jackcrow 28.02.2005 22:13:35 | |
---|
Kenen biisi, kertosäkeessä lauletaan.. "Sä olit elänyt jo mua ennenkin". Nainen laulaa. + onko tietoa nuoteista /sanoista ? kiitos |
seitikki 28.02.2005 23:11:03 | |
---|
Rakkauden jälkeen? "Pottu vieköön, pitkätukka-heebo! Ja meidän likan kimpussa! Seurustelua? Mitä hattua!"-fox. MAU. |
Oisko Carolan "Ei väli pöytien lie pitkäkään". En tiiä sanoista, kokeile toivelaulukirjoja.. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
jaytski 01.03.2005 16:24:38 | |
---|
joo tätähän on joskus väännetty "50 v" keikoilla. Mutta sanoista en mene takuuseen mutta jotensakin näin ne meni: RAKKAUDEN JÄLKEEN Ei väli pöytien lie pitkäkään vaan pöydän viereisen mä tuskin nään sun kanssas jakaa sen nyt toinen voi mä yksin kuuntelen kun kaukaa soi kun hänet tanssimaan sä pyydät noin niin hetkeen seuraavaan mä nähdä voi sun sanas uskoo hän ja unelmoi mä tiedän enemmän nyt teille soi Sä oli elänyt jo mua ennenkin etkä tiennyt kuinka pelkäsin sä että vertaisit mua muihin mutta näin sua syliin toisen mä työnsin sylistäin niin selvin sanoin sain kuulla sen nyt että oisin vain se entinen mä sua ymmärrän en mitään voi nään teidän lähtevän ja vielä soi Maalivahtien kotona EI imuroida! www.maalivahdit.com |
jackcrow 02.03.2005 02:11:31 | |
---|
kiitoksia. Tästä on luultavasti paljon eriversioita (?) Luulisin itse että lähinnä haen takaa jotakin 70-80 luvulla tehtyä versiointia. Radiosta kuultuani saundit vihjailivat sinnepäin, tiiä sitten. |
seitikki 02.03.2005 11:24:56 | |
---|
Kyllä, Carolakin tuota laulanut. "Pottu vieköön, pitkätukka-heebo! Ja meidän likan kimpussa! Seurustelua? Mitä hattua!"-fox. MAU. |
Riksteri 02.03.2005 20:30:46 | |
---|
Carola laulaa ao. sanoilla, sanat Kari Tuomisaari, levytetty 1968. RAKKAUDEN JÄLKEEN Ei väli pöytien lie pitkäkään vaan pöydän viereisen mä tuskin nään sun kanssas jakaa sen nyt toinen voi mä yksin kuuntelen kun kaukaa soi kun hänet tanssimaan sä pyydät noin niin hetkeen seuraavaan mä nähdä voin sun sanas uskoo hän ja unelmoi mä tiedän enemmän nyt teille soi Sä oli elänyt jo mua ennenkin etkä tiennyt kuinka pelkäsin sä että vertaisit mua muihin mutta näin mä syliin toisen sua työnsin sylistäin niin selvin sanoin sain mä kuulla sen nyt että oisin vain se entinen mä sua ymmärrän en mitään voi nään teidän lähtevän ja vielä soi On tyhjää pimeää vain jossain soi Mama always said life was like a box
of chocolates, never know what you're gonna get. |