Mikko8 27.02.2003 15:46:57 | |
---|
Tää synty tos koulus olles kun kaikki tuntu menevän päin vittua. HAISTAKAA VITTU! HAISTAKAA VITTU! Miksi elämän pitää olla niin perseestä? Vaikka kaiken yrittää paskaa vain saa. Olenko tehnyt jotain väärin pitäisikö mun tää kaikki lopettaa? Taidan tietää syyn. Mä olen mulkku, jota kaikki vihaavat, mutta uskalla eivät sitä sanoa. Mut mä sanon HAISTAKAA VITTU! Kaikki on toivotonta yritystä kun kaikki vaan kusee mun päälle. Ei mitään voi tehdä ilman et joku valittaa ja vittuilee. Mikä mussa on vikana? Oonko tosissani täysi paska? Jos sen suoraan sanotte kyllä kestän sen! Mä vaan lauon HAISTAKAA VITTU! Vittuilisitte edes suoraan, mutta kun ei. Se kaikista suurin vitutuksen syy on. Tahtoisin vain olla tasavertainen, kaveri, olen yrittänyt parantaa tapani, mutta riittävän se ei näy. Mitä pitäisi tehdä kun mikään ei teille käy! HAISTAKAA SIIS VITTU! HAISTAKAA VITT njah.. |
Haipuma 27.02.2003 15:54:57 | |
---|
Ilmeisesti vähän vitutti.. Kirjoittamiseen sitä on hyvä purkaa, mutta ton saman ois voinut kertoa muutamalla lauseella. Haauuuhh.. |
sirpale 10.03.2003 09:19:33 | |
---|
toi on hyvä!!!! jep jep... jatka samaa rataa.... ;) |
herb 10.03.2003 12:13:05 | |
---|
Mitä lukee kalasäilykepurkin kyljessä? -Haista kaavittu blaablaa |
Nimismies 10.03.2003 21:03:00 | |
---|
Mitä lukee kalasäilykepurkin kyljessä? -Haista kaavittu Hohoohoho. Herbillä irtoo aina. "Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi. Reisien vai reisten? Keksin sen seisten." - T.Liimatta |
Vilhelmus 10.03.2003 21:06:34 | |
---|
Mitä lukee kalasäilykepurkin kyljessä? -Haista kaavittu Hoho!!! Metallimusiikki on pelastanut minut jeesukselta. |
Jokunen 11.03.2003 20:07:43 | |
---|
Oliko teksti jonkun Bodomin biisin suomennos?! Ei kannata lähtee liikaa lainailemaan muitten sanoituksia! Sellaista ei arvosteta yleensä. Siis mie en ymmärrä! |
deevee 11.03.2003 20:38:50 | |
---|
Minua kiinostaisi tietää erityisesti, mitä tyylilajia tämä biisisi edustaa? Esim. jazz, klassinen vai kenties blues, joka on tunnettu juuri tuollaisista suurista tunteista. "Menet naisen luokse? Älä unohda ruoskaa." - Friedrich Nietzsche (1844-1900) |
Nimismies 11.03.2003 22:22:48 | |
---|
Ei, kyllä tämä lienee gospelia tai negrospirituaali. Luulisin. "Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi. Reisien vai reisten? Keksin sen seisten." - T.Liimatta |
miän vain 12.03.2003 10:26:48 | |
---|
Vitutus tuli selväksi. Aika progea tulee jos suoraan noilla sanoilla meinasit laulaa |
Mikko8 12.03.2003 16:25:34 | |
---|
Oliko teksti jonkun Bodomin biisin suomennos?! Ei kannata lähtee liikaa lainailemaan muitten sanoituksia! Sellaista ei arvosteta yleensä. Ei kun kyl mää ite vittuksissani väänsin, en sit tiiä kun vitutus on aika yleinen aihe et onko joku jotain samantapasta joskus laulanu. njah.. |
Nimismies 12.03.2003 21:12:24 | |
---|
Ei kun kyl mää ite vittuksissani väänsin, en sit tiiä kun vitutus on aika yleinen aihe et onko joku jotain samantapasta joskus laulanu. Menit lankaan. Uskomatonta. "Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi. Reisien vai reisten? Keksin sen seisten." - T.Liimatta |
Kuulosti kyllä pahasti bodomilta tai northerilta. Tuli muute mielee et vituttiko sua mahollisesti jokin tuosa :)? L.C.F |