Aihe: Warlock Bronzeen Mikit..
1
Apathos
28.02.2005 20:16:34
Minulla on itselläni tuollainen Warlock Bronze-mallin kitara, jossa on ne alkuperäiset B.C.Richin mikit ja olen viimeaikoina ollut hyvin kyllästynyt sen mössöiseen ja epätarkkaan saundiin.

Niinpä ajattelinkin josko saisin saundiin hieman erotteluvuutta uusilla mikeillä? Onko järkeä ostaa mitään kalliita mikkejä noin halpaan kitaraan ja onko siitä sitten mitään hyötyä?

Aattelin noita Emg:n HZ h4-mikkejä itselleni, mutta hinnaksi tulee enemmän kuin mitä kyseinen kitara näyttää maksavan thomanilla..
-K-
28.02.2005 20:23:49
Kent Armstrong distortion, ovh 55e, tuommonen tallaan niin rokrok. Kerrankin hyvää halvalla.
Ei suotta elämys.
Apathos
28.02.2005 20:25:26
Kent Armstrong distortion, ovh 55e, tuommonen tallaan niin rokrok. Kerrankin hyvää halvalla.

Entäs eteen?
-K-
28.02.2005 20:29:21
Entäs eteen?

Hmm, itsellä on tuossa Iban RGR-320:n kaulassa vintagehenkinen M213 mikki, myös kent a:n, tarkempi malli paf economy. Vähän ehkä turhan ruudikas kaualaan (kun tallamikki oikeastaan on) mutta ihastuin tommoseen persoonallisempaan soundiin. Tuolla oli hintaa muistaakseni joku 30e. Tuota en kyllä voi varauksetta suositella.
Ei suotta elämys.
-K-
28.02.2005 23:00:12
Kyllä ne mikit vaikuttaa siihen erottelevuuten just aika paljon, varsinkaan kun eivät ole suoraan tuossa bodyssä kiinni kyseisessä kepissä. Ei paskasta tosiaan saa marenkia paremmilla mikeillä mutta kyllä mikit vaan vaikuttaa soundiin paljon, ei ne sitä tapposäröä tuo todellakaan.
Ei suotta elämys.
Apathos
01.03.2005 19:05:39
Huono kitara johon laittaa kalliit mikit on vaan huono kitara jossa on kalliit mikit.

Elän siinä käsityksessä että nuo warlock bronzet on bodyltään jotain nimetöntä puuta eli toisin sanoen jotain vaneria/liimapuumössöä

Tässä ei juuri nyt ole tullut mitään uutta ilmi, tämän verran olen jo oppinut noista muista viesteistä.

B.C.Richin sivuilla sanotaan että Agathis:ta.
Twist
01.03.2005 19:23:10
Jätkät vaan täällä puhuu paskaa kun b.c rich on paska kitaramerkki. Näin minä tajusin yhden kommentin perusteella kun kattelin. Osta vaan uudet mikit siihen niin varmasti saundi paranee.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)