Aihe: Kokemuksia kitarasta ESP EC-300AT ?
1
SURf
11.03.2003 12:47:19
Nonni.

Pitkään jo etsiskellyt sopivaa sähkistä, vielä ei ole oikein löytynyt.

Onko kenelläkään kokemusta otsikon mukaisesta vehkeestä? En ole päässyt räpeltämään sitä missään. En ole kyllä viime aikoina ehtinytkään puodeissa käymään..

Kommentteja, kiitos.

http://www.espguitars.com/html/ec-300atblk.html
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
SURf
12.03.2003 08:48:57
Anyone? Eikö ole kävellyt vastaan tätä keppiä?

Hitto, mä kiinnostun aina niin ihme vehkeistä ettei kukaan ole kokeillut, tuskin edes nähnyt. Ihmeäijä olen minä. Tai siis kait se on oikesti se mäkkaiveri mutta kuitenkin.
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
SURf
13.03.2003 09:02:48
Nostetaan sitkeästi ylemmäs tätä.
SURf
18.03.2003 08:07:07
Eikö nyt kukaan? Kirjoittakaa tähän edes että eipä ole näkynyt tai eipä ole kokemusta niin tiedän etten ole pelkästään kuvitellut kysyväni tätä... ;)
SURf
18.03.2003 14:33:21
Melkoista monologia tämä kyllä on mutta ei anna luonto periksi.
Michi
18.03.2003 18:21:06
No...

Ei mitään havaintoa, pahoittelen.
-Up The Irons!-
Paranoid
18.03.2003 18:22:22
No johan oli yksinpuhelu. Tälläisiä enemmän! :)
Homma hanskassa, hanska hukassa :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)