Hohhoijaa 26.02.2005 18:30:27 | |
---|
straton suunnittelijalla on ruudullinen kauluspaita ja 80luvun rillit. Hehe, ehdottomasti! |
SilverBullet 27.02.2005 01:07:55 (muokattu 27.02.2005 01:10:14) | |
---|
B.C. Richin kehittäjä on lepakko. Yrittänyt tehdä itsensä näköisiä kitaroita ja onnistunutkin siinä. Deanin keksijä taas seisoo aina jalat levällään. Jacksonin kehittäjällä on aina ruutuflanellipaita, tiukat mustat farkut ja valkoiset varsilenkkarit sekä pitkä letti tietty (edestä tosin lyhyt ja kauttaaltaan vähän permanentattu). Sellasta mielleyhtymää pukkaa mulle. "Laitoin sun liimakaulaiseen keppiis pultit lisukkeeksi niin kestää paljon paremmin!"
-Avuliaan Aatun kuuluisat viimeiset sanat |
SilverBullet 27.02.2005 01:09:50 | |
---|
Harley Bentonin on kehittänyt saatana joka on ihan piruillakseen päättänyt pahentaa maailmaa. Uuden keksintönsä saatana sitten lähetti hyväuskosille saksalaisille Thomannin alueelle. Korjatkaaa jos olen räävässä. Et ole räävässä, joten en korjaa : ) "Laitoin sun liimakaulaiseen keppiis pultit lisukkeeksi niin kestää paljon paremmin!"
-Avuliaan Aatun kuuluisat viimeiset sanat |
Sir Härö 27.02.2005 13:12:05 | |
---|
Harley Bentonin keksijä on varmaan ollut jossain sahalla töissä ja saanut luvan käyttää sahatuista puista syntynyttä purua omiin käyttötarkoituksiinsa. Niinpä hän osti purkin liimaa, sotki sahajauhot liimaan ja tunki ne muottiin... näin syntyi harley benton tuotesarja... Copyright huomautus:
Härö irtisanoutuu kännissä kirjoitettujen kirjoitusten sisällöstä!
Pastilli? |
McNulty 27.02.2005 13:15:15 | |
---|
Olenkohan minä jotenkin poikkeava, kun mulle tulee aina jostain skitasta mieleen kitaristi joka on sellaisella soitellut? Esim. stratosta Henkka jne jne... =) |
...And Justice For All 27.02.2005 13:16:57 | |
---|
Harley Bentonin keksijä on varmaan ollut jossain sahalla töissä ja saanut luvan käyttää sahatuista puista syntynyttä purua omiin käyttötarkoituksiinsa. Niinpä hän osti purkin liimaa, sotki sahajauhot liimaan ja tunki ne muottiin... näin syntyi harley benton tuotesarja... Tai sitten hän leikkasi vanerista kitaran ylä, ala ja sivumuodot ja täytti muotin sahanpuruilla niin säästi liimaa. Bentonin mikit on Ruokankaan tehtaalta varastettuja rikkinäisiä metallinpalasia. Kaula on tehty laudasta ja lapa myös. "Metalliosat" on muovia. © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Ze Kink 27.02.2005 13:19:02 | |
---|
straton suunnittelijalla on ruudullinen kauluspaita ja 80luvun rillit. Jotenkin minullekkin tulee tuommoinen mieleen. Ja äijä on myös kalju. |
lexa53 28.02.2005 08:38:46 | |
---|
Rickenbacker-miehellä on viikset. Aivan varmasti. Samaa mieltä. Lisäksi on varmaan ollut pienet pulisongit. K100#9 |
Lisäksi on varmaan ollut pienet pulisongit. Ehdottomasti! © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Läpistö 28.02.2005 11:38:49 | |
---|
Rivers Cuomo ei suunnitellut stratocasteria. Haha, mulleki tuli heti Cuomo mieleen tosta kuvauksesta :D "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |