Niskamies 28.02.2005 13:46:35 | |
---|
Onkos toi ihan laatusetti? Mitä käytännön eroa on Orion:iin, kun hintaeroa on järkyttävästi. Olen tässä uutta settiä jossain välissä ostamssa, ja tollasen saisin suhteellisen edulliseen hintaan ja varmaankin maailman hienoimmalla värillä:) Millainen on saundi? Tossahan on todella ohuet rungot jotka ovat vaahteraa ja pähkinäpuuta. Käy varmaan hyvin pienelle treenikselle, kun ei luulis ääntä lähtevän niin hirveästi? Onkos kenelläkään täällä noita? Olisi kiva kuulla käyttäjäkokemuksia. Meitsi on meshissä. |
Et oo eka joka kysyy, enkä oo ekaa kertaa vastaamassa. Hyvät rummut Myytävänä Tosco 22" ride! |
kampela 28.02.2005 14:48:58 | |
---|
Mulla on ollut noi rummut ainaski 8 vuotta, ei valittamista. Oon pääasiassa soittanu raskaampaa musiikkia koko ikäni. Ja on niitä tuntunut muutkin tykkäävän soittaa ja nauhottaa. Varppina hyvä ostos! Muista kertoa symbaaleille iltasatu, muista!! |
tse 01.03.2005 11:24:57 | |
---|
Jep, Vajaa 10v soitellut kyseisellä setillä ja vieläkin toimii. Hardware osastossa olis vähän parantamisen varaa kestävyyden suhteen. (kuten monella muullakin merkillä) Mutta osta pois jos hinta on kohdallaan. |
Niskamies 01.03.2005 21:51:27 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
kampela 02.03.2005 12:52:16 | |
---|
Ei varmasti huku saundi muitten alle, hyvät on ku mitkä!! Paitsi toi väri, ota tummanpunaset........vitsi Muista kertoa symbaaleille iltasatu, muista!! |