Ville S 02.03.2005 23:59:43 | |
---|
kävin itekkin kattomasssa tuon bill dickensin videon missä sähköt loppuu videon lopussa. joo kieltämättä konekirjoitus olisi aika hyvä sana kuvaamaan. toisaalta on erittäin hankala sanoa miltä se livenä kuulostaisi koska videolaitteet eivät olleet parasta luokkaa ja muutenkin live-taltioinnit ei nappaa kaikkea kuitenkaan, haluais olla paikan päällä :) erittäin nopea kyllä, mielenkiintoinen tapa hakata oikeaa kättä ees-taas ja saada nuotteja tulemaan hirveää vauhtia. victorista itse pidän enemmän kuiten vaikken häntäkään ole livenä nähny, voi voi... |
rattledad 03.03.2005 00:16:45 (muokattu 03.03.2005 00:17:35) | |
---|
ei muuta kun pistät ääninäytettä johonkin ja linkki tänne, niin nääkin humpansoittajat tajuu! sssssoita minuutti putkeen niin kukaan ei edes tohdi epäillä tuota nopeutta. Onneksi äänitiedostoja ei voi manipuloida tietokoneella kuten kuvia, eihän? Edit:hymiöjäipois " How would broken find the bones?" - Lucinda Williams: World Without Tears |
Keny 03.03.2005 07:56:23 | |
---|
Voottenin oon nähny livenä ja ei tiluta ollenkaan niin pahasti kun levyillä.Osaa hyvin ton rivisoitonkin ja komppiosaston tosin siltikään ei mulle sillai kolahda kun esim miller tai victor bailey livenä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
paavi 03.03.2005 10:48:06 | |
---|
Kävin tuon big buddhan sivuilla. Tää on taas niitä hetkiä kun hävettää olla basisti. karpela diem (tartu tanjaan) |
Teijo K. 03.03.2005 11:09:26 | |
---|
Musa fasulla näin muistaakseni Buddhan soitto-oppaankin. Ens miitissä sitte basistien nopeuskilpailut! Mainio idea. Täytyy ottaa reppustudio mukaan niin jokainen vetää minuutinmittaisen pätkän tilua ja sitten audiokäppyrästä lasketaan äänet. Tyyli vapaa? |
Keny 03.03.2005 11:26:51 | |
---|
Mainio idea. Täytyy ottaa reppustudio mukaan niin jokainen vetää minuutinmittaisen pätkän tilua ja sitten audiokäppyrästä lasketaan äänet. Tyyli vapaa? Mut voi jättää pois...oon vanha ja hidas. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Mut voi jättää pois...oon vanha ja hidas. Muhahaha! Sää kyllä veät nää noireet suoho tosta vaan! Mites olis äänenpaine kilpailu ja? "Olet aina haukkunut Mahea hölmöksi, mutat Mahe on 100000000000 kertaa lahjakkaampi ja taitavampi soittaja kuin sinä. ''Mahe ei harjoittele''- vaha viidakon sanonta." -Trollhammaren |
Wil-J 03.03.2005 11:40:01 | |
---|
Muhahaha! Sää kyllä veät nää noireet suoho tosta vaan! Mites olis äänenpaine kilpailu ja? Ei sellasii, sulla ois liian selkeä ylivoima. Toi Dickens on kyllä humoristinen epeli ton sooloprojektinsa kanssa. Kyllähän sekin osaa oikeasti soittaa, ollut ties keiden taustabändeissä. |
Teijo K. 03.03.2005 11:40:44 | |
---|
Muhahaha! Sää kyllä veät nää noireet suoho tosta vaan! Mites olis äänenpaine kilpailu ja? Jos jokainen kantaa yksin laitteistonsa kisapaikalle. |
Wil-J 03.03.2005 11:41:31 | |
---|
Nii, sille helposti, tiättekste? Että ei se mitään vaikeeta oo, ei muuta kun pistät ääninäytettä johonkin ja linkki tänne, niin nääkin humpansoittajat tajuu! sssssoita minuutti putkeen niin kukaan ei edes tohdi epäillä tuota nopeutta. Mäki osaan muuten soittaa noin nopeesti, ei mitään ongelmaa, mut mä jaksa ku 0,02 sekuntia, haittaaxe? Tosta John Myung ja Metropolis pt 1 jutusta, että se ei mitenkään vaikea soitettava ole, eikä edes hämmästyttävän nopea. |
Ville S 03.03.2005 12:17:36 | |
---|
joo eihän se nopea olekaan. tarkotin sellasella nopeudella että 8-nuottia soitat toisella kahdella yhteen sekuntiin ja toisella kädellä taas toiset 8 nuottia nii siitähän tulee se 16-nuottia sekunnissa. lähinnä vaan vertasin sitä prosessia mikä siinä bisissä on, joo... |
Pekko 03.03.2005 14:12:04 | |
---|
|
Dropped C 04.03.2005 00:09:50 (muokattu 04.03.2005 00:10:00) | |
---|
Kiitokset neuvoista. Ei ole ei ole helppoa tämä, ei. Tälläisiä jyrnyytin kolmella sormella 3-2-1 ja 3-2-1-2-1. A -7-7-7- A -7--7--7-7-7 Vauhti tosin oli vasta ehkä 1/5 maksimista. parinkymmenen minuutin jälkeen rupesi silti jo nimetöntä jomottamaan. Kai se silti on paras tälläisistä yhden nuotin soitoista aloittaa? Kaippa tästäkin tulee erittäin pitkä projekti niinkuin tuosta omasta passonsoitosta yleensäkin.... |
sirdickyj 04.03.2005 07:47:57 | |
---|
Kaippa tästäkin tulee erittäin pitkä projekti niinkuin tuosta omasta passonsoitosta yleensäkin.... Elinikäinenhän siitä tulee, niinkuin kaikesta soittamisesta. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Grissom 04.03.2005 18:56:36 | |
---|
Mulla ei 3. sormen kanssa tollasia vaikeuksia ole ollu. Se nimetön tuli vaa jotenki luonnollisesti mukaan, mutta 4. eli pikkurilli onki sitte vähä vaikeempi homma... "I know, I believe in nothing but it is my nothing."
-MSP |
Ville S 05.03.2005 12:38:28 | |
---|
joo se pikkurilli on melkoinen riesa aluksi. koska pikkurilli ei ole yhtä pitkä kuin vaikka etusormi joka taas ei ole yhtä pitkä kuin keskari niin käsi pitää sovittaa kielien päälle siten että pitemmät sormet on enemmän "käyrällä" Itse myös pidän kättä siten että oikean käden ranteen vasen puoli on korkeammalla joka myös edesauttaa pituuksien tasaamista. Hei niin muuten joku epäili etteikö muka pysty soittamaan noita 64-osanuotteja. Eilen nauhotin niitä digitaalikameralla 4-sormijärjestelmällä ja myös sen helpon täppäilytavan että jos jotain kiinnostaa saada video niin laittakaa vaikka ilmoitus tähän aiheeseen tai lähettäkää sähköpostia ja kertokaa minkä kokoisen tiedoston haluatte (tarjolla 140 kt - 6.7 Mt, itse suosittelen joko 3 Mt tai 1 Mt) niin voin lähettää sen sähköpostilla. En osaa tehdä kotisivuja niin sori vaan :( enkä viitsinyt aloittaa uutta aihetta koska se saattaisi kuulostaa leuhkimiselta, vaikka aihetta siihen ei edes ole. Monet varmaan pystyy nopeampaankin... |
Listen 05.03.2005 13:13:55 | |
---|
Itse soittelin tuossa aamummalla kolmella sormella levyn mukana jotain boogiebiisiä ("dunttudunttu"...). Kahdeksasosa-trioleissa nimetön on ihan käyttökelpoinen, tyyliin E-duurissa juoksutus ylöspäin A-Bb-B-D-Eb-E. Mies, joka tekee työtä, menettää kallisarvoista aikaa. -Descartes |
Wil-J 05.03.2005 15:19:15 | |
---|
Ville S, kunnioitettava veto että joku viitsi sanojensa takeeksi tehdä jotain! Hyvä homma! |
Tana 05.03.2005 19:32:00 (muokattu 05.03.2005 19:33:23) | |
---|
Minä tahon sen videon! Soittoa on aina mukava katsella :P Edit: Sähköpostiosoite löytyy profiilista. Bookayasha! |
Teijo K. 05.03.2005 19:44:40 (muokattu 05.03.2005 19:45:56) | |
---|
Minä tahon sen videon! Soittoa on aina mukava katsella :P Edit: Sähköpostiosoite löytyy profiilista. Miulle ja, uudet tavat täpätä kiinnostaa aina. ;) Öö pitää varmaan spostiosoite laittaa vaikka pikana? |