Aihe: Footswitcheista
1
Pluto
27.02.2005 16:08:57
Termos!

Ostin tosiaan pari viikkoa sitten tuon Englin Classicin, ja nyt on ongelma jalkapedaalien kanssa. Eli haluaisin siihen ihan tavallisen 2-nappisen footswitchin LED:eillä. Olen kokeillut H&K:ta ja Marshallia, ja kumpikaan ei toimi kunnolla. En haluaisi ostaa Englin omaa, joka kyllä varmasti toimisi, mutta maksaapi 85 euroa! Ei perskeles..

Osaako kukaan suositella mitään spedukkaa, joka voisi ajaa asian tässä tapauksessa?

Mikä helvetti niissäkin on erilaista? Stereoplugi ja kaksi kytkintä, miten noin yksinkertainen systeemi voi olla eri valmistajien kohdalla erilainen. En ymmärrä..
Dillon, you son of a bitch!
...And Justice For All
27.02.2005 16:45:18
Mulla on Behringer mikä tuli Cuben mukana. Siitä lähtee vaan yks piuha mutta sen voi laittaa kahteen yhen tuplaliittimen ja pikkupiuhan avulla. Hyvin pelaa, mutta ledejä ei oo. Tarkistanpa saako sitä erillisenä, pieni hetki!
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
...And Justice For All
27.02.2005 16:48:15
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … eco_vm38_fussschalter_prodinfo.html

Katoppa toi. Kokemusta ei tosta oo mutta näköjään ledillinen kahen polkimen vaihtaja. Thomannilta, tietenkin :)
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
Pluto
27.02.2005 17:42:57
Mulla toimii thunderin kanssa toi marsun perus kaksnappinen täysin moitteettomasti.

Outoa. Mulla on toi Marsun kaksinappinen ledeillä varustettu pedaali nyt kiinni Classicissa, eikä kumpikaan nappi tee yhtään mitään. Kun plugin pistää kiinni vahvistimen taakse, vaihtuu kakkoskanava itsestään päälle.

Olisiko vika sittenkin vahvarissa?
-K-
27.02.2005 17:48:33
Paha mennä sanomaan, onko kaikki napit painettu itse styrkasta pohjaan ? Jotkut ei meinaan toimi ellei kaikki ole niin sanotusti valmiiksi päällä. Ja taas toisissa nupeissa ei särö mene päälle ilman switchiä. Testaile kaikkea mahdollista.
Ei suotta elämys.
Pluto
27.02.2005 18:06:49
Joo, ei se siitä johdu, että vahvistimesta olisi nappeja painettuna tai muuta.

Mystistä tosiaan. Luin harmoonicentraalista, että joku tyyppi oli ostanut ihan tavallisen Marsun pedaalin omaan Classiciinsa ja se oli toiminut täysin normaalisti.
Kassu
27.02.2005 18:32:28
Ehkä toi ledivehje toimii erilaisella systeemillä? Napaisuus on väärä?
-K-
27.02.2005 18:35:49
Ehkä toi ledivehje toimii erilaisella systeemillä? Napaisuus on väärä?

Mullaki ledit tuossa marsussa.
Ei suotta elämys.
Spez
27.02.2005 19:17:34
ENGL Z3? http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … standard_fussschalter_prodinfo.html 32e näyttäisi kustantavan. Saakohan noita Musamaailmasta?
"All the good music has already been written by people with wigs and stuff." - Frank Zappa.
Jackie
27.02.2005 22:24:31
Outoa. Mulla on toi Marsun kaksinappinen ledeillä varustettu pedaali nyt kiinni Classicissa, eikä kumpikaan nappi tee yhtään mitään. Kun plugin pistää kiinni vahvistimen taakse, vaihtuu kakkoskanava itsestään päälle.

Olisiko vika sittenkin vahvarissa?

Laita kakkoskanava päälle ja sit vasta työnnä se plugi kiinni. Jos se sillai pelittäis.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
Dumb
27.02.2005 23:01:56

Mua ahdistaa se, ettei ton Mesan Studio Preampin kanavakytkin pysty kytkemään Recton kanavia on/off. Rectossa on kyllä takana kanavanvaihtaja-jakki, mutta eipä toimi, prkl. On ilmeisesti sellanen midi-ohjaukseen tarkoitettu. Tuo Recton oma kytkin ei lämmitä sitten yhtään, lähinnä piuhan ja fyysisen koon takia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)