03.2005 10:00:28 | |
---|
Mä oon heittänyt sen meidän bändin ohjelmistosta ulos, mutta sitten kun oon käynyt kolleegojen bändejä kuuntelemassa ja nähnyt, kuinka turakaiset ekstaasissa sitä tanssii, niin pakko ollut ottaa takaisin. (kyllä se pari extra jalua vaatii) Soittaessani eräässä puhtaasti pub-ryhmässä protestoin ko biisistä, soitimme sen kolmannen kerran sillä keikalla. Kollega sanoi kuolemattomat sanat : " Kun nämä turpeet heräävät huomenna perse auki ja helvetinmoisessa kankkusessa, mitä ne muistavat ? Sen oliko niillä kivaa vai ei. Tuli paljon dirlandaata ja helvetin kivaa oli. Hyvä bändi. " Siihen aikaan en koskaan ajanut keikkareissuja, sillä naissolistimme asui naapurissa ja hyvä niin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
mack the knife 04.03.2005 19:58:55 | |
---|
Menee ehkä hieman ohi alkuperäisestä aiheesta,mutta eipä ole ensimmäinen kerta.Yllättävän vahvan vitutuksen tunteen saa aikaan seuraava yhdistelmä:Karaoke,keski-ikäinen voimakkaasti päihteiden vaikutuksen alaisena oleva nainen ja teos jossa sanat menee "daa daa dirlandirlan daa..." No mutta jos on suht selvin päin oleva keski-ikäinen nainen ja laulaa innoissaan sitä että tässä sitä on rogenrollia. -Mistä otteesta tää menee? |
uruttaja 04.03.2005 20:13:34 | |
---|
No mutta jos on suht selvin päin oleva keski-ikäinen nainen ja laulaa innoissaan sitä että tässä sitä on rogenrollia. Hei, mackki on heränny. Otetaan yhdet sille. |
Martso 04.03.2005 20:41:45 | |
---|
Hei, mackki on heränny. Otetaan yhdet sille. Otetaan vaan, mut mie hienostelen: otan punkkua! Hullu mikä hullu! |
half 04.03.2005 20:50:00 | |
---|
Otetaan vaan, mut mie hienostelen: otan punkkua! Elämässä pitää olla .unkkua. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 04.03.2005 22:35:21 | |
---|
Elämässä pitää olla .unkkua. ei välttämättä leip'ää eikä punkkua, |
half 04.03.2005 22:38:42 | |
---|
ei välttämättä leip'ää eikä punkkua, Nykyään saa kyllä " läippä kärjätä ", onneksi punkkua on riittänyt. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
aisa 05.03.2005 12:30:22 | |
---|
ei välttämättä leip'ää eikä punkkua, ei tarvita me pres'saa eikä kunkkua... pakko oli jatkaa vielä vähän. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
Sperm Donor 27.03.2005 13:34:51 | |
---|
Fränti ja Vahanen, ne oli vankina Holon saaren, ja miten se menikään. Siinä se on poika meinannut että nyt isketään kultasuoneen. Mielestäni tuota biisiä ja tekstiä ei voi alittaa. |
R.Syke 27.03.2005 14:09:00 | |
---|
Kaksi kappalein - pistävät kiristelemään hampaita: 'Kun silmäni mä auki saan... eli siis Aamu' ja ' --keeeEEE hÄn' s.o. 'Saat miähen kyyneliin' ...siis teksteinä, artistit ok. |
Qsine 27.03.2005 18:39:39 | |
---|
Hei: kuka tuon Fränti ja Vahanen -viisun esittää, ja mistä sen saa? Typerästi varustetuista levykaupoista arvatenkin? Onko sen kappaleen nimi ihan "Fränti ja Vahanen?" Olen tuota jo jonkin aikaa nimittäin etsiskellyt... Terv.nimim. Laatumusiikista kiinnostunut "Laitetaan lapsi keskellä yötä pakkaseen hakemaan karannutta kanarialintua...joka tosiasiassa nukkuu tyytyväisenä huppunsa alla!" |
KoskPaavo 27.03.2005 19:36:52 | |
---|
Lahtelaine Seppo-Juhanihan teki myöhäissyksyllä 1994 "Estonia"-kappaleen...En tiedä miten menestyi. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
uruttaja 27.03.2005 20:07:55 | |
---|
Lahtelaine Seppo-Juhanihan teki myöhäissyksyllä 1994 "Estonia"-kappaleen...En tiedä miten menestyi. Eikö Reetukin tehnyt? |
Sperm Donor 28.03.2005 08:32:37 | |
---|
Reetuhan teki tämän Titanicin, ei kai se nyt vielä mennyt tekemään vielä Estonicinkin. Aiempaan juttuun, mä olen aika varma että sen sinkun nimi on Fränti ja Vahanen. Joskus aikoinaan kun radio-Helsingissä tili paskalista niin se oli monta viikkoa ykkösenä. |
uruttaja 28.03.2005 11:34:37 | |
---|
Reetuhan teki tämän Titanicin, ei kai se nyt vielä mennyt tekemään vielä Estonicinkin. Aiempaan juttuun, mä olen aika varma että sen sinkun nimi on Fränti ja Vahanen. Joskus aikoinaan kun radio-Helsingissä tili paskalista niin se oli monta viikkoa ykkösenä. Joo googletin Yleltä, löytyy Reetu recordsin tuottamana vuodelta 1997. Laulaja Ilkka Sysimetsä...hehheh. Eli on se vetänyt Estoniankin. |