HC.Pälä 03.02.2005 15:08:57 | |
---|
Cornflake: Musisointia ovat kaikki tervetulleet kuuntelemaan tämän viikon perjantaina (4.2) Stella-Star Clubille (Sturenkatu 27, HKI). Sisään maksaa femman ja ikäraja on 18v. Tervetuloa mestoille tsekkaamaan bändit ja morjestamaan. Huomenna siis ? Minäpäs taidan tulla tsiigaamaan.. Saatko mut nimilistalle ? Let the bass Kikzz. |
Cornflake 03.02.2005 15:33:58 | |
---|
HC.Pälä: Huomenna siis ? Minäpäs taidan tulla tsiigaamaan.. Saatko mut nimilistalle ? Siis sisäänpääsy on _sulle_ vain kybän! Only for you! Odotan innolla että pääsee typpaamaan sitä jäbän uutta nuppia. |
Silvio Dante 04.02.2005 22:34:46 | |
---|
Sinne paikalle vaiko koskettelun seurauksena? Sekä ja vähän että. But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
Reddie 10.02.2005 15:03:52 | |
---|
No mä voisin tarjota kommenttia vaikka semmoista ei ole kysyttykkään Bändi: Collarbone Basisti: Matti (Nickillä Pallisti) Musatyyli: Crossoveractionmetalliprogeemo Linkit: http://www.collarbone.tk /// http://www.mikseri.net/collarbone Eihän tästä voi sanoa muutakun että helvetin kovin jätkä vetää. Mielettömän hauska släppimies, mutta kuitenkin vetää maulla eikä rupea keulimaan muun bändin ohi. Varmaa soittoa, ja riehakasta menoa. Näytteitä (huom. jo parin vuoden takaa) tarjoilee mielestäni parhaiten biisi "Gone". Löytyy mikseristä. Ja ainut basisti kenen tiedän REHELLISESTI tippuneen lavalta, vieläpä sillä tavalla että koko homma on videolla. :) |
TeeTee 10.02.2005 22:06:47 | |
---|
Hmmm? Tässä ketjussa oli varmaan tarkoitus suht tuoreita livetilanteita arvioida? |
Reddie 11.02.2005 12:24:13 | |
---|
Noh okei, edellisen kerran näin bändin livenä viikko takaperin keskiviikkona. Samat sanat pätee pojan soittoon. :) |
Niskamies 11.02.2005 16:31:48 | |
---|
Huomenna soittaisi Want PM Pasilan nuorisotalolla klo 17 jos sitä haluaa tulla kuuntelemaan, soitan itse siinä bassoa. Meitsi on meshissä. |
ozmo 11.02.2005 18:38:21 | |
---|
No höh, mikä on kun ei porukat kommentoi? Ainoastaan yks on tullut vasta... Eikö kukaan muka ole nähnyt noita keikkoja, vai eikö ihmiset vaan viitsi kirjoitella...? losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Wil-J 11.02.2005 18:40:16 | |
---|
Ei varmaan kukaan jaksa käydä keikoilla :) En mä ainakaan... |
SSilver 12.02.2005 23:21:47 (muokattu 12.02.2005 23:22:13) | |
---|
Huomenna soittaisi Want PM Pasilan nuorisotalolla klo 17 jos sitä haluaa tulla kuuntelemaan, soitan itse siinä bassoa. Soitit hyvin ja yhteensoitto toimi. Ette lavalla oikein riehuneet, tosin ei yleisön niukka ja vaisu olemus siihen oikein oikeutta antanutkaan. Soittotekniikaltasi olit hyvin taidokas ja kyllähän sieltä niitä pieniä soolonkaltaisia löytyi = plussaa. |
helperi 14.02.2005 01:33:31 | |
---|
Voipi tulla katsomaan räpellystäni Helsinkiin, Saunabaariin keskiviikkona 16.2. Yhtyeeni on Aanicirkus (vänkää suomenkielistä poprocktolppaamista) ja lisäksi paikalla on Iconcrash ja Jalankulkuämpäri Joku Kioton ilmastosopimuksen kunniaksi järjestetty häppeningi. Liput 6 euroa (köyhiltä 3) Soitto alkaa jo kello 20.00 ja soitamme ekana. Tervepätuloa On päiviä jolloin... |
J.L 24.02.2005 11:53:10 | |
---|
Dodii. Rundin tynkä on siis alkamassa. Mun soittoa voi tulla tiiraamaan Maple Cross kokoonpanossa: Pe Jyväskylä, Lutakko La Helsinki, Factory Su Tampere, Klubi. Osoitteesta www.cftn.tk löytyy esiintymisajat yms.. Jotain kommenttia ois siisti kuulla mun soitosta toisen basistin kulmasta ajateltuna. |
ozmo 28.02.2005 21:27:54 (muokattu 01.03.2005 11:43:37) | |
---|
Noniin, vihdoinkin pääsette ihailemaan ja kommentoimaan meikäläisen röytämistä. ;) Soitamme la 19.3 Kuopion bändikisan finaalissa Nuorisokeskus 44:ssä. Ainakin alustavasti joudumme soittamaan ilman kosketinsoittajaa ja toista kitaristia, mutta eiköhän me jonkinlainen shown saada aikaan... :) (ainakin tukka heiluu... Tulen olemaan erittäin pettynyt, jos joku toinen basisti mossaa enemmän kuin mä...:D) Edit: niin ja bändin nimi siis on Overdoze... (ehkäpä tärkein vaan meinas unohtua, vaikka itse tän topicin aloitinkin...) losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Laitan pääni pölkylle: Red Hot Chili Peppers-tribute Helsingin London Pubissa 4.&5.3. ja Tampereen vastaavassa 9.3. Shack! |
balzary 02.03.2005 11:32:47 | |
---|
Laitan pääni pölkylle: Red Hot Chili Peppers-tribute Helsingin London Pubissa 4.&5.3. ja Tampereen vastaavassa 9.3. oh! oi! tuo on nähtävä, itselläkin hiljaiseloa viettävä pippuriprojekti niin pakko tulla. uutta vai vanhaa materiaalia luvassa? Why be in when you can be out? |
Typhus 02.03.2005 13:38:26 | |
---|
hehe, Frostburn jossa soittelen bassoa esiintyy Himangan urheiluhallilla 8.4 joten jos joku pääsee katteleen niin siitä vaan :) "Vita est vitae" |
Heikki L. 02.03.2005 15:01:40 | |
---|
oh! oi! tuo on nähtävä, itselläkin hiljaiseloa viettävä pippuriprojekti niin pakko tulla. uutta vai vanhaa materiaalia luvassa? Mother's Milkistä etiäpäin. Ei siis niitä ihan vanhimpia. Shack! |
chief 02.03.2005 15:32:08 | |
---|
Mother's Milkistä etiäpäin. Ei siis niitä ihan vanhimpia. Täytyypä lähteä perjantaina tsekkaamaan! Häh? |
balzary 02.03.2005 15:34:15 | |
---|
Täytyypä lähteä perjantaina tsekkaamaan! eiku lauantaina. pe on toinen keikka. onko asusteet myös bändillä esikuvan mukaiset? Why be in when you can be out? |
chief 02.03.2005 15:42:50 | |
---|
eiku lauantaina. pe on toinen keikka. onko asusteet myös bändillä esikuvan mukaiset? Eiku perjantai. Lauantaina on kaverin tuparit. Mikä keikka perjantaina on? Häh? |