Aihe: Saksikäsi Edward
1
Juukebox
03.03.2005 17:12:13

Mikä se oli sen biisin nimi jonka musavideo oli tehty tosta leffasta? Se on hidas ja kestää jotain seittemän minuuttia. Oon hommaamassa itelle mut ku en muista biisin nimeä..:(
tenkainen
03.03.2005 17:54:39

"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
FlatOutFucked
03.03.2005 19:25:05
Aiheeseen mitenkään liittymättä...

Kun duunissa arkistoin kaikkea skeidaa jokin aika sitten, niin käteen osui kansilehti elokuvasta nimeltä "Peniskäsi Edward". Veikkaanpa että elokuva kertoo tyypistä jolla on... no, niin...

Missähän vaiheessa semmoinenkin on ehditty tehdä?
How many of you out there think the system SUCKS!? How many of you out there think anarchy is BETTER!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid...
Pitkavirta
03.03.2005 19:28:45
"Peniskäsi Edward"

Clockwork Orgy olis kans aika kiva nähdä.. :)
Juugeli
03.03.2005 19:32:19
Clockwork Orgy olis kans aika kiva nähdä.. :)

Minä oon sattumalta tämän nimisen lehvan nähny. Ihan huono oli.
Dutteri: V***u tommosia ihmisiä tarvita tähän maailmaan. Tuommoset penikat pitäs kaikki ampua!
Juugeli: V***n Hitler! Dutteri: En mie oo Hitler, mie oon vaan oikeassa. IHKK #3 IMIK #28 Pastilli?
tenkainen
04.03.2005 07:48:09

ALIEN ANT FARM
Song Title: "Movies" Music Video
Spotted by Pinkprincess

In the video, there's an "Edward Scissorhands" scene where the drummer dresses like Edward.

GOOD CHARLOTTE
Song Title: "Predictable" Music Video
Spotted by Clare

In the film clip is the story of Edwards Scissorhands. He is walking down the road with his dark house on the hill looking down on a perfect town.

?
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
Juukebox
04.03.2005 10:50:15

En oo vieläkään löytäny.

En oo enää varma et oliko se musavideo tosta leffasta. Sen biisin alussa oli ukkosen jyrinää ja se oli muistaakseni tehty sähkökitaralla. Ja kertsissä lauletaan muistaakseni jotain et eikö monsteria voi rakastaa. Jollain voi tulla LORDi mieleen mut ei se tietenkää se oo..
Kemppilä
04.03.2005 11:20:57

Kun duunissa arkistoin kaikkea skeidaa jokin aika sitten, niin käteen osui kansilehti elokuvasta nimeltä "Peniskäsi Edward". Veikkaanpa että elokuva kertoo tyypistä jolla on... no, niin...

Missä sää oot toissä?
-Ooksää Seinäjoelta?
Juukebox
04.03.2005 11:37:54

Nyt löyty!! Se on Meatloaf-I would do anything for love
Pitää hommata sen musavideo ja kattoo et oliko se tehty tosta leffasta..:)
aikavaikea
04.03.2005 11:44:40
Nyt löyty!! Se on Meatloaf-I would do anything for love
Pitää hommata sen musavideo ja kattoo et oliko se tehty tosta leffasta..:)

Ei sitä mielestäni tuosta leffasta ole tehty. Se musavideo on itsessään sellainen pienoiselokuva. Tooodella mahtipontista niin kuin Steinman vain osaa.
I'm tired of the old shit, let the new shit begin -E-
cldron
04.03.2005 15:14:50
Minä oon sattumalta tämän nimisen lehvan nähny. Ihan huono oli.

nii oli..
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä -The Mentally Retarded Fuck-
riimu
04.03.2005 17:39:38

Itse asiassa varmaan kymmenen vuotta sitten bongasin uutena vuotena tv-lehdestä että moinen raina tulee joltain satelliittikanavalta. :D On tuo nimi vainonnut päässä siis hieman kauan. Onneksi joku muukin kohtalotoveri on tietoinen tuon olemassaolosta.
Let us go in; The fog is rising.
Dj P.
04.03.2005 18:56:44
Ei liity mitenkään aiheeseen (luulisin) mutta luen kyseisen leffan nimen aina Seksikäsi Edward.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)