Aihe: Lenny Kravitzin rumpalointi
1
miccomalliton
28.02.2005 12:01:33
Mitä porukka tykkää Kravitzin soitosta? Itse pidän kyllä paljonkin. Soitosta kuulee kyllä esikuvat/idolit Ringosta Bonhamiin, mutta sehän ei ainakaan ole huono juttu.
Varsinkin Lennyn vanhemmilla levyillä soitto mielestäni groovaa hyvin. Ja rumpu soundeista pidän myös hänen levyillään. Keikoillahan Lennyllä on nykyisin R&B virtuoosi Zoro kannuissa. Kaverit ovat tuttuja jo lapsuudesta asti.
kommentteja? Kiitos.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))>
JeeVes
28.02.2005 12:09:15
Kyllä Lennyt rokkaa. Heaven Help ja It ain't over till its over - biiseistä kuulee kyllä että Lennyllä on kapulat ihan halussa.
kalamies #15 >-)))>
markkuliini
28.02.2005 14:44:51

Hitto kun Cindy ei vedä enää Lennyn bändissä. Zoro on ihan kauhea rumpali...
hollmi-5
28.02.2005 23:03:09
Cindy ei uponnut mulle. Nätti tyttö, mutta soitto ei vakuuttanut. Lenny hoitaa rumpaloinnin levyillä hienosti. Se on ihan eri tavalla ajtellut joitakin asioita, kuin rumpali olisi tehnyt.

Muuten: Stevie Wonderin soittamat rumpuraidat kannattaa myös katsastaa. Superstition esimerkiksi.
Mika Hollström
Suleima
01.03.2005 00:29:21
Stevie Wonderin soittamat rumpuraidat kannattaa myös katsastaa. Superstition esimerkiksi.

Siis varmistan nyt vielä että luenko reisille ton vaan vai onko asia noin oikeasti... Stevie Wonder soittaa itse Superstitionin rummut?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)