Aihe: Stam1na
1 2 3 4 5 6 7122 123 124 125 126
jannu
18.02.2005 02:16:50
Stam1na on kiinnittänyt riveihinsä keikkabasistin. Ennestään yhtyeestä Frail from inside tuttu Kai-Pekka "Lantio-Kaikka" Kangasmäki tulee hoitelemaan livepuolen alataajuudet kuntoon. Treeneissä kyntensä näyttänyt "Ozzy" Kangasmäki vetäisee näin alkuun ainakin kevään ja kesän keikat.

Noni. Selvisi tämäkin asia. Eilen juuri pohdin, kun sattui Lutakossa teitin flaijeri kätöseen.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Basil79
18.02.2005 03:10:06
jalkojakin vielä paleltaa, mutta ei kauaaaaaaaaarrgg

Pelkästään tuon kohdan takia voin maksaa siitä uudesta levystä 20€
jannu
23.02.2005 00:20:41
Ukot saivat suitsutusta Soundissa. Viisi nakkia niin, että putkahti. Onnea!
-vanttera
Akiman
23.02.2005 12:03:01

Ukot saivat suitsutusta Soundissa. Viisi nakkia niin, että putkahti. Onnea!

Heh, aikamoista hypetystä ollut kyllä Stam1nan ympärillä jo demoista alkaen ja yhä nousevasti nyt S/T:n ilmestymisen lähestyessä. Kehuja ja tiukkoja pisteitä riittää aika laajasti. Saa nähdä heitelläänkö meikäläistä sitten kivillä, kun en ihan niin kattoon tule tuota ekaa kokopitkää ylistämään.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Prowler
23.02.2005 14:26:44
helvetin hyvä bändi kyllä. Tuota Kadonneet Kolme Sanaa- sinkkua tullu huudatettua ihan perkeleesti. Albumi on kyl pakko-ostos.
Walking through the city, looking oh so pretty, I've just got to find my way.
Kirjoitus virhe
23.02.2005 16:09:48
Heh, aikamoista hypetystä ollut kyllä Stam1nan ympärillä jo demoista alkaen ja yhä nousevasti nyt S/T:n ilmestymisen lähestyessä. Kehuja ja tiukkoja pisteitä riittää aika laajasti. Saa nähdä heitelläänkö meikäläistä sitten kivillä, kun en ihan niin kattoon tule tuota ekaa kokopitkää ylistämään.

Sut poltetaan roviossa kun et ylistä jumalaa:) Eih vaan. Vähän mäkin veikkaan että lätty ei mun korvissa viiden tähden suoritukseksi yllä. Tosin johtuu siitä että yli puolet biiseistä on jo kuullut noin miljoona kertaa. Vaikka uudelleen sovitettuja onkin.
Kautta Super Marion tulikukan
Julmettu
23.02.2005 17:00:32
Sut poltetaan roviossa kun et ylistä jumalaa:) Eih vaan. Vähän mäkin veikkaan että lätty ei mun korvissa viiden tähden suoritukseksi yllä. Tosin johtuu siitä että yli puolet biiseistä on jo kuullut noin miljoona kertaa. Vaikka uudelleen sovitettuja onkin.

Toisaalta, itsekkin kun olen jo demojen aikaan fanittanut, on varsin hienoa saada nämä kaikki über hyvät kipaleet "parempina" versioina. Itselle se saattaa toimia ikään kuin kokoelmana+pari bonusta:D
Tapani L
23.02.2005 17:49:20

Noni! Arvasin, senkin vastarannan kiiski! Ensin Sonata Arctican lyttäät ja sitten et anna edes Stam1nalle täysiä pisteitä. Jos nämä olisivat ruotsalaisia ja kuulostaisivat ruotsalaiselta laatumetallilta - hyvältä sellaiselta - niin varmaan tykkäisit enemmän!

Itse odotan tuota Stam1nan levyä enemmän, kuin mitään toista (tai YUP:n levyä odotan kyllä innolla, mutta sen ilmestymiseen taitaa vierähtää vielä tovi tahi toinenkin).
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
Kirjoitus virhe
23.02.2005 20:24:09
Toisaalta, itsekkin kun olen jo demojen aikaan fanittanut, on varsin hienoa saada nämä kaikki über hyvät kipaleet "parempina" versioina. Itselle se saattaa toimia ikään kuin kokoelmana+pari bonusta:D

Niin onhan siinäkin puolensa. Eniten niistä uudelleen sovitetuista kiinnosta koe murha. Varmaan joutunut rankemmalla kädellä muokkailemaan. Tai en tiedä. Mutta ihan jo sen takia että sen biisin jälkeen ei ollut paluuta entiseen:)
Kautta Super Marion tulikukan
Closure
01.03.2005 22:46:54
Huomenna!
Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina.
dictatorsh*t
02.03.2005 00:31:27
Huomenna!

Tänään!
Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
Myrikles!
miscage
02.03.2005 09:14:52
Today is the day!!!! Heti kun duunista pääsen niin täysillä levykauppaan!!!!
"Someday we`ll wave hello, and wish we`d never waved goodbye
Vilhelmus
02.03.2005 09:42:05

Viddu, joutuukohan sen hakemaan huomenissa. Sinkusta jäi vähän ristiriitainen fiilis. Vaikka nimibiisi jyrähti hyvin, ei oikein löytynyt niin kovaa meininkiä kuin joistain demobiiseistään. Kakkosbiisi ei juuri vakuuttanut.

Mutta taitaa usko olla silti sen verran kova, että se tulee kaupasta poistettua.
Herra Rapu
02.03.2005 09:42:44

Viddu, joutuukohan sen hakemaan huomenissa. Sinkusta jäi vähän ristiriitainen fiilis. Vaikka nimibiisi jyrähti hyvin, ei oikein löytynyt niin kovaa meininkiä kuin joistain demobiiseistään. Kakkosbiisi ei juuri vakuuttanut.

Mutta taitaa usko olla silti sen verran kova, että se tulee kaupasta poistettua.

Kyl mäki, jos Vili. Kauppaan tänään siis.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
meitu
02.03.2005 11:13:07

Kävinpä hakemassa levyn kaupasta, tänään jää kirjotuksiin luku vähemmälle.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Kivivuori
02.03.2005 11:21:12
Kävinpä hakemassa levyn kaupasta.

Varas!

Töistä kolmelta ja suoraan levykauppaan. Vihdoinkin sitä saa.
:::FleshMachine.org:::
la m quina
02.03.2005 11:49:00
Niin, eilen lähti tää poikien ekortti ylös.

http://www.terorized.com/stam1na

Kuulostipa hauskalata ja vähän pelottavalta nuo uudet sovitukset. Vedän hanskaan, syön ja lähden ostamaan levyn. Jep Jep.
Ze Kink
02.03.2005 12:21:48
Tänään!

Joo! Vielä ruotsintunti ja sitten kauppaan!
jannu
02.03.2005 13:09:44
Aijai... kyllä oli hyvänkuuloisia maistiaisia. Erilaisen rakkauden todistaja vähän arvellutti, kun Väkivaltakunnalla ollut versio on niin kova. Mutta perrrrrkule, kun alkoi kuola valumaan. Opintotuilla on hyötykäyttöä perjantaina.
-vanttera
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)