Aihe: Guns n' Roses ja Mike Monroe
1
Kakemakeväke
18.03.2003 10:00:40
Mikä on näille kahdelle yhteistä?
Olen jo pitemmän aikaa miettinyt sitä.
Kysymys heräsi, kun katselin jompaa kumpaa "Use Your Illusion"-albumin lehtiötä, ja siellä se keskiaukeamalla oli.
Toinen tapaus oli kun katsoin Metallican "Year and a Half.. pt2", jossa näytetään pätkiä myös Metallican ja G's n' R's yhteis kiertueelta. Siellä se minun mielestäni taas kummitteli.
Jos jollakin on tietoja aiheesta, vastatkaa ihmeessä.
"Teachers, leave us, kids alone..."
Vilhelmus
18.03.2003 10:11:55

Hanoi Rocks oli huhujen mukaan isokin esikuva GNR-äijille, ja kävihän se sitten soittelemassa fonia jossain niiden keikoilla jne. Joku asiaa tuntevampi kertonee enemmän.
Born of black wind, fire and steel
nahkalipsi
18.03.2003 10:34:15
heavenquake vei sanat suustani =)

näin se on
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
Lartse
18.03.2003 22:50:54
Tämän seuraavan otteen olen jo aiemminkin tänne keskustelupalstalle iskeny mutta ei se mitn...

"Guns N' Roses Omin Sanoin (kirja)":

"Ainoa syy siihen, miksi mä tupeerasin hiukseni oli se, että Izzyllä (Gn'R kitaristi) oli kuvia Hanoi Rocksista ja ne oli cooleja..."
-Axl Rose, 1987

Kannattaa muuten hankkia tuo kirja! ;)
lindo
19.03.2003 13:59:01 (muokattu 19.03.2003 14:00:21)
Mike Monroe laulaa muistaaksen GNR Spagetti Inci .jotai levyllä sen yhden biisin Axl'in kanssa...ööö tota, "Ain't it fun" tai jotai

edit:
saatana sehän oli tietysi jo sanottu toi...fuck me!
I don't belive anything, if i don't see it first
Miikathebest
19.03.2003 16:05:08 (muokattu 19.03.2003 16:07:46)

Michaelin naama kummittelee Use Your Illusionsin lehtiössä semmoisesta syystä, että hän oli mukana levyllä soittamassa saksofonia kappaleessa "Bad Obsession".

Minusta se kyllä kuulostaa ihan huuliharpulta, ...
..Levyn kannessa sanotaan , että se soittaa sekä saxophoonia että huuliharmmua.
peetu
19.03.2003 18:30:56
Kyllähän Hanoi oli kova aikanaan ja on toki vieläkin. Mahdollisuudet aivan terävimmälle huipulle taitaa olla menneet vaikka soitto kulkeekin loistavasti. Tuskin Hanoi olisi aivan huipulle noussut, vaikka surullista onnettomuutta ei olisikaan tapahtunut. Huumeongelmat ja riidat häiritsivät jo ennen onnettomuutta. Itse olen ymmärtänyt että Sam Yaffa olisi jättänyt Hanoin joka tapauksessa, vaikka mitään ei olisi sattunutkaan. Korjatkaa jos puhuin paskaa.......
Tapani L
19.03.2003 18:52:03
Kannattaa muuten hankkia tuo kirja! ;)

Just lainasin kirjastosta, en kyllä ole vielä ehtinyt lukea... =)
Anteeksi häiriö...
lindo
19.03.2003 19:13:24
Kyllähän Hanoi oli kova aikanaan ja on toki vieläkin. Mahdollisuudet aivan terävimmälle huipulle taitaa olla menneet vaikka soitto kulkeekin loistavasti. Tuskin Hanoi olisi aivan huipulle noussut, vaikka surullista onnettomuutta ei olisikaan tapahtunut. ....
......Korjatkaa jos puhuin paskaa.......

Puhut silkkaa pas...totta. Näin minäkin vanhana fanina uskon että olisi tapahtunut, mutta jos ukot Sam mukaan lukien oisivat jatkaneet niin luulen kuitenkin että kun toi 1990 luku olisi alkanut häämöttää tai -80 luvun loppu niin ois ehkä ollu chäännssejä koska silloinhan oli nää kaikki fleda/meikki bänit kova sana.

Poisonin, Look what the cat dragged in... levyn kantta ei voi katsoa nauramatta, on ne poijjaan sen verran fiininä siinä :)
I don't belive anything, if i don't see it first
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)