rajamd 27.02.2005 20:44:19 | |
---|
En löydä haulla joten laitan uuden.. Mitä eroa noilla Ibanezin kitaroissa olevilla talloilla on? Valaiskaa tyhmää! |
Ze Kink 27.02.2005 20:45:48 | |
---|
Edge Pro II on halvempi ja huonompi, näin yhteen lauseeseen supistettuna. |
Carpenter 27.02.2005 21:15:43 | |
---|
Edge Pro on huipputalla. Samaa tasoa, kun Original Floydrose. Edge Pro kakkosta en ole kokeillut, mutta kannattaa varmasti säästää sen verran, että saat kitaraan Edge Pron, jos kitaraa olet hankkimassa. Ei ainakaan kaduta jälkeäpäin. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
-K- 27.02.2005 21:30:40 | |
---|
Edge Pro on huipputalla. Samaa tasoa, kun Original Floydrose. Edge Pro kakkosta en ole kokeillut, mutta kannattaa varmasti säästää sen verran, että saat kitaraan Edge Pron, jos kitaraa olet hankkimassa. Ei ainakaan kaduta jälkeäpäin. Minun mielestäni tuo edge pro ei ole pystynyt todistamaan hyvyyttään. Että miksikö näin ? Koska hyvän tallan huomaa vasta ajan kanssa, kaikkihan nuo aluksi vireen pitävät mutta kuinka metalliosat kestävät kulutusta ja käyttöä. Se kertoo vasta loppupeleissä tallan hyvyyden tai huonouden. Toki ensivaikutelmankin saa jo ensimmäisellä soittokerralla, mutta se ei kerro koko totuutta. Ei suotta elämys. |
Velli 28.02.2005 11:27:08 | |
---|
Tässä Ibanezin tallat järjestyksessä parhaimmasta huonoimpaan. Ja tämä ei siis ole mielipide vaan silkkaa faktaa: 1. Edge, Lo-Pro Edge 2. Edge Pro 3. Edge Pro II Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN. |
Lego 28.02.2005 11:31:18 | |
---|
Tässä Ibanezin tallat järjestyksessä parhaimmasta huonoimpaan. Ja tämä ei siis ole mielipide vaan silkkaa faktaa: 1. Edge, Lo-Pro Edge 2. Edge Pro 3. Edge Pro II Entäs Edge Pro III? Eikös näissä uusissa halvemmissa ibanezeissa ole tuo? P = U * I |
Velli 28.02.2005 11:38:17 | |
---|
Entäs Edge Pro III? Eikös näissä uusissa halvemmissa ibanezeissa ole tuo? Juu onhan se, mutta siitä en tiedä mitään muuta kuin sen vähä mitä olen lukenut netistä. Ilmeisesti saman tasoinen kuin EP II, ei ainakaan parempi. Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN. |
Lego 28.02.2005 11:39:22 | |
---|
Juu onhan se, mutta siitä en tiedä mitään muuta kuin sen vähä mitä olen lukenut netistä. Ilmeisesti saman tasoinen kuin EP II, ei ainakaan parempi. Minä taas olen myöskin netistä lukenut että parannuksia olisi tullut? Noh, ei kiinnosta kun omasta löytyy edge pro. Hyvä talla. P = U * I |
Velli 28.02.2005 11:47:11 | |
---|
Noh, ei kiinnosta kun omasta löytyy edge pro. Hyvä talla. Ihan ok, mutta ei yllä ihan Edge:n ja Lo-Pro Edge:n tasolle. Mullakin oli tuossa jokin aika sitten yksi kitara (RG1570CB), jossa oli tuo nimen omainen talla, mutta totesin sen muita tallojani huonommaksi, joten myin pois koko roskan. Nyt ehkä vähän harmittaa, koska mulla on yksi Edge-talla ylimääräisenä ja olisin sen voinut vaihtaa siihen kitaraan ja myydä sen EP:n pois. Joku olisi varmasti maksanut hyvät rahat siitä... Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN. |
zeme 28.02.2005 12:51:21 | |
---|
itselläni on rg2570 ja siinä on tuo kyseinen edge pro. Mutta omakohtaisesta kokemuksestani tuo on täysi susi. Ei pidä virettä hirveen hyvin. Tai ainakaa g-kielellä. hehj. Ja itse FlyingFinnin Nevalaisen Matti on säätäny kitarani ja siltikää vire ei pidä. Nii ja intonaatioki on vähän vinksin vonksin. Pitääpä laitattaa taas Nevalaiselle kitara. Noh mut kitarani onki 2003vuopden mallia ja silloinhan vasta tuo kyseinen talla tuli. Et se on vasta niitä alkumallejja jos on vikoja. Ei tiiä. Ja on siin muitkain vikoja. hjeh. |
Invader 28.02.2005 14:31:59 | |
---|
Minä taas olen myöskin netistä lukenut että parannuksia olisi tullut? Noh, ei kiinnosta kun omasta löytyy edge pro. Hyvä talla. Mulla on sellanen käsitys tuosta kolmosesta että se on muuten sama kuin Edge Pro II mutta siinä on vanhan Edgen korkeampi profiili. Eli (ainakin omalla kohdallani) tuossa ollaan menty vain kehityksessa taaksepäin. crack a nut and undulate! |
Velli 28.02.2005 15:47:46 | |
---|
Mulla on sellanen käsitys tuosta kolmosesta että se on muuten sama kuin Edge Pro II mutta siinä on vanhan Edgen korkeampi profiili. Juu, näin mäkin olen asian käsittänyt, eli samanlaatuinen (ts. huonolaatuinen) talla se olisi kuin EP II:kin Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN. |
Mulla kesti Edge vuodesta '96 lähtien kyllä ilman mitään ongelmia. Tai no... oli siinä yksi... ne pienet palat millä kieli kiristyy läpeensä olivat joskus nihkeät eivätkä meinanneet liikkua vaikka kuinka koitti kieliä irrotella sieltä. Sekin korjaantui pienellä suihkeella jotain "kuivaöljyä" tms... Myin ko. skeban tuossa alkuvuodesta poies, eli sellasen 9 vuotta se kesti kovempaakin rääkkiä... ja kestää vieläkin (aivan varmasti) =) |
Vapour 28.02.2005 16:43:07 | |
---|
Itsellä Lo-pro, 8 v. hyvässä vireessä. Tube amp?!? I can make it myself! All I need is some tubes, some solder tin...and a little aubergine! |
-K- 28.02.2005 16:48:29 | |
---|
Myin ko. skeban tuossa alkuvuodesta poies, eli sellasen 9 vuotta se kesti kovempaakin rääkkiä... ja kestää vieläkin (aivan varmasti) =) Joo näin tekee ja on nätimpikin kuin ikinä =) Ei suotta elämys. |
Ze Kink 28.02.2005 17:33:33 (muokattu 28.02.2005 17:33:39) | |
---|
Itsellä Lo-pro, n.7 v. hyvässä vireessä. |