Aihe: Warmoth -runkojen pinta?
1
Vapour
28.02.2005 11:22:56
Eli arvon tulevat ex-kollegat:

Mulla on pyrkimyksenä saattaa Warmothin Jazzi taas myyntiin, kunhan kiireeltä kerkeän säätää sen kohilleen. Tarttisin nyt sellaista tietoa, että milläköhän aineella (vaha) tuollainen maalattu runko tulisi kiillottaa? Jos tiedätte, mitä pintaa Warmoth käyttää, niin siitä ois iso apu.

Tietysti saa kertoa, jos löytyy jotain tököttiä, joka sopii sellu- poly- ja akryylilakoille.

PS. Mulla on kotona Kiilto -parkettivahaa. Toimiiko? ;)
Tube amp?!? I can make it myself! All I need is some tubes, some solder tin...and a little aubergine!
hollstro
28.02.2005 13:11:22

Eli arvon tulevat ex-kollegat:

Mulla on pyrkimyksenä saattaa Warmothin Jazzi taas myyntiin, kunhan kiireeltä kerkeän säätää sen kohilleen. Tarttisin nyt sellaista tietoa, että milläköhän aineella (vaha) tuollainen maalattu runko tulisi kiillottaa? Jos tiedätte, mitä pintaa Warmoth käyttää, niin siitä ois iso apu.

Tietysti saa kertoa, jos löytyy jotain tököttiä, joka sopii sellu- poly- ja akryylilakoille.

PS. Mulla on kotona Kiilto -parkettivahaa. Toimiiko? ;)

Parkettivaha ei toimi maalattuun pintaan ainakaan kiillotusmielessä. Autovaha toimii. Ensin puhdistus nihkeällä rätillä ja sen jälkeen autovahaa perinteisin menoin.
hollstro
28.02.2005 16:22:55

toimiiko autovaha yllä luettelemiini lakkoihin? Ei ikäviä reaktioita? Minä kun en tunnista katseella tai muutenkaan, mitä basson rungossa on käytetty.

Toimii. Mehiläisvahalla tai muulla luonnontuotteella käsiteltyyn pintaan autovaha ei käy, muihin on käynyt. Kokeile basson takaosaan pienelle alueelle ensin jos epäilet.
Vapour
28.02.2005 16:26:45
Kiitos paljon!
Tube amp?!? I can make it myself! All I need is some tubes, some solder tin...and a little aubergine!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)