Qs8 05.12.2004 00:32:11 | |
---|
Mielenkiintoista on, kun edellisen Turun keikan jälkeen Fogerty bändeineen suunnisti Ruotsiin niin siellä heitä odotti 7 keikkaa, joista suurin osa oli jo valmiiksi loppuunmyytyjä. Siis 1 keikka Suomessa ja sitten 7 Ruotsissa!! Tälläkin kertaa vain 2 keikkaa Suomessa ja peräti 6 Ruotsissa. |
Flash 17.12.2004 08:30:54 (muokattu 17.12.2004 08:36:16) | |
---|
Tälläkin kertaa vain 2 keikkaa Suomessa ja peräti 6 Ruotsissa. Mitä sitten? Ruotsi on aika ainutlaatuisessa asemassa muutenkin. Kun katsoo kiertueaikataulua, niin huomaa, että Suomen lisäksi kaksi keikkaa on vain Saksassa, joka sentään on aika paljon isompi maa. Muualla onkin sitten vain yksi keikka. Lisäksi esiintymispaikat näyttävät olevan muualla pienempiä. Taitaa tuo Ruotsi olla maailman ykkönen Fogerty fanituksessa. E: Näyttää nuo esiintymispaikat olevan myös Jenkkilässä pienempiä. Hartwall Areena on siis yksi suurimpia ellei suurin areena koko kiertueella. Olkaamme siis ylpeitä, jos nuo kaksi Suomen keikkaa tulevat edes jotenkuten täyteen. There Is A Light That Never Goes Out |
oulukyllosa 27.02.2005 23:01:19 | |
---|
Hei hoi!Minkälaisella kokoonpanolla Fogerty tulee Eurooppaan?Kolme yötä "jouluun"! jee! -play some skynyrd, man!- |
...And Justice For All 28.02.2005 11:30:41 | |
---|
Meijän porukat lähtee. Äijä tuli liput kourassa mun huoneeseen hymy perseessä ja meinasin että raahaako mut mukaan mutta mutsin kanssa sitten. Porukat tuli mullekkin kyseleen että lähetkö Fogertyä kattoon meijän kanssa? Mä vastasin että jos nyt vaan vippaatte mulle rahaa kesän Sauna Open Airiin... ;) © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Piisamirotta 28.02.2005 20:33:14 (muokattu 28.02.2005 22:27:48) | |
---|
Ylihuomenna keikalle... |
MV 28.02.2005 22:00:16 | |
---|
Porukat tuli mullekkin kyseleen että lähetkö Fogertyä kattoon meijän kanssa? Mä vastasin että jos nyt vaan vippaatte mulle rahaa kesän Sauna Open Airiin... ;) No meetkö;) Ite en mee ku oli vaan ostanu mutsil ja itelle liput mut jos oisivat kustantaneet niin oisin lähteny... On sillä ihan hyviä ralleja... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
hjukke 01.03.2005 13:23:51 (muokattu 01.03.2005 13:24:38) | |
---|
Porukat tuli mullekkin kyseleen että lähetkö Fogertyä kattoon meijän kanssa? Mä vastasin että jos nyt vaan vippaatte mulle rahaa kesän Sauna Open Airiin... ;) Tekis hevimiehellekin hyvää kuulla Äijää... Tänään Turkuun menossa. |
MV 01.03.2005 15:08:55 | |
---|
Onkohan muuten paljon lippuja jäljellä...Ainakin turkkarissa tuota keikkaa on mainostettu aika monta kertaa... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Bonham 01.03.2005 15:28:34 | |
---|
Onkohan muuten paljon lippuja jäljellä...Ainakin turkkarissa tuota keikkaa on mainostettu aika monta kertaa... Silloinhan niitä yleensä on jäljellä, jos mainos toistetaan usein Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
hjukke 02.03.2005 00:26:53 (muokattu 02.03.2005 00:30:49) | |
---|
Noniin. Keikka koettu. Ensinnäkin, Jakob Andersen yllätti positiivisesti, hyvää rehtiä perusmeininkiä. Kun Fogertyn vuoro koitti, oli soundit huomattavasti huonommat (!) Miehen kitara oli liian ylhäällä, samoin kuin laulu paikoitellen. Rummut ja basso jäivät myös ajoittain jalkoihin. Tietenkään poliisiksi ei tällaisiin tapahtumiin mennä, mutta nämä hieman jo haittasivat aika ajoin. Loppua kohden yleiskuvaa saatiin vähän paranneltua. Meininki oli porukalla hyvä, ja Fogerty tuntui vilpittömästi nauttivan soittamisesta edelleen. Settikin oli melko täydellinen, ja kohtuu pitkä (1h 45min). Huomattavaa oli että herralla oli peaveyn kitaroita 2kpl ja ilmeisesti musicmanin stratojohdannainen. Gold-top, sunburst ja musta lespa olivat reissussa mukana, samoin punainen tele, ja pari akustista. Rickenbackeria ei näkynyt. Kaiken kaikkiaan jäi hyvä fiilis, itse en huomannut edelleenkään rahastamismeininkiä miehen touhuissa, ja kohta 60v äijäksi Fogerty oli yllättävän äänekäs ja viihdyttävä. Sekin tuli vielä mieleen että ehkä touhusta jäisi selkeämpi käsitys "orkesterina" sooloartistin ja taustabändin sijaan jos ainaiset countryjermut tekisivät tilaa nuorekkaammille (Fogertylla aika meno, muut hieman jäykkiä) osaajille joita luulisi löytyvän. Kuitenkin ihan hyvin hoitivat hommansa. Aronoff olisi ollut kiva nähdä, Molosta ei voi hirveästi sanoa, kun ei tiedä mikä meni äänimiesten piikkiin. Kohtalaisesti tuntui kuitenkin tonttinsa hoitavan. Hieno Turunreissu pikkuseikoista huolimatta. |
Flash 02.03.2005 08:58:34 | |
---|
Kiitoksia! Ja tänään sitten Helsinkiin... toivottavasti saundit ovat nyt paremmat. There Is A Light That Never Goes Out |
oulukyllosa 02.03.2005 11:33:20 | |
---|
Kiitoksia! Ja tänään sitten Helsinkiin... toivottavasti saundit ovat nyt paremmat. Joo,sinnehän me lähetään tästä.Iltasanomat kehui FGogertyn olleen "elämänsa vedossa".Vuosien takaiset keikat nähneenä totean että siitä jos vielä on parantanut niin lujaa mennään.Helvetin mielenkiintoinen setti. -play some skynyrd, man!- |
elbowski 02.03.2005 16:24:56 | |
---|
Kukas lämmittää??? Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
hjukke 02.03.2005 18:04:08 | |
---|
|
Piisamirotta 02.03.2005 18:58:16 | |
---|
5 minsan päästä pitäis lähteä jaffalle. |
Mr.Moto 03.03.2005 00:12:23 | |
---|
Eiköhän tuon kolmannenkin kerran jaksa katsoa. Itse itseäni lainaten...Fogerty ei kun paranee kerta toisensa jälkeen. Huippu keikka! Oli välillä Deja Vu tunnelma, mutta eipä tuo haitannut. |
Kassu 03.03.2005 00:50:32 (muokattu 03.03.2005 00:51:59) | |
---|
Oli kyllä aivan saatanan kova! Ärsyttikö muita miksaus? Olisi voinut olla parempi. Fogertyn laulussa olisi voinut sitä EQ:a käytellä hiukan paremmin. Lisäksi basso katosi puolivälissä settiä. Palasi loppua kohden. Virveliä en kuullut lainkaan. Oliko sitä edes? Huuliharppu oli ihan hirveä ja epäselvä. Miten se oli muuten mikitetty? Soundi oli muutenkin hiukan yläpääpainotteinen. Kitarasoundit oli kyllä hyvät. Lisäys: Loppupuolella settiä taustalaulut olisi soundejen puolesta voinut jättää pois. |
Flash 03.03.2005 12:22:40 | |
---|
Joo, saundit eivät olleet parhaat mahdolliset. Etenkin jytympiä rumpuja olisi kaivannut. Muutoin hyvä veto. There Is A Light That Never Goes Out |
Soundit oli huonot kaikenkaikkiaan.Fogertyn kitara(t) oli helvetin kovalla säröllä ja niillä samoilla säröillä lähti sitten myös Proud Maryt ja Bad Moon Risingit,joissa ois ehdottomasti kaivannut kevyempää otetta. Mulle Illan helmiä oli Bootleg,Heard it trough the Grapevine, Deja Vú ja Tombstone Shadow. Vuosien takaisiin H:gin ja Turun keikkoihin verrattuna välispiikit oli lyhentynyt ja "ooh,you are so beatiful"- huutoja ei kuulunu sitä kymmentä kertaa kuin viimeksi:-)Kaikenkaikkiaan jotenkin tuntui että Fogertylla oli turhan kiire vetää biisit läpi. No niin, jopa siinä tulikin kritisoitua ykkössuosikkiani. -play some skynyrd, man!- |
Kassu 03.03.2005 16:48:16 | |
---|
Muuten oli kyllä kova keikka, musta. Fogerty on vielä tosi kovassa vedossa. Deja Vu oli hieno, se video oli kanssa upea. Yritin ottaa valokuvia, ei niistä mitään selvää saanut. Otin 2 videonpätkää, en viitsinyt ottaa enempää. Jälkeenpäin huomasin, että videoiden äänenlaatu oli jees. Olis pitänyt kuvata koko keikka. http://leksa.1g.fi/fogerty/ |