peltikojootti 28.02.2005 10:08:52 | |
---|
Rasismi on rotusyrjintää. poikkean asiasta, mutta kuitenkin. Viikonloppuna satuin näkemään aika ison seinäkärtan vuodelta jotain... Siinä oli väritetty maanosia eriväreillä..afrikan kohdalla oli ruskeata väriä ja selityksenä neekereitä. suomen kohdalla taas luki suomalaisugrilaiskansoja..epä nykypäivänä tollasia karttoja näe..mutta kunnon naurut kyllä sain. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Pitkavirta 03.03.2005 14:05:30 | |
---|
Aivan. Ja jos haluaa kapinoida tatuoinneillaan tätä vastaan niin mikäs siinä, muttei sitten kannata itkeä että olisin maailman paras receptionisti muttei kukaan mua palkkaa. Varmaan 100 vuoden päästä tällä asialla ei ole enää mitään merkitystä mutta nykymaailmassa vielä on. Jepp, mutta asiat muuttuu sitä nopeammin, mitä uskaliaampia ihmiset on ton asian kanssa. |
Meinaa vähän nämä loppupään viestit poiketa asiasta.. No, mutta itselläni on tähti tatuoituna ranteesta hieman ylöspäin. Eipä siinä mitään ihmeellistä ollut. Käsi vain "vähän" turposi tuosta jänteiden kohdalta, mutta hyvin on kuva pysynyt "Mulla on karismaa!" -Matti Nykänen |
Sintti 12.05.2005 14:17:46 | |
---|
Meinaa vähän nämä loppupään viestit poiketa asiasta.. No, mutta itselläni on tähti tatuoituna ranteesta hieman ylöspäin. Eipä siinä mitään ihmeellistä ollut. Käsi vain "vähän" turposi tuosta jänteiden kohdalta, mutta hyvin on kuva pysynyt Sattuko se tatuoinnin ottaminen tuohon ranteen sisäpuolelle paljonkin? Oon ite vähän suunnitellu, että ottasin jonkun pienen tattuoinnin oikeaan ranteeseen tuohon aivan ranteeseen (ei siis kyynärvarteen, vaan heti ranteeseen) ja sisäpuolelle. http://www.plastikband.tk |
Jani The Rock 12.05.2005 15:15:20 | |
---|
Sattuko se tatuoinnin ottaminen tuohon ranteen sisäpuolelle paljonkin? Oon ite vähän suunnitellu, että ottasin jonkun pienen tattuoinnin oikeaan ranteeseen tuohon aivan ranteeseen (ei siis kyynärvarteen, vaan heti ranteeseen) ja sisäpuolelle. Sattuuhan se jonkin verran, mutta kyllä sen kestää. Tarkotuksena olis kans hakkauttaa Harley Quinnin kuva tohon ranteen sisäpintaan. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Sintti 13.05.2005 19:05:11 | |
---|
Sattuuhan se jonkin verran, mutta kyllä sen kestää. Tarkotuksena olis kans hakkauttaa Harley Quinnin kuva tohon ranteen sisäpintaan. Mä oon suunnitellu semmosta samanlaista sydäntä, kun Ville Valolla on. Saa nähä, jaksaako kuitenkaan ottaa ihan semmosta. Oishan se ihan hieno, mutta jaksaako sitä semmosta kuitenkaa pitemmän päälle.. Pitää miettiä semmoset asiat kunolla, ennen kuin ottaa. :) Olkaankin ois siisti ottaa. Paljonkohan muuten maksaisi sellanen pikkunen ehkä pinta-alataan noin 5x5 senttiä tatska tuohon ranteeseen? :) http://www.plastikband.tk |
Jani The Rock 13.05.2005 19:33:12 | |
---|
Pitää miettiä semmoset asiat kunolla, ennen kuin ottaa. :) Tämä on totta. Mutta eipä sillä oo väliä, mistä se inspiraatio ja idea tulee, kunhan se vaan tulee. Tuo tähti tossa omassa kädessä on ihan Johnny Winter -juttu, eikä se sen arvoa vähennä. Kysehän on kumminkin kuvasta jolla voi olla monta merkitystä katsojasta riippuen. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Sintti 13.05.2005 20:37:42 | |
---|
Tämä on totta. Mutta eipä sillä oo väliä, mistä se inspiraatio ja idea tulee, kunhan se vaan tulee. Tuo tähti tossa omassa kädessä on ihan Johnny Winter -juttu, eikä se sen arvoa vähennä. Kysehän on kumminkin kuvasta jolla voi olla monta merkitystä katsojasta riippuen. Jep. Sellanen sydän ois vaan yksinkertaisuudessaan ihan hieno. Tiedätkö mitään sivua, missä ois jotain tatuointeja kuvina? Ois ihan mukava katella. Niistä vois ite sitten kehitellä jotain "omia versioita". http://www.plastikband.tk |
Cutter 14.05.2005 00:36:37 | |
---|
Meinasin hakkauttaa ittelleni ranteeseen jonku tribalin tai jonkun muun vähän kapeamman HIENON kuvatuksen, kysymys kuuluu että onnistuuko se?Ranteessa on kuitenkin "se" luumöhkäle jossa ei oo kovin paksu nahka, pysyyköhän siinä edes se väri? Kaveri otti justiinsa ranteeseen sellasen aika mojovan kokoisen liekin, joka menee sen ranteen ympäri. Sanoi, että sattuu aivan helvetisti, varsinkin siinä kohtaa, missä on ranteessa verisuonet. Kai se riippuu kuinka luuviulu on. "Sähän laulat kuin James Hetfield!" |
sammyz 14.05.2005 18:30:09 | |
---|
Jep. Sellanen sydän ois vaan yksinkertaisuudessaan ihan hieno. Tiedätkö mitään sivua, missä ois jotain tatuointeja kuvina? Ois ihan mukava katella. Niistä vois ite sitten kehitellä jotain "omia versioita". En ole ihan varma mitä tarkoitit tuolla tatuointeja kuvina jutulla, mutta tuolta löytyy ainakin paljon tatska kuvia: www.bmezine.com |
Sintti 15.05.2005 09:08:27 (muokattu 15.05.2005 09:09:45) | |
---|
En ole ihan varma mitä tarkoitit tuolla tatuointeja kuvina jutulla, mutta tuolta löytyy ainakin paljon tatska kuvia: www.bmezine.com No jotain tuohon suuntaan tarkoitin. Pitänee vähän tsiigailla.. EdiT: On mahtanut sattua, kun joku ottanut alahuulen sisäpintaan tatuoinnin. :D Tuola galleriassa oli.. http://www.plastikband.tk |
Godless 20.12.2005 00:37:50 | |
---|
Olipa kerran... |
Bacchus 28.12.2005 19:41:40 (muokattu 28.12.2005 19:42:09) | |
---|
Pitää paikkansa. Oon itte duunissa kansainvälisessä hotelliketjussa enkä rekrytoi ihmisiä, joilla on kasvolävistyksiä tai näkyviä tatskoja. Hiuksia joutuu tuijottamaan kanssa. Eikä tää johdu siitä, että olisin jollain tapaa rajoittunut ihminen vaan kyseessä on puhtaasti yrityksen politiikka. Sinänsä aika naurettavaa, että itse olen ollut duunissa Stockmannin Lasi&Posliini-osastolla, ja olen tälläinen pitkätukkainen ja parrakas 100 kiloinen mörkö. Mitään valittamista ei kenelläkään ole ollut. Mutta, jokaisella yrityksellä on totta kai omat sääntönsä, ja asiakaspalveduunissa siisti ulkonäkö on tietenkin välttämätöntä. Toisaalta, onko pitkälettinen, naamalävistyksiä omaava jamppa sitten jotenkin epäsiisti vain näiden seikkojen perusteella? Kuulostaa syrjinnältä, ja on moraalisesti aika epäilyttävää. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Roitto 28.12.2005 23:35:49 | |
---|
Varmaan 100 vuoden päästä tällä asialla ei ole enää mitään merkitystä mutta nykymaailmassa vielä on. Ei välttämättä. Kannattaa huomioida että nykyään melkoisen suuret luvut ottavat itselleen tatuoinnin. Eli n.5-20 vuoden päästä voi päästä hyvin töihin vaikka olisi kuinka paljon tatuointeja. Mutta veikkaan että silloinkin on vaikea päästä töihin jos on tatuoinut esim. kasvonsa. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Morris on acid 31.12.2005 00:57:01 | |
---|
Mulla on ranteen ympäri kulkeva tribaali. Se oli eka tatuointini. Sattuihan se tietysti sisäpuolelle enemmän kuin päälle, mutta kestäähän sen. Vahva keskittyminen ja mielessä hokee mantraa "find a happy place". Itselläni muuten toiminut usein vastaavanlaisissa kivunsietotilanteissa (esim. hammaslääkärireissu ilman puudutusta) joku mielessä repeatilla soiva biisi, esim. Morbid Angelin Pain Divine. Jotain psyykkausta tms. |
Fortune 04.01.2006 21:19:28 | |
---|
Ei välttämättä. Kannattaa huomioida että nykyään melkoisen suuret luvut ottavat itselleen tatuoinnin. Eli n.5-20 vuoden päästä voi päästä hyvin töihin vaikka olisi kuinka paljon tatuointeja. Mutta veikkaan että silloinkin on vaikea päästä töihin jos on tatuoinut esim. kasvonsa. Pitää vain olla niin hyvä ja korvaamaton, että kenelläkään ei ole varaa olla palkkaamatta. Look behind you, a three-necked guitar! |
Aakoo 06.01.2006 19:22:38 | |
---|
Pitää vain olla niin hyvä ja korvaamaton, että kenelläkään ei ole varaa olla palkkaamatta. hautausmaat on täynä korvaamattomia ihmisiä... |