Exhausted 01.03.2005 15:29:40 | |
---|
jopas meille nyt herkkuja tarjoillaan. vielä kun olisi rahaa |
Johnny Buzz 01.03.2005 15:34:37 | |
---|
Helsingin Jäähallissa 29.6 http://www.welldone.fi/news.asp?news_id=905 Sinne ehdottomasti. Siinä menikin sitten eräs tulevan Provinssin esiintyjäveikkaus pieleen, mutta väliäkö sillä. Ja uusi levy tulossa toukokuussa. Tänä vuonna on kyllä tulossa vaikka kuinka paljon hyviä levyjä. Levy- ja musavuosi 2005 näyttää oikein hyvältä. |
madu 01.03.2005 16:03:50 | |
---|
Mahtavata! |
Late_ 01.03.2005 17:58:01 | |
---|
No helevata! Sehän hienoa! Pakko nähä toi keikka kyllä. Ihan vaan senkin takia, että näkee Morellon livenä! Onkohan lämppäriä tulossa? tietääkö kukkaan? "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14 |
hitchhiker 01.03.2005 22:35:38 | |
---|
Oho,tonne kun pääsisi. "Some people have religion,I have Pearl Jam." |
Jenka 01.03.2005 22:46:46 | |
---|
|
Von Härskiburg 02.03.2005 12:41:58 | |
---|
Vaikuttaa siltä ettei ensi mkesänä muuta tule tehtyäkään kuin ravattua keikoilla. Niin paljon kaikkea kovaa tulossa: -Black Label Society -Black Sabbath -Megadeth -Iron Maiden ja nyt vielä Audioslavekin. Jumalauta. Pakko saada jostain rahaa, että pääsee kaikkiin...haluaisiko joku ostaa sieluni? Life feeds on life. |
eljohnny 02.03.2005 15:53:05 | |
---|
Jops, voisihan sitä lähteä Audioslavea kahtoon!!! Venyttely on kaiken A ja O. |
Nyt loppu kyllä meikäläiseltä jo rahat You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
Reddie 02.03.2005 18:16:40 | |
---|
Mun täytyy kyllä myöntää että petyin Audioslaveen aika rankalla tavalla. Jotenkin ajattelin että tulisi taas jotain uudelta ja tuoreelta kuullostavaa, kuten RATM, mutta sitten levykin oli täynnä aika perusrockkia. Toivottavasti uusi levy auttaa asiaan. |
Late_ 02.03.2005 18:37:35 | |
---|
Mun täytyy kyllä myöntää että petyin Audioslaveen aika rankalla tavalla. Jotenkin ajattelin että tulisi taas jotain uudelta ja tuoreelta kuullostavaa, kuten RATM, mutta sitten levykin oli täynnä aika perusrockkia. Toivottavasti uusi levy auttaa asiaan. Mä en sanois että petyin, mutta ei Audioslave musiikillaan mitenkään hirveesti oo säväyttänyt. Kitarasoolot on hyviä ja ainakin erilaisia. Vaikka niitäkin on aika samantyylisiä tolla debyytillä. Enimmäkseen RATM hemmojen takia meen kattomaan, kun en kerta itse RATMia livenä koskaan nähnyt ni tämä ainakin on pakko nähä. "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14 |
Zeni 02.03.2005 18:54:07 | |
---|
Mä taas suorastaan rakastuin tohon ekaan levyyn. RATM tai Soundgarden ei säväyttänyt, mutta tuo räätälöity versio on juuri se mitä mielestäni musiikkimaailma kaipasi. |
Exhausted 02.03.2005 20:45:48 (muokattu 02.03.2005 20:46:26) | |
---|
Mun mielestä ihmiset odotti Audioslavelta liikaa. Onhan se s/t nyt debyytiksi kova levy, vaikka ehkä taso ei kestä loppuun saakka. Mutta esimerkiksi biisit Like a Stone, Cochise, What You Are ja Shadow on the Sun ovat tosi kovaa kamaa. Ja Audioslave on kuitenkin kaukana RATMin julistuksesta ja raivosta tai Soundgardenin progeilusta ja maalailusta. Ihmiset turhaan vertailee niitä Audioslaveen |
madu 02.03.2005 21:12:12 (muokattu 02.03.2005 21:12:48) | |
---|
Mun mielestä ihmiset odotti Audioslavelta liikaa. Onhan se s/t nyt debyytiksi kova levy, vaikka ehkä taso ei kestä loppuun saakka. Mutta esimerkiksi biisit Like a Stone, Cochise, What You Are ja Shadow on the Sun ovat tosi kovaa kamaa. Ja Audioslave on kuitenkin kaukana RATMin julistuksesta ja raivosta tai Soundgardenin progeilusta ja maalailusta. Ihmiset turhaan vertailee niitä Audioslaveen Harvoin näkee näin hyvin kiteytettyä näkökantaa jota voi kompata 100% ...mutta lisäisin tohon listaan vielä Show Me How To Liven ja Set It Offin. =) Hemmetin hyvä debyyttilevy jonka jatkoa odotan kyllä innolla. Nail in my hand from my creator. You gave me life, now show me how to live. |
Zeni 02.03.2005 21:28:09 | |
---|
Mihin unohtui I`m The Highway ? Lienee paras "balladi" pitkiin aikoihin. Itse asiassa, kyseisellä levyllä ei oikeastaan ole kuin 2 "huonoa" biisiä. |
mechanic 02.03.2005 21:51:30 | |
---|
Loistava lätty tuo s/t. Edeltäviin kirjotuksiin ei ole mitään lisättävää.. |
-K- 03.03.2005 23:27:30 | |
---|
Veikkaan kyllä että tuo jäähalli on liian iso paikka audioslavelle, toki jokin muu olisi ollut liian pieni. Hankalia nämä Suomen keikkapaikat. Ei suotta elämys. |
Johnny Buzz 03.03.2005 23:45:33 | |
---|
Veikkaan kyllä että tuo jäähalli on liian iso paikka audioslavelle, toki jokin muu olisi ollut liian pieni. Hankalia nämä Suomen keikkapaikat. Kunhan ei käy niin kuin Soundgardenin viimeiseksi jääneellä vierailulla pikkasen ennen hajoamista: jäähallissa hieman päälle 2 000 henkeä paikalla. Hyvän keikan onneksi silloin silti vetivät. |
bedlam 04.03.2005 09:44:41 (muokattu 04.03.2005 09:45:49) | |
---|
Mulle tuo debyyttilevy tökki ensinnäkin biisijärjestyksen takia, ensin kolme raskaampaa viisua ja sitten yhtäkkiä putki balladinomaista fiilistelyä. Toisekseen, jotkut biisit eivät minusta tyyliltään istu kokonaisuuteen, varsinkin jonkun kappaleen keskellä tullut Scatman-osio sai masentumaan pahasti. Balladit ovat kappaleina mukavia, mutta aivan liikaa toistensa kaltaisia. Ainut levyn todellinen superbiisi on minusta Show me How to Live. Paskaksi en levyä hauku, mutta ehkä debyyttiä olisi saanut hautoa hieman enemmän ennen julkaisua. Uskon ja toivon, että luultavasti huomattavasti vähemmän paineen alla rakennettu kakkoslevy on parempi kokonaisuutena. http://www.mikseri.net/kiasma |
carlos 04.03.2005 09:59:10 | |
---|
Mulle tuo debyyttilevy tökki ensinnäkin biisijärjestyksen takia, ensin kolme raskaampaa viisua ja sitten yhtäkkiä putki balladinomaista fiilistelyä. Sitte vaan stereoista shuffle päälle :D Olishan tonne keikalle siisti päästä.. Mut odotin niitä provinssiin :((( ei ne kai sitte tuu hö. Standin' with the fury that they had in '66 |