Aihe: Mattilat
1 2 3
samppa2
03.03.2005 07:44:06
Mitä mieltä olette Mattilan sisaruksista? Mun mielestä esim. Iskelmästä heitä soitetaan aivan liian paljon, alkaa tulemaan jo korvista ulos! Annen pändi on kyllä hyvä mutta mun mielestä levybiisien taso on alkanut laskea.
Sertzo S
03.03.2005 08:13:55
Niin, kyllä Mattilan neidot hommansa osaa, ei siinä mitään, mutta ainahan voi sulkea radion, jos saa liika-annoksen heitä. Hyvin suosittuja ovat varmasti keikkarintamalla.
Biisit ovat helpposulavaa perusiskelmää ja sillä siisti.
Ullukka
03.03.2005 10:10:20
En oikein osaa sanoa heistä mitään suuntaan tai toiseen. Muutamia huomioita olen kuitenkin tehnyt - iskelmästä heitä tulee tuutin täydeltä, en enää pysy perässä kuka kukin on. Ainakin tämä 'tanssin päivät, tanssin yöt', taisi olla sitten Anneli Mattila joka laulaa, saa mut (ei suinkaan tanssimaan) repimään tukkaa päästä. En tiedä olenko ainoa, josta kuulostaa siltä kuin laulajalla olisi jonkinasteinen nuha, poskiontelontulehdus... pannaan joku sellainen???
Tankero
03.03.2005 13:27:22
Mitä mieltä olette Mattilan sisaruksista? Mun mielestä esim. Iskelmästä heitä soitetaan aivan liian paljon, alkaa tulemaan jo korvista ulos! Annen pändi on kyllä hyvä mutta mun mielestä levybiisien taso on alkanut laskea.

Äänni vuotaa paikoin oiken kivasti. Ei ole tullut vissiin paljon opeteltua laulaan. Tosi vastenmielistä perusturakointia.
ÄM
03.03.2005 14:46:09

Minähän dikkaan niitä ihan helvetisti, varsinkin Annea. Hyvää jytä-musaa, mitä voi autossa kuunnella ja ärsyttää kavereita.

Totta on kyllä, että Iskelmä soittaa aika paljon näitä, mutta niin ne soittaa kaikkea muutakin. Sielä tuntuu ne tietyt biisit aina soivan tietyn ajan oikein olan takaa.

Ja Annelin ääni on tosiaan jotenkin outo, ei niin lämmin ja puhtaan oloinen, kuin Annella.
c64
03.03.2005 14:50:46
Taitaa kolme Mattilan sisarusta jo tehdä keikkaa. Koskahan isä-Mattila alkaa ahneuksissaan ittekin laulamaan...
uruttaja
03.03.2005 14:54:32
Taitaa kolme Mattilan sisarusta jo tehdä keikkaa. Koskahan isä-Mattila alkaa ahneuksissaan ittekin laulamaan...

Eihän ne ole edes huonoimmasta päästä, ja Annen bändi puhtaasti liigatasoa. Kyllä minussa Orajärven sisaruspari herättää huomattavasti suurempaa negaatiota kuin tämä Mattilan remmi.
half
03.03.2005 15:27:09
Mattilat ??????????????
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Justiina.
03.03.2005 17:29:10
Kyllä Mattiloista paras on Karita Mattila.
Sertzo S
03.03.2005 17:32:40
Kyllä Mattiloista paras on Karita Mattila.

No niin, mutta kuuluu toiseen genreen.
On kuulema oikein huumorintajuinen mimmi.
Vilaukselta olen nähnyt täällä Savonlinnassa
joskus kesäisin.
markkuv
03.03.2005 19:31:08 (muokattu 03.03.2005 20:06:35)

No niin, mutta kuuluu toiseen genreen.
On kuulema oikein huumorintajuinen mimmi.
Vilaukselta olen nähnyt täällä Savonlinnassa
joskus kesäisin.

ja vilauttikin...

http://www2.helsinginsanomat.fi/eng … archive/picpage.asp?IsoID=4Wz1KHin2
veeka
03.03.2005 20:58:23
On ne niin lutusia että!
Soittajat soittaa ja haitaristit haittaa....?
MrShaft
04.03.2005 10:55:51
Eihän ne ole edes huonoimmasta päästä - -

En ole alalla, mita nyt kavin kerran menneisyydessa tuuraamassa impyen keikalla. Silti, mun mielesta--myos humppa/iskelmamusiikissa--jos solisti ei huomaa kun yhtye moduloi pykalalla, niin ei professionaaleista kuulokorvista voi puhua...

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Jalmus
04.03.2005 14:50:55

Tai ennemminkin kahjouksissaan.

Mattilat. Karvian Ryhtitytöt. Hyi vittu, inhoan sydämestäni.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
Sertzo S
04.03.2005 15:03:40
Tai ennemminkin kahjouksissaan.

Mattilat. Karvian Ryhtitytöt. Hyi vittu, inhoan sydämestäni.

Sydämettömiä, ilkeitä ihmisiä m-netissä tänään!
Pula-Aho
04.03.2005 15:04:29
Hyi vittu - inhoan sydämestäni.

Mielenkiintoinen paljastus. No, eihän siitä kaikki voi tykätä. Itse kyllä tykkään. Hähää.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
uruttaja
04.03.2005 15:19:09 (muokattu 04.03.2005 15:20:54)
Sydämettömiä, ilkeitä ihmisiä m-netissä tänään!

Joo ja muakin haukuttiin sydämettömäksi häiriköksi.Vaikka omasta mielestäni olen hyvinkin sävyisä.

Bändi Annella on huippu, Mistral on ollut varmaan puolen kymmenen artistin säestysbändinä vuosien varrella. Ne olis huomenna Tyrnävällä, pitäisköhän lähteä tsekkaamaan. No en mee, tulee Tyrnävästä rupia perseeseen.
Sertzo S
04.03.2005 16:24:05
Joo ja muakin haukuttiin sydämettömäksi häiriköksi.Vaikka omasta mielestäni olen hyvinkin sävyisä.

Bändi Annella on huippu, Mistral on ollut varmaan puolen kymmenen artistin säestysbändinä vuosien varrella. Ne olis huomenna Tyrnävällä, pitäisköhän lähteä tsekkaamaan. No en mee, tulee Tyrnävästä rupia perseeseen.

Vieläkö tehdään Tyrnävällä ylijäämäperunoista sitä perunaviinaa?
uruttaja
04.03.2005 16:34:21
Vieläkö tehdään Tyrnävällä ylijäämäperunoista sitä perunaviinaa?

Tehdään, maailmanmarkkinoillekin nimellä Ström.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)