Aihe: G3'05: Satriani, Vai & Petrucci
1 2 3 4
StoRBa
27.02.2005 12:29:18

2005 vuosimallin G3 sisältää perinteisten Satrianin ja Vain lisäksi John Petruccin. Herra lienee kaikille tuttu Dream Theater -yhtyeestään.

Miinuspuolena on vain että kiertuetta järjestetään vain Amerikkoihin ja Japaniin.

Aika lujat esiintyjät oilisi tiedossa. Fripp oli hienoinen pettymys, kun G3 vieraili suomessa.

Mitähän maksaisi matka esim. Japaniin herroja kattelemaan? Luiput kustantaisivat joku 60€. Mitä itse tuumailette moisesta kokoonpanosta?
I want YOU to join the swedish army!
Nuages
27.02.2005 12:39:30 (muokattu 27.02.2005 12:41:12)
Voisin käydä kattomassa, jos Ouluun tulisivat. Vaikka tuonne yliopiston ravintolaan, niin voisi käydä luentojen välillä kuuntelemassa. :p

No joo. En kyllä Japaniin asti lähtisi. Jos eivät kerran Suomeen tule, niin pitäkööt perkele plektransa.

Fripp on Jumala.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Ze Kink
27.02.2005 13:13:49
Jos tulevat suomeen päin, ni kattomaan se pitää mennä, sen verran hyvä oli viimeksikin. Harmitti vaan kun Frippin soittoa ei kuulunut loppujameissa ollenkaan, ja se Fripin oma setitys ei sopinut ollenkaan tuommoiseen kitaranrunkkaustapahtumaan. Olisi edes King Crimsonia soittanut, mutta ei.
Nuages
27.02.2005 15:24:45
. Olisi edes King Crimsonia soittanut, mutta ei.

Eikös ne loppujameissa soittanut Crimsoa?
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Ostinaatio
27.02.2005 16:07:13
Sirkus on perinteikäs viihdemuoto.
"Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein
Jööhannes
27.02.2005 17:07:19
Eikös ne loppujameissa soittanut Crimsoa?

Soitti soitti, ja hyvin soittiki. Fripp ei vaan päässy oikein esille siinä loppuhommassa. En ainakaan minä nähny sen sooloavan.
Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme?
BeeKoo
27.02.2005 17:20:54
Mitä itse tuumailette moisesta kokoonpanosta?

Itse olisin mielelläni nähnyt kokoonpanon yhtenä jäsenenä Marty Friedmanin.
Pande
27.02.2005 17:43:31

Mitä itse tuumailette moisesta kokoonpanosta?

Wanha. Johan ne on tolla kokoonpanolla soitellu. Marty olis tosiaan ollu 1 hyvä vaihtoehto kolmanneksi pyöräksi.
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Nuages
27.02.2005 18:23:31 (muokattu 27.02.2005 18:23:43)
Soitti soitti, ja hyvin soittiki. Fripp ei vaan päässy oikein esille siinä loppuhommassa. En ainakaan minä nähny sen sooloavan.

Ihmetyttää kyllä tuo Frippin valinta tuohon joukkoon. Todella iso moka ottaa tollanen tyyppi mukaan tilusankarikiertueelle ja päinvastoin vikatikki Frippiltä lähteä mukaan.
Jööhannes
27.02.2005 18:27:40
Ihmetyttää kyllä tuo Frippin valinta tuohon joukkoon. Todella iso moka ottaa tollanen tyyppi mukaan tilusankarikiertueelle ja päinvastoin vikatikki Frippiltä lähteä mukaan.

Minä en etes älynny sillon kesällä ku se Frippi alotti, luulin että se oli jotaki lämppärimusaakkia.
Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme?
LaXu
27.02.2005 20:25:19
Pitää toivoa, että Suomeenkin päättävät kuitenkin koukata. Viimeksi ei oikein kiinnostanut lähteä herroja katsomaan, kun tuntui että maksaisi turhasta Frippiä katsellessa ja kuunnellessa.

Olen kyllä samaa mieltä, että Marty Friedman olisi ollut hyvä kolmas pyörä.

Minä lähtisin kyllä mielelläni Japaniin uudelleen. Monta loistavaa kitaraa jäi viime reissulta kaupan seinälle, kun ei lompakko kestänyt useamman ostamista. :D
pierumooses
27.02.2005 21:03:21
Fripp on kyllä ihan paska.
teknopojat peloissaan housuun paskantaa
PoLFus
27.02.2005 21:05:55

Fripp on kyllä ihan paska.

Onneksi tuon sanoo henkilö, jolla on tuollainen nick kuin sulla on.
"Hippi mieheksi." - Mirrinsane
viltsu-79
27.02.2005 21:16:12
Onhan siel ollu esim Kenny Wayne Shepherdkin.Ihan hyvä et on muunkin tyylisiä.S. Kumpulainen ois kova=)
Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin (ja kaljan)virrata, niin teillä ei ole mitään hätää!
Nuages
27.02.2005 21:36:06
Onneksi tuon sanoo henkilö, jolla on tuollainen nick kuin sulla on.

Aivan. Muutenhan tuon kommentin voisi ottaa vakavissaan ja tulisi paha mieli itse kullekin säädylle.
PoLFus
27.02.2005 22:48:28

Aivan. Muutenhan tuon kommentin voisi ottaa vakavissaan ja tulisi paha mieli itse kullekin säädylle.

Näinpä näin. Näin juuri. Hyvä hyvä :)
"Hippi mieheksi." - Mirrinsane
qtime
01.03.2005 20:06:46
Kyllä se Fripp sooloili loppu jamissakin. Onneksi tuli edes yksi Grimsonin biisi...
Necromuru
10.03.2005 20:48:36

Kyllähän se sooloili, ja hyvin kanssa. Näytti Vaille ja Satchille että kyllä vanhakin osaa.
Lalli oli suomen ensimmäisiä hevimiehiä.
Invader
10.03.2005 22:27:46
Kyllähän se sooloili, ja hyvin kanssa. Näytti Vaille ja Satchille että kyllä vanhakin osaa.

Muuta se ei sitten pahemmin näyttänytkään. Kerran näin äijän päälaen koko keikan aikana.
crack a nut and undulate!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)