orfus 10.02.2005 01:40:09 | |
---|
Jep, olipas urakka. Piti tosiaan ottaa kaikki osat Peaveystä irti kun ei muuten saanu tuota kartiota paikalleen. Vielä ei ole kummoisiakaan kokemuksia, ei uskalla raottaa ettei mene kämppä alta =). Kuitenkin Blue Marvelin honotus on nyt vaihtunut paaaaljon tuhdimpaan, kirkkaampaan ja bassot uskollisesti toistavaan lauluun. Kaipa tällä setillä taas hetken soittelee, täytyy laittaa myyntiin sitte jos ei tyydytä. Nytpä se nähdään mihin Classic 30 taipuu kun on V30 asennettu, uudet putket ja kitarassakin uudet kielet. Jollei toimi niin myyntiin vaan. |
Fide 10.02.2005 11:30:25 | |
---|
Moro oon tosiaan nettipimennossa ens maanantaihin, eli pankaa kyssärit sun muut GSM:n kautta tekstarina tai soittakaa... Greenbackit on muovissa, Vintagen laatikkojen sisään en oo päässyt kurkkaamaan... Toistaiseksi kaikki testatut on käsittääkseni toimineet. Yhtäkään elementtiä en ole ehtinyt vielä postittaa tai panna matkahuoltoon. Yritän perjantaina ehtiä, eli ennen sitä mulle kuittauksia, haluatteko omanne postiin vakuutettuna vai ilman? Ero on sellaiset 3-4 euroa per elementti. Suosittelivat vakuutusta postissa... Koitan saada lähetyskulut postin kautta vastaanottajan maksettavaksi, mut jos ei onnistu, pistän tilinumeroni tiedoksi, jotta paatte lähetyskulut sitten sinne... ja vastukset siis kännyyn mulle, kiitos =) -J Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
zzy 11.02.2005 19:12:11 | |
---|
Jees, oikein hyvin oli 16 ohmiset vintage 30 elementit pakattu, pahviin ja vielä muoveihin ja lisää pahvia. Molemmat elementit raikaa oikein komiasti. Harmi vaan että vahvarin ulostulos on 8ohmia.. joten ei taida viitsiä pitää elementtiä kiinni tuossa ihan vaan kaiken varalta. vaikkei käsittääkseni pitäisi mitään käydäkkään näin päin..resistanssi vain kasvaa joten tuskin vahvari pamahtaa. Noh, nyt sitten seuraavan projektin kimppuun, eli rakentaa se 2x12 kaappi noille. Kiitokset Fidelle tilauksen hoitamisesta. |
Niskamies 11.02.2005 23:18:42 | |
---|
Jees, oikein hyvin oli 16 ohmiset vintage 30 elementit pakattu, pahviin ja vielä muoveihin ja lisää pahvia. Molemmat elementit raikaa oikein komiasti. Harmi vaan että vahvarin ulostulos on 8ohmia.. joten ei taida viitsiä pitää elementtiä kiinni tuossa ihan vaan kaiken varalta. vaikkei käsittääkseni pitäisi mitään käydäkkään näin päin..resistanssi vain kasvaa joten tuskin vahvari pamahtaa. Noh, nyt sitten seuraavan projektin kimppuun, eli rakentaa se 2x12 kaappi noille. Kiitokset Fidelle tilauksen hoitamisesta. Mikä vahvari kyseessä? Kyllä mä uskon että sieltä löytyy kanssa 16 ohmin liitin. Eihän ton kanssa voisi muuten käyttää useimpia 4x12" kaappeja. Kato jos siellä olisi kaiutinliitäntä missä lukisi 16 ohm, 4x12" tjsp. Meitsi on meshissä. |
zzy 12.02.2005 02:00:40 | |
---|
Mikä vahvari kyseessä? Kyllä mä uskon että sieltä löytyy kanssa 16 ohmin liitin. Eihän ton kanssa voisi muuten käyttää useimpia 4x12" kaappeja. Kato jos siellä olisi kaiutinliitäntä missä lukisi 16 ohm, 4x12" tjsp. Ei ole mitään liitäntää. suoraan vahvarista tulee piuhat jotka on 8 ohmia. niihin ajattelin kolvata kiinni 2x12" kaapin jahka sen saaan tehtyä. line6 spider siis kyseessä, mutta myöhemmin mahdollisesti carvin legacy nuppi. Joo ja ei sen kanssa ole tarkoituskaan tai mahdollista käyttää kaappeja, ellei kolvaa omaa elementtiä irti, mitä ajattelinkin. Asiat muuten siis selvät, mutta kiinnostaa tietää voiko tosta 16ohmin elementti->8ohmin reikään kytkennästä olla haittaa. |
Niskamies 14.02.2005 09:21:40 | |
---|
Ei ole mitään liitäntää. suoraan vahvarista tulee piuhat jotka on 8 ohmia. niihin ajattelin kolvata kiinni 2x12" kaapin jahka sen saaan tehtyä. line6 spider siis kyseessä, mutta myöhemmin mahdollisesti carvin legacy nuppi. Joo ja ei sen kanssa ole tarkoituskaan tai mahdollista käyttää kaappeja, ellei kolvaa omaa elementtiä irti, mitä ajattelinkin. Asiat muuten siis selvät, mutta kiinnostaa tietää voiko tosta 16ohmin elementti->8ohmin reikään kytkennästä olla haittaa. Mulla oli vähän aikaa 4 ohmin kaappi kiinni putkivahvarissa jossa oli valittu impedanssiksi 8 ohmia. Ei tapahtunut (onneksi) mitään, mutta vaihdoinkin sen noin 30 sekunnin jälkeen. Meitsi on meshissä. |
blues swing 15.02.2005 02:43:11 | |
---|
Ei ole mitään liitäntää. suoraan vahvarista tulee piuhat jotka on 8 ohmia. niihin ajattelin kolvata kiinni 2x12" kaapin jahka sen saaan tehtyä. line6 spider siis kyseessä, mutta myöhemmin mahdollisesti carvin legacy nuppi. Joo ja ei sen kanssa ole tarkoituskaan tai mahdollista käyttää kaappeja, ellei kolvaa omaa elementtiä irti, mitä ajattelinkin. Asiat muuten siis selvät, mutta kiinnostaa tietää voiko tosta 16ohmin elementti->8ohmin reikään kytkennästä olla haittaa. Pientä tuskin havaittavaa volumetason pudotusta on odotettavissa. 16 ohmin kajari ainakin 8 ohmin putkivahvariulostulossa on OK mutta asiantuntijat sanoo että tämä ero on maksimi suositeltava eli ei 16 ohmin kaiutinta 4 ohmin ulostuloon. |
Jymi 15.02.2005 14:10:04 | |
---|
Taas löysi yksi greenback perille. Iso kiitos Fidelle kaikesta vaivannäöstä. |
skebajaba 15.02.2005 17:29:17 | |
---|
Taas löysi yksi greenback perille. Iso kiitos Fidelle kaikesta vaivannäöstä. sama juttu, nyt on freenback ja vintage 30... -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
zorro 17.02.2005 16:12:58 (muokattu 17.02.2005 16:55:00) | |
---|
hyvin oli minullakin pakattu vintage 30. pahvia muovia ja lisää pahvia. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
monotone 18.02.2005 19:49:41 | |
---|
Taas löysi yksi greenback perille. Iso kiitos Fidelle kaikesta vaivannäöstä. Juuh, näin myös täällä. Yhdyn kiitollisuuden julistuksiin! "Bluusta Teksaksesta - siinä on tyyltä!" |
MrGuitarist 19.02.2005 14:05:36 | |
---|
Jees, Greenback on nyt Laneyssa kiinni ja hyvältä soundaa. Painoeroa alkuperäiseen (H/H)-elementtiin oli noin 200%, joten sekin kertoo jo jotain. Ainakin lisää selkävaivoja tiedossa ;) Kiitoksia Fidelle aivan mahdottomasti. |
mikasoi 28.02.2005 16:32:59 | |
---|
Nyt löysi tänne maaseudullekkin yksi kappale Vintage 30Stä.. Mutta ei täällä kyllä missään sanota sanaakaan et kiinassa olis tehty. Isolla lukee että Foxhallsroad Ipswitch, England. Sekä lootassa ja elementissä. Eli oks tää silti made in indokina by riisinviljelijä?? Go Billy, Go and drink some jarruneste. |
Fide 28.02.2005 18:56:26 | |
---|
...hmmm... mikasoin kommenttiin liittyen... lähetyksessä oli itseasiassa kahta eri värisävyä pakkauslaatikoissa... oisko niin, että osa erästä ois aitoja brittejä? Joka tapauksessa jostain päin laatikkoa löytyy valkoinen tarra, jossa on mallimerkintä, viivakoodi ja alaosassa pieni teksti made in PRC, jos kyseessä on kiinantuontimalli. Onks kaikki positse ämyrinsä saaneet muuten muistaneet maksaa mun tilille ne postikulut. Meinaan kohta tarkistaa ja aloittaa julkisen ja syvän halveksuntakamppanian, jos näin ei ole =) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Joka tapauksessa jostain päin laatikkoa löytyy valkoinen tarra, jossa on mallimerkintä, viivakoodi ja alaosassa pieni teksti made in PRC, jos kyseessä on kiinantuontimalli. Greenbackissa oli pienenpieni tarra magneetin kyljessä, jossa lukee valmistusmaa. Kiinalainen on se minun yksilö, mutta väliäkös sen kun hienosti soi. |
efunkelist 28.02.2005 23:19:32 | |
---|
Hyvin soi greenback kiinalaisuudestaan huolimatta täälläkin. Se on toistaiseksi combossa kiinni kunnes umpikotelon rakennan. Mutta jos A/B vertailisi samaa mallia made in kiina ja made in england niin tuskinpa korvin havaittavaa eroa on. luulen että eroja voi olla suurissa erissä laadun tasaisuudessa, vai? anyhow, mitä sen on väliä jos korviin on hunajaa. etenkin tällä hinnalla olisi elementtejä pitänyt ottaa kasapäin. MILLOS TILATAAN LISÄÄ?! ;) Kalamies#9 >-)))> Pastilli? Tästä tietoa rauhasta. |
mikasoi 28.02.2005 23:47:25 (muokattu 28.02.2005 23:50:35) | |
---|
No joo. Laitoin sen tuossa paikalleen ja sitten huomasin pahvilootassa sen made in prc tarran. Eli kinukki malli. Huomenna pääsee testaamaan kuuluuko siitä mitään. Ihan bai tö vei osastoa, mutta melko halvan ja rihvelin oloinen tuo hotrod deluksen originaali elementti. Kartiossa kulkee vielä liimasauma, eli sitä ei ole edes valmistettu muotoonsa, vaan se on tehty leikkaa-liimaa menetelmällä.
Lisätilaus olisi ihan kiinnostava!! Onko hyviä ehtotuksia mitä tilataan? ps. liitteenä heitän kiitokset: FIDE, EFUNKELIST, +kaikki tilauksessa mukana olleet! Go Billy, Go and drink some jarruneste. |
kulmahiomakone 01.03.2005 00:48:05 | |
---|
Mutta jos A/B vertailisi samaa mallia made in kiina ja made in england niin tuskinpa korvin havaittavaa eroa on. Minä en ainakaan huomannut eroa, kun noita testailin. Kiinalainen Kriinpäk kuulostaa sisäänajelun jälkeen ihan kriinpäkiltä. Zainiis-Vintagea en ole päässyt vielä brittivalmisteiseen vertaamaan, mutta eiköhän sekin viikonlopun aikana järjesty. luulen että eroja voi olla suurissa erissä laadun tasaisuudessa, vai? Pitäisi justiinsa olla päin vastoin, eli että tuolta Kiinasta tulee tasalaatuisempaa tavaraa. MILLOS TILATAAN LISÄÄ?! ;) Oon mukana. |
Niskamies 01.03.2005 07:43:58 | |
---|
Uutta tilausta ihmeessä! Nytkun on rahaakin, niin ei tekisi ollenkaan pahaa saada V30 ja G12H halvalla. Meitsi on meshissä. |
gator 01.03.2005 10:56:44 | |
---|
Kuka rupeaa hoitamaan tilausta? Mä oon messissä kans. Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois! |