meanbone 23.02.2005 00:51:58 | |
---|
Elikkä suunnitelmissani olisi ehkä rahani tuollaiseen investoida kesän loppupuolella Gibson Les Paul Standardin rinnalle. Olisikin hauska kuulla mielipiteitä, jos omistatte tuollaisia taikka olette koittaneet. Deanin kitaroista olen kuullut vain hyvää, mutta tokihan sitä itse pitäisi päästä myös koittamaan. Jotain 1000 euron luokkaa meinasin kitaraan uhrata. Ei muuten teidän paikallisissa liikkeissä sattuisi noita olemaan, jotta pääsisi testailemaan? "Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri |
blues swing 23.02.2005 01:26:27 | |
---|
Deanit on varmaan ihan OK mutta tuo malli on lankkukitara jossa on 2 humpukkeria? Jos niin niin se on melkein sama kuin Les Paul. Kannattaisiko "samanlaisen" hankkimisen sijaan harkita lankkua jossa on single-coils (Strato tms) tai vaikkapa puoliakustinen (Epihone dot 335 tms)? Tällä valinnalla saisit enemmän soundeja repertuaariin ja noihan käy rokkiin kanssa mitä epäilen että soitat kun puhut Deanista. |
meanbone 23.02.2005 14:03:39 (muokattu 23.02.2005 14:14:35) | |
---|
Deanit on varmaan ihan OK mutta tuo malli on lankkukitara jossa on 2 humpukkeria? Jos niin niin se on melkein sama kuin Les Paul. Kannattaisiko "samanlaisen" hankkimisen sijaan harkita lankkua jossa on single-coils (Strato tms) tai vaikkapa puoliakustinen (Epihone dot 335 tms)? Tällä valinnalla saisit enemmän soundeja repertuaariin ja noihan käy rokkiin kanssa mitä epäilen että soitat kun puhut Deanista. Itseasiassa mielessäni on käynytkin tuollainen G&L käsintehty legacy. Mahtavat stratosaundit lähtee siitä. Kuitenkin ajattelin toiseksi kitaraksi hankkia vielä tuollaisen humpparikitaran kiinteällä tallalla. Minun soittaminenhan menee ihan bluesista heavy/pika metalliin asti. Jos raha riittäisi saattaisinpa jopa ostaa toisen Les Paulin, koska mielestäni siitä ei kitara parane. Silmiini kuitenkin sattui tuo Cadillac, jonka ulkonäöstä pidän ja hintalaatusuhdekin vaikuttaa todella hyvältä. Tarkoitus olisi käyttää kumpaakin ja sittenpähän olisi myös varakitara, jos Les Paulille kävisi jotain. http://www.deanguitars.com/exotic_caddys.phpTuon näköisistä kepeistä siis on kyse. "Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri |
meanbone 25.02.2005 15:42:01 | |
---|
Tänään sain selville, ettei Deanin maahantuoja noita Cadillaceja enää tuo maahan. Mikä lie syynä. Vissiin eivät sitten myyneet tarpeeksi. "Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri URKK #2 |
Twist 25.02.2005 15:54:08 | |
---|
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Ben_D 25.02.2005 16:23:27 | |
---|
Mulla on Dean V79 sekä Jackson RR-1T eikä Dean häviä Jacksonille juuri yhtään. Deanin tallaan vaihdoin Seymour Duncanin JB:n. Materiaalit ovat laadukkaita ja soittotuntuma erinomainen. Katso mun omakuva niin näet kitaran. |
LassiÖ 25.02.2005 16:41:53 (muokattu 25.02.2005 16:42:23) | |
---|
Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26
kalamies#17 >-)))> |
toteemi 25.02.2005 20:05:51 | |
---|
Nyt ei näytä kovin hyvältä. Lapa varsinkin...hyhhyh. Vaan ääni kai se on pääasia. |
meanbone 26.02.2005 12:13:27 (muokattu 26.02.2005 12:21:01) | |
---|
Mulla on Dean V79 sekä Jackson RR-1T eikä Dean häviä Jacksonille juuri yhtään. Deanin tallaan vaihdoin Seymour Duncanin JB:n. Materiaalit ovat laadukkaita ja soittotuntuma erinomainen. Katso mun omakuva niin näet kitaran. Jep Deanin hankintaa olen tosiaan funtsinut, koska niistä vain hyvää on tullut kuultua. Eivätkä tosiaan ole hinnalla pilattuja. Cadillacin vaikean saatavuuden takia on päässäni myös käynyt tuon Z-mallin hankinta. Niitä kun ilmeisesti vielä tuodaan Suomeenkin asti. Mutta on tässä tosiaan aikaa vielä miettiä, kun loppukesästä tuo hankinta vasta tulee tehtyä. http://www.deanguitars.com/z.htm Siinä kuvaa ja tietoja. Cadillacin suhteen ainakin tuo testaaminen koituisi todella ongelmalliseksi, jos niitä keppejä tosiaan ei oikein suomessa ole. Olisi kuintenkin välttämätöntä päästä koittamaan ennen ostopäätöksen tekemistä. "Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri URKK #2 |
Jep Deanin hankintaa olen tosiaan funtsinut, koska niistä vain hyvää on tullut kuultua. Eivätkä tosiaan ole hinnalla pilattuja. Cadillacin vaikean saatavuuden takia on päässäni myös käynyt tuon Z-mallin hankinta. Niitä kun ilmeisesti vielä tuodaan Suomeenkin asti. Mutta on tässä tosiaan aikaa vielä miettiä, kun loppukesästä tuo hankinta vasta tulee tehtyä. http://www.deanguitars.com/z.htm Siinä kuvaa ja tietoja. Cadillacin suhteen ainakin tuo testaaminen koituisi todella ongelmalliseksi, jos niitä keppejä tosiaan ei oikein suomessa ole. Olisi kuintenkin välttämätöntä päästä koittamaan ennen ostopäätöksen tekemistä. Juu kannattaa ehdottomasti tsekata ainakin Deanin 79 sarja. Siihen hintaan ei parempaa keppiä löydy. |