Sa,kke 17.02.2005 10:04:27 | |
---|
Sieluni lukot auenneet, farkkuni puhki kuluneet, haaveet pohjalle vajonneet, idiootit maailman valloittaneet, Ja kadulla nään pikku nilkkejä opiskelijoita kauniita pieniä muotivaatteissaan kävelelviä kusipäitä elämänsä kadottaneita eliöitä en enää jaksa nouseen vastatuuleen en enää itke tänään valtiaat sanomani kuulee en enää potki tukeudun anarkiaan suureen se mulle antaa kaikkein kauneimman Ja kadulla nään pikku nilkkejä opiskelijoita kauniita pieniä muotivaatteissaan kävelelviä kusipäitä elämänsä kadottaneita eliöitä Tänään lähden mua odottaa tulevaisuus enää turhaudu maailma minuun vaikuttaa en myy sieluani uskon elämänhaluun suureen Ja kadulla nään pikku nilkkejä opiskelijoita kauniita pieniä muotivaatteissaan kävelelviä kusipäitä elämänsä kadottaneita eliöitä Mites tästä nyt tällainen tuli? Noh pistäkee jotakin. Koulun ATK päätteen kuvaruutu rupes tympimään ja jtn piti kyhätä. En muista koska olen tänne viimeksi kirjoittanut. Mutta sanokaa te viisaat ja suuret ihmiset! And rämina goe's on... r0k r0k |
vain0harha 17.02.2005 14:16:07 (muokattu 17.02.2005 14:24:59) | |
---|
KIITOS! Täällä m.netissä on tullu vastaan aika vitun paljon tollasia tekstejä eri ihmisiltä mihin voin lähes täysin samaistua, mutta olen kuitenkin lähes varma että te kirjoittajat ootte silti vitun erilaisia kuin minä. Niin pieniä nää lyriikat on. Mutta, mua just vituttaa kun kävelee kadulla ja näkee 'normaaleja' ihmisiä, siis en mä niitä vihaa. Jokainen elää omaa elämäänsä mutta.. se on vaikee selittäää. Mulla ei kavereita ole, hyviä. Mut kuka haluaa kaveriksi sellaisen joka ajattelee ihan eri tavalla ja sille on turha sanoa mitään jos se ei ymmärrä eikä tule ymmärtämään. Sit tos luki että elämänhalua riittä, sama täällä, luulin alussa että tää on sellanen samanlainen itsemurhasanotus ku luki ''en jaksa enää'' ja meinasin jättää lukematta mutta sitten huomasin että tuo on perkeleen hyvä sanotus. Uskotko johonkin 'jumalaan'? (sekavaks meni tää viesti kiireessä) EDIT: jotain |
ganesha 17.02.2005 16:01:58 | |
---|
always look on the bright side of life, ja silleen. Oletetussa tilanteessa, jossa tämä tai edes vähänkään samanlainen angstaus pullahtaisi eetteriin autoni kaiuttimista ajellessani moottoritietä mustan jään lempeässä kimalteessa, ojentaisin sormeni valonpilkettäkin nopeammin CD-soittimen "play"-namiskalle - silläkin uhalla että vanhempani olisivat unohtaneet laserlevypläjäyttimeen kompaktin annoksen Meiju Suvasta (sitä 80-luvun helmempää tuotantoa). tokihan tällaiseen paatokseen on helpohkoa samastua jälkipuberteetin emotionaalisessa vuoristoradassa - itse kuitenkin aloin kuuntelemaan Iron Maidenia heti kivesteni laskeuduttua. ja siinä on vissi ero.;) "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
vain0harha 17.02.2005 18:30:05 | |
---|
''always look on the bright side of life'' Ei. Elämä on yksinkertaista. |
Sa,kke 18.02.2005 08:09:07 | |
---|
Juup. Katos siinä sanottiin todella "en enää jaksa, nousen vastatuuleen" Eli tarkoitus oli lähinnä; en enää jaksa jäädä jalkoihin tms. En mä oikeen oo löytäny mun jumalaa vielä. Mutta tota, niin. Toi oli itseasiassa helvetin sekava teksti. Ei ollu tarkotuskaan lähteä mtn ihmeellistä tarinaa rakentamaan. Kunhan vaan pitkästä aikaa jotain kirjoittelin. Jonkin aikaa sitten kirjoittelin helvetisti, mut liian iso osa oli täyttä roskaa. Eli näin tänään, lisää ajatuksia kehiin. And rämina goe's on... r0k r0k |
Sa,kke 22.02.2005 23:17:32 | |
---|
tarttis lisää palautetta. Kiitos. And rämina goe's on... r0k r0k |
Kirjoitus virhe 24.02.2005 03:33:11 | |
---|
Ihan kivat. Niissä oli vähän semmonen "elän vapaata elämää" meininki mikä viehätti. Kautta Super Marion tulikukan |
Muuten jees, mutta eikös nää jutut tehty jo 20+ vuotta sitten? Oliko jotain uutta? Sieluni lukot auenneet, farkkuni puhki kuluneet Tukka pystyssä katuja astelen. On pillihousuni haaroista ratkenneet. Ja kadulla nään pikku nilkkejä opiskelijoita kauniita pieniä muotivaatteissaan kävelelviä kusipäitä elämänsä kadottaneita eliöitä Ja kadut ovat täynnä pikkuporvareita pikkutakeissaan käveleviä porsaita pikkusieluisia pelkureita ja pikkuvanhoja kakaroita Tänään lähden mua odottaa tulevaisuus enää turhaudu maailma minuun vaikuttaa en myy sieluani uskon elämänhaluun suureen Tänään jaksan nousta seisomaan, tänään lähden maailmaan omaa tietäni kulkemaan, tahdon nähdä, mitä on seinien takana. "Squier is the Epiphone of guitars." |
severia 28.02.2005 18:21:48 | |
---|
Squierrel pisti pahan :D. Aika paskat lyriikat koska ovat lähes täysin kopioidut. |
Sa,kke 01.03.2005 09:25:49 | |
---|
Noniin poijaat... Nyt päästiin asiaan. Tosin, ainut mikä mulle tuli kopiona mieleen oli toi Pellen kohta. Kertosäe kallistui liiaksi sinne. Mutta nämä loput. Ensinnäkään tuo Dingon kohta ei ole edes käynyt mielessä. Rikkinäiset farkut nyt ovat aika yleinen juttu. En voi kieltää ettenkö olisi kuunnellut Kollaa Kestää:tä, mutta en tätä biisiä tehdessä. Pakko on silti tunnustaa, että kertosäe on pelle miljoona vaikutteinen ja ehkä liikaakin, muita kohtia en allekirjoita. Kiitän kritiikistä! Uusintaan menee ;) And rämina goe's on... r0k r0k |