Xenon 03.03.2005 22:44:47 | |
---|
Kitarahankinnat olis käynnissä, ja olen kyseisiä keppejä katsellut. Uusi kitarani tulee todennäköisesti olemaan jompikumpi ja olisi kiva saada kommentteja kyseisistä laudoista. Onko muuten minkälaista eroa LTD:n mh-1000 ja mh-400 mallissa? First We Learn to Fly, And Then We Learn to Cry. Later in the Evening We May Die |
Onko muuten minkälaista eroa LTD:n mh-1000 ja mh-400 mallissa? ulkonäköerojen lisäksi MH-1000:ssa on Sperzelin lukittavat virittimet ja Tonepros lukittava talla ja punaisessa MH-1000:ssa on Seymour Duncanin mikit. www.stonetabs.tk |
McNulty 04.03.2005 01:24:32 | |
---|
Itse ainakin olen soitellut useasti tuota Schecter C-1 Clasaria ja se on todella pätevä korea-kepukka. Mielestäni vie tuota ESP-LTD:tä kuin pässiä narussa... Eikä vain siksi että se on nätti kuin mikä, mutta se soi hienosti, siinä on loistavat osat ja elektroniikka ja korealaiseksi loistavasti viimeistelty. En tiedä oliko se mh-1k jokin maanantai-kipale kun nauhanpäät oli jätetty viimeistelemättä huolellisesti yms yms pikkuhommaa. Suosittelen testaamaan kumpaakin ja se kumpi sopii käteen paremmin niin sillä kannattaa jatkaa... |
Niskamies 04.03.2005 06:54:03 | |
---|
Itse valkkaisin noista Schecterin. Omasta mielestäni Schecter soi erittäin hyvin ja on huomattavasti enemmän soitin kuin toi LTD. Osta pois, et tule katumaan. Meitsi on meshissä. |
Kapane 04.03.2005 09:27:49 | |
---|
Osta se kumpi on mielestäsi parempi. En voi muuta sanoa, jos kuuntelet suoraan mitä täällä sanotaan saatat hyvin valita kitaran, joka mielestäsi oli näistä kahdesta huonompi. Vertaile ja mieti rauhassa pitkään. Ei kai kitaralla mikään tulipalokiirehätä ole? |
Xenon 04.03.2005 10:39:37 | |
---|
Suurimpana ongelmana on se, että ei pääse testailemaan samalla vahvarilla. Soundatassa testiä joutuu heittämään pieru behringerillä ja musamaailmassa orangella. First We Learn to Fly, And Then We Learn to Cry. Later in the Evening We May Die |
McNulty 04.03.2005 10:47:02 | |
---|
Suurimpana ongelmana on se, että ei pääse testailemaan samalla vahvarilla. Soundatassa testiä joutuu heittämään pieru behringerillä ja musamaailmassa orangella. Kyllähän soundatassa luulisi olevan Ashdownin putkikoneita. Ne on sopivan lähellä Orangea jos testailla haluaa. Käännät EQ:n potikat keskelle jolloin vahvistimen perussaundin pitäisi olla kohtuullisen neutral testiä suorittaakseen. |
Vapour 04.03.2005 12:34:32 | |
---|
Suurimpana ongelmana on se, että ei pääse testailemaan samalla vahvarilla. Soundatassa testiä joutuu heittämään pieru behringerillä ja musamaailmassa orangella. ota nykyinen kitarasi mukaan, niin saat referenssiä tuttuun soundiin. Silloin ei ole niin paljon väliä vahvarilla, saat kelattua, mihin suuntaan soundi taipuu sun omilla kamoilla. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Xenon 04.03.2005 13:35:13 | |
---|
ota nykyinen kitarasi mukaan, niin saat referenssiä tuttuun soundiin. Silloin ei ole niin paljon väliä vahvarilla, saat kelattua, mihin suuntaan soundi taipuu sun omilla kamoilla. Enpäs ole tuota ajatellutkaan. Pitääkin heittää tyyppiä sitten sillä tavalla. First We Learn to Fly, And Then We Learn to Cry. Later in the Evening We May Die |
Xizor 04.03.2005 15:08:26 | |
---|
Mulla on nyt kuukauden verran ollut tuo MH-1000 ja ei voi sanoa kuin, että loistava kepakko! Kun vertaan tätä aikaisemmin hallussa olleeseen Jacksonin DK-2:seen, niin eroa on kuin yöllä ja päivällä LTD:n hyväksi. =) (Schecteristä ei osaa sanoa mitään, varmaan pirun hyvä soittopeli sekin..) |
Niskamies 04.03.2005 17:59:33 | |
---|
Suosittelen akustisesti testaamista. Itse ihastuin Schecteriin totaalisesti ennenkun edes laitoin piuhaa kiinni vahvariin. Meitsi on meshissä. |
Vapour 04.03.2005 19:15:09 | |
---|
Suosittelen akustisesti testaamista. Itse ihastuin Schecteriin totaalisesti ennenkun edes laitoin piuhaa kiinni vahvariin. Sama kävi mulla Flaxin kanssa. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut |
skebajaba 04.03.2005 19:34:02 | |
---|
Suurimpana ongelmana on se, että ei pääse testailemaan samalla vahvarilla. Soundatassa testiä joutuu heittämään pieru behringerillä ja musamaailmassa orangella. musamaailmassa voi tyypatamyös krankilla...se on asiapeli OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |