Aihe: Hassuttelua keikkapukeutumisessa
1
Tuowinen
19.09.2004 16:58:33
Minkälaisia hassutteluja olette tehneet keikka-asujen suhteen, oletteko soittaneet alasti, pelkät pitkät kalsarit jalassa, rei'itetyt roskasäkit päällä vai oletteko maalanneet koko torsonne pimeässä loistavalla maalilla?

Minkäslaisia vastaavia vetoja olette nähneet yleisön puolelta?

Voisi olla hauska kuulla jengin tarinoita ja samalla saada siitä jotain inspistä omaan lavapukeutumiseen.
terve
Spiralmind
19.09.2004 18:18:27

Mää en oo keikkaillu, mut... jos joskus on sopivanlainen bändi minkä kanssa tulee lähettyä keikalle niin laitan mun mustan hupullisen viitan päälle (kävin joskus joissain larpeissa, siks on semmonen). :)
Se on hiano.
All Hail Discordia!
Jani The Rock
19.09.2004 18:46:13

Kyllä Vicious Wankersin aikoina rumpalilla ja kitaristi-laulajalla oli usein tapana heitellä jossain vaiheessa keikkaa kaikki vaatteet pois tiehensä. Mutta mä olen sen verran tylsä persoona, etten mitään kauhean radikaalia ole lavapukeutumiseen keksinyt vaan ollut keikoilla samanlaisissa vaatteissa kuin muillakin julkisilla paikoilla. Silloin kovimpina Hanoi Rocks -aikoina yllä oli kyllä ties minkälaista rompetta. Rättikauppiaaksi joku perkele hoksasi allekirjoittaneen tuolloin ristiä.

Jaa, tulee sentään mieleen yksi keikka jolloin sonnustauduin "60-luvun lopun Johnny Winter" -tyyliseen vaatetukseen. Puoliso levensi sitä varten mun stretch-farkkujen lahkeetkin oikein kunnon kiiloilla, jotka olivat tietysti semmoista hopeanväristä, kimaltelevaa kangasta. Vaikka aika lailla tuohon kuosiin se normaalipukeutuminenkin jo nykyään menee...
Don`t mess with the countryboys
Henko
19.09.2004 21:38:50

Kerran soitettiin pikkujouluissa HC-punkkia, ja pukeuduin vähän niinkuin mestaajaksi. Mutta huppuna oli tonttulakki, mikä oli vedetty naamalle ja nenän yli, ja sit siinä oli silmänreiät. Toimi hyvin kun olin nahkahousuissa ilman paitaa. Kulkunen lenti tonttulakista ekan piisin aikana kun moshasin.
If it's too loud, you're too old.
Mimi
21.09.2004 09:41:23
Itse en ol juurikaan keikkailua harrastanut, mutta serkkuni bändi, kaikki miespuolisia, hämmensi kansaa joskus muinoin pienellä paikkakunnalla soittamalla vain instrumentit "vaatteenaan", eli alasti ja kitarat/basso aseteltuna silleen sopivasti eteen. Rumpalilla taisi olla farkut jalassa...
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Locrian
21.09.2004 14:24:13
Itse en ol juurikaan keikkailua harrastanut, mutta serkkuni bändi, kaikki miespuolisia, hämmensi kansaa joskus muinoin pienellä paikkakunnalla soittamalla vain instrumentit "vaatteenaan", eli alasti ja kitarat/basso aseteltuna silleen sopivasti eteen. Rumpalilla taisi olla farkut jalassa...

Eräs samassa koulussa kanssani vaikuttanut,nykyään suht tunnettu ja arvostettukin muusikko, tyri kännissä tämmösen tapauksen.Suunnitelma oli pojilla sama eli koulun bändi-illassa vedetään sitten pelkästään kitarat/bassot "vaatteina".Eipä siinä mitään mutta kun edellinen joka oli kitaraa soittanut , oli vääntänyt hihnan todella lyhyelle.Siinä sitten artistimme pienessä humalassa väänsi sooloa kitaran ollessa leuan alla ja veitikan vilkkuessa kitaran alapuolella.Oli muuten hauskaa...
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour
kuollut_marsu
02.03.2005 07:21:26
meiän rumpali pitää aina viikatteen kravaattia ja hihatonta ja yleensä myös puvun tankkia... viime keikalla soitettiin encorena teräsbetonin teräksen varjo ilman pitoja, jotta oltas enempi metallitodellisia...
My god drinks maguar. Pastilli?
thrashmetallisti
06.03.2005 00:57:47

Meillä on aina se kasarityyli, eli tiukkaa farkkua ja tennaria. Toisella Kitaristilla usein maalarinlippis päässä vielä. Farkkuliivit kitaristit heittää päälle ja joskus jättävät sen paidankin pois alta. Itte vedän aivan järkyttävän kireissä farkuissa, pakko pitää nappejakin auki, heh. Paita lähtee jos on tarpeeksi kuuma (ja joku möläyttää.) Oli mulla tietysti se vip-korttitemppu, laitoin vip-kortin tuohon farkkuihin kiinni peittämään kriittiset alueet :D
Thrash till death!
Lord of the strings
06.03.2005 10:25:27 (muokattu 07.03.2005 10:35:01)
Nunnapuku.

Edit. Toisella kitaristilla oli munkkipuku.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
konehes
06.03.2005 13:31:40
Hassutteluasusteet eivät oikein sovi bändini musiikkiin.
SirElwood
03.04.2005 00:27:22
Naiseksi puettiin (ja meikattiin) itsemme kun soitettiin TIkTak:a...

Minä pistin fiksusti päälleni sellaisen tyylikkään nilkkoihin asti ulottuvan hameen. Se oli virhe, soitin silloin rumpuja, ja hame piti rullata korviin, että sai jalat polkimille... Siinä sitten viima vehkeissä oli oikein mukava soitella... :)
Sunna
06.04.2005 17:57:35

kerran pistin semmosen sametti mekon, joka mulla oli joskus neljännen luokan joulujuhlissa. Oli niin lyhyt, että perse vilkku alta.
lallallaa
Sunna
06.04.2005 17:58:11

ja kerran puettiin rumpali tytöksi. Oli saparot päässä ja mekot ja rusetit.
lallallaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)