Aihe: Dream Theaterin uusi albumi valmis
1 2 3
rakula
28.02.2005 14:00:10 (muokattu 28.02.2005 14:00:41)
ToT on bändin tylsin saavutus tähän mennessä. Enkä usko että mitään hyvää tulee ennen ku Rudess on savustettu bändistä ulos.

Ei se Rudess kyllä mitenkään negatiivisesti voi siihen bändiin vaikuttaa jos meinaat että ToT oli paska. Kaikki aina vaan jauhaa että oi niitä aikoja, kun Moore oli liekeissä ja teki helvetin hyvää kamaa. Koettakaa nyt nautiskella Petruccin ja Portnoyn sävellyksistä, käsittääkseni Rudess ei ole vielä biisejä edes säveltänyt Dt:lle, tai ainakaan montaa.
Se on Viidakon laki
heikkiha
28.02.2005 19:28:34

jep, no mun mielestä ne on kaikki hyviä levyjä, paitsi When Dream and day unite ei hirveästi sytytä, mutta sekin menee...

Ja kyllä se Rudess sopii hyvin Mooren seuraajaksi tai Sherenianin(miten se nyt kirjotetaan)...
Aina ei voi voittaa
Late_
01.03.2005 17:40:02 (muokattu 01.03.2005 18:03:52)
jep, no mun mielestä ne on kaikki hyviä levyjä, paitsi When Dream and day unite ei hirveästi sytytä, mutta sekin menee...

Kyllä mullekkin nappaa kaikki DT:n levyt. Niin uudet kuin vanhatki. WHaDU:n vokaalit nyt on vähä mitä on, mutta senkin levyn pelastaa The Ytse Jam, mikä on edelleen yks mun lempi-instrumentaali Dream Theaterilta.

E: Niin, tuohan ei liittynyt aiheeseen taas mitenkään, että JIHUU.. uutta odetellaan! ;)
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14
Jzci
01.03.2005 19:39:59

Toivottavasti Petrucci saa nyt tiluteltua tarpeekseen tuon soololevynsä kanssa, ettei DT:n levylle tarvitsisi tunkea mitään päämäärätöntä ylitylsää kikkailua. Mielenkiinnolla odotan uutta levyä.

Toivon kyllä tismalleen samaa. Live at Budokan DVD:tä
olen nähny jonkin verran, jotain 45min ehkä, ja päädyin miettimään että onkohan tuo se sama kaveri joka on soittanut kitaraa Images and Wordsilla. Kaameaa kuunneltavaa.
bedlam
01.03.2005 19:46:38 (muokattu 01.03.2005 19:47:17)

Kuuntelinpa tuossa vähän aikaa sitten samana vuonna Images&Wordsin kanssa julkaistua Extremen III Sides to Every Story-levyä ja tajusin, että tuolloin Nunolla ja Petruccilla oli soolosoundin lisäksi melkoisen samanlainen otekin. Rest in Peace-biisin soolo ja Cupid's Deadin instrumentaaliväliosa menisivät aivan täydestä esim. Take the Time-viisussa.

Petrucci, LaBrie ja Rudess mäkeen, Nuno kitaraan, Moore koskettimiin ja lauluun.
http://www.mikseri.net/kiasma
Corpsegrinder
01.03.2005 19:54:52
Petrucci, LaBrie ja Rudess mäkeen, Nuno kitaraan, Moore koskettimiin ja lauluun.

Just, tämäpä kiinnostavaa.

Trollaa nyt vielä vähän, niin saadaan tämäkin DT-topic lukkoon.
bedlam
01.03.2005 19:58:26 (muokattu 01.03.2005 19:58:43)

Just, tämäpä kiinnostavaa.

Trollaa nyt vielä vähän, niin saadaan tämäkin DT-topic lukkoon.

Ai anteeksi, en huomannut listaa jossa mainitaan ne bändit, joiden jäsenistöistä ei saa leikkisäänkään sävyyn keskustella.

Herra Corpsegrinder, joka avatarissa nykii heppiään, ei toki ole muistaakseni koskaan käyttäytynyt mitenkään epäasiallisesti.
http://www.mikseri.net/kiasma
unorthodox
02.03.2005 12:25:10
Kyllähän tuonkin lätyn voisi ostaa; harmi vaan etteivät herrat tule Suomeen.

Eilinen John Myungin bassoklinikka oli muuten aika loistava.
käreyndanni
02.03.2005 12:53:05
Näköjään suoltavat uutta matskua pihalle. Kaippa se levy pitää hommata, vaikka odotukset sitä kohtaan eivät ole järin suuret.
moottorisaha
02.03.2005 15:21:10

Eilinen John Myungin bassoklinikka oli muuten aika loistava.

Missä?
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
unorthodox
02.03.2005 15:44:10
Missä?

Thaimaassa, asun täällä.

Vastaili helvetin moneen kysymykseen, ja esitti 3 biisiä - The Glass Prison, This Dying Soul ja The Great Debate. Siinä ehti sitten jutun jälkeen metsästää nimmarin ja porista vähän aikaa.

(Ja ennenkuin joku nokkela huomaa, ä-kirjaimen saan copy+pasteaamalla, näppis on englanninkielinen. Rasittavaa, mutta nayttaa paremmalta kuin tallainen jossa ei a-kirjainta nay.)
Glubatz
02.03.2005 19:17:28
(Ja ennenkuin joku nokkela huomaa, ä-kirjaimen saan copy+pasteaamalla, näppis on englanninkielinen. Rasittavaa, mutta nayttaa paremmalta kuin tallainen jossa ei a-kirjainta nay.)

aika hyvät konstit sulla...

Awake on munkii mielestä paras niitten levy,eikä ToTkaan mun mielestä niin huono oo että en hommais uutta levyä.

Itte asias se on ihan hyvä levy mun mielestä.Ei oo mitään vikaa.
stratocaster
02.03.2005 21:58:51
Mää kyllä sanon tähän: Dream Theater ei oo Dream Theater jos Petruccia ei ois siinä.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Glubatz
09.03.2005 20:32:29
Mää kyllä sanon tähän: Dream Theater ei oo Dream Theater jos Petruccia ei ois siinä.

totta, eikä myöskään jos siinä ei ois Portnoytä.
Acid_Punk
12.03.2005 12:06:13
Dream Theater's "OCTAVARIUM" out on June 7th, 2005!
Added on 03-12-2005

For Immediate Release:

Dream Theater have completed work on their 8th full length studio album entitled "OCTAVARIUM" which is tentatively set for release through Atlantic Records on June 7th, 2005.

The track listing is as follows:

The Root Of All Evil
The Answer Lies Within
These Walls
I Walk Beside You
Panic Attack
Never Enough
Sacrificed Sons
Octavarium
Dream Theater's 2005/2006 World Tour will kick off on June 10th in Sweden with a leg of European Festivals and select headlining shows which will then be followed by a North American leg throughout July/August as part of a "package" tour with several other bands TBA very soon.....

Lähde: www.dreamtheater.net
"Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän."
Jacker
12.03.2005 13:07:09
Innolla odotan uutta albumia. Toivottavasti on taas erilainen levy kuin edelliset.
pehko
12.03.2005 14:27:10

Toivon kyllä tismalleen samaa. Live at Budokan DVD:tä
olen nähny jonkin verran, jotain 45min ehkä, ja päädyin miettimään että onkohan tuo se sama kaveri joka on soittanut kitaraa Images and Wordsilla. Kaameaa kuunneltavaa.

Siis, kummassa on karmeeta kuuneltavaa?
Musta tuo LaB on ainaki ihan helmi. Beyond This Lifen instrumentaali pidennysjamitus ja Hollow Yearsin soolo on ihan taivaista....
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
pekkaharti
12.03.2005 20:44:02 (muokattu 12.03.2005 20:44:59)
Mielenkiinnolla odottelen uutta levyä. Tykkäsin kovasti tuosta train of thought levystä vaikka sitä monet moittiikin, myös I&W ja Awake loistavia levyjä.
tsekkaa: http://www.mikseri.net/kalpasaha
stratocaster
12.03.2005 22:41:36
Mielenkiinnolla odottelen uutta levyä. Tykkäsin kovasti tuosta train of thought levystä vaikka sitä monet moittiikin, myös I&W ja Awake loistavia levyjä.

Ite oon kyllä ihmetelly sitä että miks tuota TOT:ia haukutaan nii paljo? Mun mielestä se on erittäin tiukka rieska. Ei se voi niin kauheeta olla jos vähä suorempaa tehää.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)