Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1048 49 50 51 52
MV
01.03.2005 16:31:10
Sauna Open Air Metal Festival 9.-11.6.2005

Liput/tickets:

To/Thu: 37 EUR
Pe/Fri: 37 EUR
La/Sat: 37 EUR
3pvää/3 days: 69 EUR

Lippupalvelu ja Tiketti 14.3. alkaen.

Tickets on sale 14.3. in Lippupalvelu (Ticketservice Finland) and Tiketti.

No kepeesti voi tuon maksaa slayeristä,mokomasta ja mastodonista...

Ja jos vielä lisää suomalaista tavaraa tohon torstaihin lykkivät...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Blasphemer
01.03.2005 16:57:25

Sauna Open Air Metal Festival 9.-11.6.2005

Liput/tickets:

To/Thu: 37 EUR
Pe/Fri: 37 EUR
La/Sat: 37 EUR
3pvää/3 days: 69 EUR

Tickets on sale 14.3. in Lippupalvelu (Ticketservice Finland) and Tiketti.

No voi *piip*. Aika käsittämättömän törkeää hintaa pyytäävät. Vielä aamulla olin varma, että tuonne menen, mutta nyt kun pitää ostaa kaksi ~70€ lippua peräkkäisinä viikonloppuina oleville festareille niin pistää miettimään...
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
aku.miettinen
01.03.2005 17:07:07
Miettippä vaikka Black Sabbathin tai Mötley Cruen keikkojen lipun hintoja. Eipä sitten tunnu enää niin kalliilta.
Eddie
01.03.2005 17:20:58

Kiva. Sattu tietenkin samalle päivälle kuin äikän kirjoitukset.
Mosse0
01.03.2005 20:12:50
Teräsbetoni, Sonata, Senttu, Megadeth, Mokoma ja Dreamtale.

Ikinä en ole täältä peräkylästä yhdenkään metalbändin keikkaa päässyt katsomaan. Nyt on kyllä niin vitun kova esiintyjäkaarti, ettei toista ole. Vielä kun on sukulaisia Tampereella, niin voisin päästäkin. Olisi ihan helvetin hienoa nähdä kohta lopettava Sentenced edes kerran livenä. Sonata sen sijaan on ikisuosikki. Megadeth, Teräsbetoni, Mokoma ja Dreamtale vaan ovat hyviä.

EI KAI TUO VOI OLLA MIKÄÄN F'N K-18?!!??
Corpsegrinder
01.03.2005 20:24:04
Miettippä vaikka Black Sabbathin tai Mötley Cruen keikkojen lipun hintoja. Eipä sitten tunnu enää niin kalliilta.

Aivan totta

Mötleyn liput = 59 Egee
BS:n liput = 56 Erkkiä
...And Justice For All
01.03.2005 20:54:07
37e on ihan kelpo hinta, sen vielä maksaa päivästä. Meen torstai-päivänä, Slayerin takia.
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
aku.miettinen
01.03.2005 21:22:31
Minä menen joka päivänä, vaikka ei tuo Dio paljoa kiinnostakkaan. Kyllä yhen legendan varmaan katsoo :). Mutta mitäköhän muita yhtyeitä tuonne on vielä tulossa?
Naama-amis
01.03.2005 21:35:00
Kas! Tuolla Black Sabbath -threadissa ehdin jo retostella uhrauksillani, että lippujen hinta otetaan pois Alfa Romeo -hankintarahastosta. No sieltä otetaan tämäkin. Menee muuten rahasto miinuksen puolelle, ja prosentuaalisesti tuo verotus on suuri koska budjetoin alfan ostoon n. huimat 600 euroa! :D :D Jep, nollia on kaksi.

Mutta notta ihan Megatet! Vaikka tuolla pitkin nettiä ovatkin kyynikot rienanneet ettei ole kovin kummoinen elämys Megadeth livenä, niin pakkohan se on mennä katsomaan. Vaikka kieltämättä kirpasee lompakosta, mutta vain kerran. Mutta paikalla olen jos vaan autoni tai junat ovat kunnossa.
Koreografia tekee bändin.
MV
02.03.2005 10:12:58
Tuskassa on sentään Testament.

Mahtaako silti lyödä slayeriä, Dioa ja megadethiä?

Ei vaan odotan sitäkin keikkaa aika innolla ja kyllä tuskaankin porukkaa luulis riittävän...Ainakin on monipuolisempi festari kuin sauna...
JoeHans
02.03.2005 10:58:30
Kyllä se siinä vaiheessa, kun kuuli Megadethistä tuli selväksi, että pakkohan se on tonne lähtä. Ei tällasta festaria ole varmaan Suomessa ennen nähtykään, missä olisi näin kovia artisteja ollu yhtäaikaa. :) Lähtö varmistu entisestään, kun yöpymispaikkakin järkkäänty kaverin kautta. Se kun on yleensä ollut se ainainen järjestelyongelma näiden festareiden kanssa. Ei nimittäin oikein kiinnosta maksaa jostain hotellista yhtä paljon kuin matkoista ja lipuista yhteensä.
"Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" - Homer J. Simpson
Ozzman
02.03.2005 11:58:23
Ai jumalauta, niin loistavia bändejä, että kyllä se kolmen päivän lippu on ehdoton hankita. Ja Tampereella kun asun niin matkakaan ei ole ongelma.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
thrashmetallisti
02.03.2005 13:13:30

Nyt kyllä perkule ahdistaa, kun kaverit pyytä et lähetään tuskaan ja saunaan. Maksaa niin perkuleesti. No torstaina saunaan ainakin kyl. Ja perjantain ei sin pääs ku on veljen häät. Ja lauantaina olis megadeth. Ei saatana. Ja testament olis kans nähtävä. Ja viel black sabbath kesällä! Ei mul riit rahat perkele! Ei jumalauta... Ja karmarokki o kans viel. No se nyt on puoli-ilmainen. Paitsi viinaan menee rahaa.
Thrash till death!
MV
02.03.2005 15:28:24
Nyt kyllä perkule ahdistaa, kun kaverit pyytä et lähetään tuskaan ja saunaan. Maksaa niin perkuleesti. No torstaina saunaan ainakin kyl. Ja perjantain ei sin pääs ku on veljen häät. Ja lauantaina olis megadeth. Ei saatana. Ja testament olis kans nähtävä. Ja viel black sabbath kesällä! Ei mul riit rahat perkele! Ei jumalauta... Ja karmarokki o kans viel. No se nyt on puoli-ilmainen. Paitsi viinaan menee rahaa.

Saattaa olla aika monen suomalaisen ongelma nyt kesällä...Niin saatanan kovia esiintyjiä pukataan joka paikkaan...Itse olen vähän laskeskellut rahatilannetta ja päättänyt ainakin käydä....Ruisrockissa,saunassa ja tuskassa...
Moratoria
02.03.2005 15:55:01
mulle jääkin onneksi pelkkä sauna sillä intti alkaa just sopivasti tuskaksi... muistaakseni.
Mosse0
03.03.2005 11:18:15
Aah, melkein kyydit ja kaikki varmistettu.
...And Justice For All
03.03.2005 16:07:48
Aah, melkein kyydit ja kaikki varmistettu.

Aah, kyydit ja KAIKKI varmistettu.
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
Mosse0
03.03.2005 19:31:21
AAH, KYYDIT JA KAIKKI VARMISTETTU!!
MV
03.03.2005 21:57:43
Onneks ei tarvi alkaa paljon kyytejä säätämään kun oon vaan yhden päivän...Helpostihan sieltä yöbussilla kotiin lähtee...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)