tupac 25.02.2005 18:56:18 | |
---|
Mites on onko noilla Leo Quanin badass tai bass II tallalla käytännon eroa ja missä määrin,mulla on fenderin jazz basso ja siinä on sellanen standardi talla ja tarkotus ois vaihtaa ja meneekö ne suoraan heittämällä paikoilleen entä mitä mieltä ootta seymour duncanin j-bass quater pound mikeistä. Kiitos etukäteen tiedoista |
Niskamies 25.02.2005 19:50:35 | |
---|
Badass kakkonen menee suoraan Fenderin tallan tilalle. Badass ykkösessä on vain kolme ruuvia, ja sillä on suurempi massa. Meitsi on meshissä. |
Keny 26.02.2005 10:33:30 | |
---|
Noi tallat on ikuinen juupas eipäs keskustelu.Mulla kahessa fenkussa badass II kiinni ja ihan jees ovat.Olivat valmiina joten en viiti vaihtaa poiskaan.Ei niin palioo vaikuta soundiin mut stydimmät ovat ja helpompi säätää. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Noi tallat on ikuinen juupas eipäs keskustelu.Mulla kahessa fenkussa badass II kiinni ja ihan jees ovat.Olivat valmiina joten en viiti vaihtaa poiskaan.Ei niin palioo vaikuta soundiin mut stydimmät ovat ja helpompi säätää. Hyviä tallojahan ne, mutta vähän hinnan kiroissa. Ja voi saatavuuskin olla huono.. Tilaustavaraa voi olla. |
Wil-J 26.02.2005 12:25:44 | |
---|
Hyviä tallojahan ne, mutta vähän hinnan kiroissa. Ja voi saatavuuskin olla huono.. Tilaustavaraa voi olla. Millbrookilta saa mutta hinta on päätä huimaava! |
Niskamies 26.02.2005 12:28:35 | |
---|
Mä sain omani Absqualta ihan inhimilliseen hintaan, ja todella tykkään tästä verrattuna originaalitallaan. Ei se saundi parantunut huimaavasti, mutta säädettävyys sitäkin enemmän. Meitsi on meshissä. |
fox 26.02.2005 16:30:42 | |
---|
Millbrookilta saa mutta hinta on päätä huimaava! Toistasataa eskobaaria, arva*an?? |
Wil-J 26.02.2005 17:07:38 | |
---|
Toistasataa eskobaaria, arva*an?? Viimeksi kun kävin oli 150 eseä!!! SATAVIISKYT!!! |
Teme007 26.02.2005 17:58:23 | |
---|
Viimeksi kun kävin oli 150 eseä!!! SATAVIISKYT!!! Joillakin on kyllä katteet kohdallaan. Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia. |
Groovelover 27.02.2005 17:40:05 | |
---|
Viimeksi kun kävin oli 150 eseä!!! SATAVIISKYT!!! Oho. Ostin presariin Badass II-tallan millbrookista silloin kun oli vielä markat käytössä ja hinta oli 500mk. Vähän on hinnat nousseet, hui. |
hollstro 27.02.2005 19:34:07 | |
---|
Viimeksi kun kävin oli 150 eseä!!! SATAVIISKYT!!! No on ihan karmee hinta, paitti tiestysti niille jolla on rankasti massia. Nyt on pantu kerroin kohalleen. Tässä referenssiä jenkkihinnoista: http://www.bestguitarparts.com/category/Bass_Bridges Badass II 64 taalaa ja Gotohin vastaava 40 dollaria. Vaikka olen postimyyntiä vastaan noin periaatteessa niin kohta jotuu taas kääntämäään takkia. |
Wil-J 27.02.2005 20:00:35 | |
---|
No on ihan karmee hinta, paitti tiestysti niille jolla on rankasti massia. Nyt on pantu kerroin kohalleen. Tässä referenssiä jenkkihinnoista: http://www.bestguitarparts.com/category/Bass_Bridges Badass II 64 taalaa ja Gotohin vastaava 40 dollaria. Vaikka olen postimyyntiä vastaan noin periaatteessa niin kohta jotuu taas kääntämäään takkia. Mulla on toi Gotohin vastaava ja hyvin on tuntunut pelittävän. |