cutfun 20.02.2005 01:13:30 | |
---|
Haussa olisi sellainen ohjelma, jolla voisi tehdä omia nauhoituksiani varten rumpukomppeja taustaksi. Kaikki mitä minä löysin ovat sellaisia, että jokainen "nuotti" pitää laittaa erikseen (esim. HammerHead tai Hotstepper), you know. ;) Tuollaisissa on se huono puoli, että jos haluaisi tehdä jotain muutakin kuin peruskomppia, niin pitäisi tietää rumpujen soitosta jotakin, mutta kun minä olen kitaristi, niin ei oikein onnistu. :) Ohjelman pitäisi olla sellainen, että sen voi "käskeä" soittamaan vaikka 16 tahtia komppia, sitten filli ja sitten taas komppia jne. Mielellään ilmainen, mutta hyvät edullisetkin käyvät. |
cosmob83 20.02.2005 15:45:26 | |
---|
Ilmaisesta tai halvasta en tiedä... Mutta Steinbergin groove agentti on minulla ainakin hyvin palvellut. Se vaan sit vaatii jonkun studiosoftan jonka kanssa plärätä (mielellään vst tuella). |
k... 20.02.2005 22:49:43 (muokattu 20.02.2005 22:57:00) | |
---|
EDIT: Äh.. en lukenu tarkkaan.. Mut eikös noissa pysty tekemään rumpukomppeja/fillejä ja sitte yhdistelemään niitä? Käsittääkseni leafdrumsissa tää on mahdollista. Tosin ensin pitää tehdä "nuotti kerrallaan" kompit ja fillit. Kannattaa kokeilla jos haluut ohjelman nätillä käyttöliittymällä ilmaseks. Jos kaipaat ohjelmaa mikä tekis sulle valmiiks tietokoneen generoimana kompit ja fillit ni tähän MusicLabin Slicy Drummer (ja Fill-In Drummer muistaakseni) kykenee. Tosin ne toimii vaan plugarina eli vaatii Cubasen, Cakewalkin, Sonarin tms. taustalle. |
cutfun 21.02.2005 00:00:11 | |
---|
Löysin tarkoitukseeni sopivia ohjelmia (Jammer Professional ja SuperJam), mutta kun nuo MIDI-rummut kuulostavat vähän kuivilta. Millä ohjelmalla voitaisiin soittaa wav-sampleja midi-ohjatusti. Siis esim. MIDI-keyboardin avulla soitettaisiin rumpusampleja. (Tässä tapauksessa keyboardin korvaisi Jammer/SuperJam&MidiYoke). |
krushing 21.02.2005 08:49:42 | |
---|
|
cutfun 21.02.2005 19:11:37 | |
---|
|
Löysin sellaisen ohjelman mitä hain. Kotimainen freeware-ohjelma Rramm Drrumm yhdistettynä MidiYoke NT:n avulla Band-in-a-Boxiin, Jammeriin tai SuperJamiin. http://www.threechords.com/hammerhead/rramm_drrumm.shtml Juma, toihan toimii samalla periaatteella ku nykynen FL Studio!!! :O onkohan noilla jotain tekemistä toistensa kanssa? Ihankun ois hypänny ajassa taaksepäin!!! Tuolta sivustolta löyty myös vanha Cooledit 96! wow. I don't belive anything, if i don't see it first |