tolppa-apina 02.03.2005 12:01:40 | |
---|
Niin, että onko Maxtonen seteistä kenelläkään kokemusta? Hyvät, huonot, huiput, paskat?? Torilla on myynnissä kiinnostavan näköinen setti, mutta en itse tiedä mitään kyseisestä valmistajasta. Ihminen ja rumpu ovat kumpikin lyömäsoittimia. Ja jos ääntä lähtee liikaa niin kumpaankin voi käyttää JEESUSTEIPPIÄ. |
Fat Tony 02.03.2005 12:41:47 | |
---|
No riippuu setistä. Mun Maxtoneja oon kestäny jo neljä vuotta. Aivan paskat. Voi kun olisi rahhaa niin saisi uutta settiä. Eli mun kokemusten perusteella ei kannata ostaa. Joku tietäjä täällä voisi pistää omaa mielipidettään kun kumminkin tietävät ja osaavat paremmin kuin mä. |
Joku tietäjä täällä voisi pistää omaa mielipidettään... Tietäneekö hänkään... |
rbt 02.03.2005 12:49:29 (muokattu 02.03.2005 12:53:58) | |
---|
Nyt päästiin asiaan! Mun eka setti oli Maxtone vuosimallia 1990. Helkatin huono setti, mutta omilla patenteilla mm. kyniä basarin jalkojen tukemiseen jne. ja hyvillä kalvoilla sain niistä ihan toimivan setin. Soittitaito tosin alkoi roimasti vasta kehittyä kun sain myytyä sen setin pois. Tuohon aikaan Maxtonet oli sellasia Pearl tyylisiä. Muuttuivat 1992-1993 tama tyylisiksi ja paljon laadukkaimmiksi. Ihan pätevä setti alkajalle. Muuhun en suosittele. |
miän vain 02.03.2005 14:12:14 | |
---|
Vanhempi halpis, sellaista new sound -tasoa tai, vähän päälle. |
skanky 02.03.2005 15:54:52 | |
---|
Niin, että onko Maxtonen seteistä kenelläkään kokemusta? Hyvät, huonot, huiput, paskat?? Torilla on myynnissä kiinnostavan näköinen setti, mutta en itse tiedä mitään kyseisestä valmistajasta. Noi 90- luvun alun Maxtonet oli tosiaankin Pearlin halpiskopioita eikä mitenkään hyvälaatuisia. Mulla oli joskus samanlaiset ja ei kyllä voi mennä kehumaan. Mutta jos ihan perustreenikäyttöön olet ostamassa niin sitten. Studioon on aivan turha lähteä viemään noita kannuja, kokeiltu on ja ei toiminut. Hardware on osastoa kukkakeppi ja rumpujen valmistus ei ole mitenkään laadukasta puhumattakaan materiaaleista. Tsekkaappa Staggin rumpuja, ossu oli muistaakseni www.staggmusic.com "Jesus built my hotrod!" |
mika_89 02.03.2005 17:00:56 | |
---|
eikös maxtone oo vähä niinku thunder eli ei mikään hirveen hyvä setti... mulla ihtellä on thunderit ja ne ihan menee ku on hyvät kalvot jne. nicko rulaa |
kai 02.03.2005 17:16:48 | |
---|
itelläkin joskus aikojen saatossa on ollut maxtonet..kyllä ne ihan harjoituskäytössä meni, kunhan kalvot vaihtoi. Sitä soittajaa kuuleminen, jonka vehkeet on kovimmalla. |
Drummer666 02.03.2005 18:33:58 | |
---|
5 vuotta soitin maxeilla.... ja kun sain Pearlit niii ai että niitten onnen huutojen määrää, elikä tolla luokituksella täysin paskat... EHKÄ saattais jonkumoiset saundit saada hyvillä kalvoilla (lieneekö niin hyviä kalvoja...) mutta en ainakaan suosittele... Ei vittu... iha sairasta...
PUNK TSI BUM! |