uruttaja 25.02.2005 10:19:51 | |
---|
Ei se mun mielestä tee. Eikös sillä ole oma bändi? Jos tilapäisesti on käynyt, siitähän en tiedä. Toisaalta käyköön, ei se siitä kummemmaksi muutu. Täällä se oli homobaarissa jonkun hanuripartion kanssa. Toisaalta olis ollu kiva nähdä se, toisaalta parempi että aalloppi on ehyt. |
mack the knife 25.02.2005 10:28:16 | |
---|
Täällä se oli homobaarissa jonkun hanuripartion kanssa. Toisaalta olis ollu kiva nähdä se, toisaalta parempi että aalloppi on ehyt. Eikös se ollu taustanauhoilla, vai olenko taas saanu väärää tietoa? Becksu vai mikä se baari on. Siellä Sallassahan se kävi jonkun ihanan trion kanssa. -Mistä otteesta tää menee? |
uruttaja 25.02.2005 10:40:23 | |
---|
Eikös se ollu taustanauhoilla, vai olenko taas saanu väärää tietoa? Becksu vai mikä se baari on. Siellä Sallassahan se kävi jonkun ihanan trion kanssa. Saatto se olla nauhojenkin kans. Enhän minä ilikiä tuommoseen Peksuun mennä kattomaan onko sillä bändi vaikko inte. |
iso j 25.02.2005 13:38:31 | |
---|
Saatto se olla nauhojenkin kans. Jos näin on niin eiköhän pelasteta yhteistuumin kappale suomi-iskelmän "historiaa" ja lyöttäydytä kimppaan komppaamaan Einii? Pantas oikein torvet ja kaikki... peliin. Nimim. jes söör, alko muakin poltteleen kun luin keskustelua. Bändille pitäs olla kyl myyvä nimi mikäs se vois olla? Eini & L.O.V.E ? Suojasen T. vois hoitaa keikat ja manageroinnin. onks parempia? "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
uruttaja 25.02.2005 13:47:04 | |
---|
Jos näin on niin eiköhän pelasteta yhteistuumin kappale suomi-iskelmän "historiaa" ja lyöttäydytä kimppaan komppaamaan Einii? Pantas oikein torvet ja kaikki... peliin. Nimim. jes söör, alko muakin poltteleen kun luin keskustelua. Bändille pitäs olla kyl myyvä nimi mikäs se vois olla? Eini & L.O.V.E ? Suojasen T. vois hoitaa keikat ja manageroinnin. onks parempia? Keijo , Tappi ja Larssi tekis myyntirenkaan, Keijon vastuualue on rahaliikenne, Larssin viranomaisyhteistyö ja -ilmoitukset, Tapin vastuualueeksi jää pr- ja sp- toiminta. Eiköhön tuolla combolla jotain saa aikaan. Niin ja jos vaan bändiin pääsee niin iliman muuta mukana. |
baron 25.02.2005 14:50:03 | |
---|
Toi Mackihän on hyvä humppakiipparisti, se vois lähteä mukaan. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |
mack the knife 25.02.2005 16:48:04 | |
---|
Toi Mackihän on hyvä humppakiipparisti, se vois lähteä mukaan. Älä paroni perkele! Minä lähen nyt Aisan kanssa Kotkaan vetämään saumaa. Tuskinpa humppaa tällä kertaa. No, okei, olen humppaurkuri, täytyy myöntää... -Mistä otteesta tää menee? |
iso j 26.02.2005 00:24:44 | |
---|
Keijo , Tappi ja Larssi tekis myyntirenkaan, Keijon vastuualue on rahaliikenne, Larssin viranomaisyhteistyö ja -ilmoitukset, Tapin vastuualueeksi jää pr- ja sp- toiminta. Eiköhön tuolla combolla jotain saa aikaan. Saiskohan vielä Heinosen Jonin jotenki mukaan?? Sit alkas olee ammattimiehiä takana...ja homma hoituis asiallisesti,,,jus just. "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
Saiskohan vielä Heinosen Jonin jotenki mukaan?? Sit alkas olee ammattimiehiä takana...ja homma hoituis asiallisesti,,,jus just. mulle heinonen oli kerran kaks vuotta keikan pystyssä, eikä hoitanu ennenku lähdin seuraamaan sitä autolla ja ajoin sen mottiin, että pääsin keskustelemaan aiheesta... hoitui. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |