Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: korg dw 8000
1 2
jerry_field
20.02.2005 20:01:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

löysin tommosen synan komerosta..tietääkö joku olisiko ton käyttöohjeita jossain netissä tai jollain joka vois tehä siitä esim kopion?
 
pitää olla fjongaa et on stÜld håjttiii!
mydarkstar
20.02.2005 20:33:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kokeilepa rekisteröityä yahoon keskusteluryhmään dw 8000, sieltä löytyy.
 
http://launch.groups.yahoo.com/group/DW8000/
 
Windreaper
21.02.2005 01:00:46 (muokattu 21.02.2005 01:01:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytäisinpä synia komerosta. Perhana, kun olen tuota DW-8000:aa etsinyt vähän joka suunnalta, mutta missään ei ole myytävänä. Tarvitseeko tuohon manuaalia? Kaikki parametrit on printattu vehkeen kuoreen - ei kun ruuvaamaan vain.
 
Windreaper
21.02.2005 01:01:03 (muokattu 21.02.2005 01:01:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja tuplat, hyvä minä
 
Absalom
21.02.2005 11:31:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvitseeko tuohon manuaalia? Kaikki parametrit on printattu vehkeen kuoreen - ei kun ruuvaamaan vain.
 
Mulla on alkuperäinen DW-8000:n manuaali, mutta enpä ole sitä juuri tarvinnut. Jos on tarvittavat perustiedot synteesistä (tai ainakin kokeilunhalua), niin parametrien säätö käy tosiaan hyvin näppärästi kuoreen printattuja "ohjeita" seuraten. Takapaneelissahan on sitten vielä ne parit kytkimet, joilla säädetään mm. kasetilta soitettujen soundien vastaanottamista ja databankkien kirjoitussuojausta. harvoinpa noihinkaan tarttee koskea, jos siirtelee soundit SysEx-muodossa.
 
Paskimmillaankin proge on parasta...
jerry_field
21.02.2005 12:52:01 (muokattu 21.02.2005 12:53:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytäisinpä synia komerosta. Perhana, kun olen tuota DW-8000:aa etsinyt vähän joka suunnalta, mutta missään ei ole myytävänä. Tarvitseeko tuohon manuaalia? Kaikki parametrit on printattu vehkeen kuoreen - ei kun ruuvaamaan vain.
 
itseasiassa löysin tyttöystävän komerosta..
ebayssa oli ainakin myynnissä toi johonkin alle 200 dollarin hintaan, joten eiku huutamaan!
 
pitää olla fjongaa et on stÜld håjttiii!
Absalom
21.02.2005 17:20:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manuska löytyy pdf:nä osoitteesta http://www.pallium.com/bryan/dw8000.php#Manual
 
Paskimmillaankin proge on parasta...
teroyk
25.02.2005 17:21:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itseasiassa löysin tyttöystävän komerosta..
ebayssa oli ainakin myynnissä toi johonkin alle 200 dollarin hintaan, joten eiku huutamaan!

 
Minä huudan 200euroa, eikös se euro ole vahvempikin kuin dollari ja aika reippaasti.
 
JPQ
25.02.2005 18:26:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulikin mieleen että mihin ihmeeseen eli missä soundeissa tuosta
eniten teistä käyttäjistä iloa jos joskus tuon onnistuisi saamaan
itselleen tai olisi omituinen studio jossa on jo se.:)
 
polyfonken
25.02.2005 18:38:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siitä saa ihan hyviä kylmiä 80-luvun urku- ja leadiääniä. halvan ja rujon kuuloisia toki mutta niin oli tohon aikaan osatkin. toimii särön läpi raskaampaankin kamaan ja jostain syystä heviäijät tykkää näistä.
 
mulla ois tossa ex8000-räkki joka pitäisi varmaan huoltaa kun siitä ei kuulu ääntä vaikka muuten toiminta normaalilta vaikuttaakin. toisaalta ei kyllä oo ollut sitä niin ikävä että jaksaisin huollattaa.
 
t. (http://www.polyfonken.com/ghostmonkey)
JPQ
26.02.2005 00:05:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voikos tuolla tehdä metallisia bassoja ? tyylin fm synat tai analogi
synat vähintään kahdella oskilla jotka saa oktaavin päähän
toisistaan. ja mitä pyytäisit huollon jälkeen ?
 
Absalom
26.02.2005 09:36:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulikin mieleen että mihin ihmeeseen eli missä soundeissa tuosta
eniten teistä käyttäjistä iloa jos joskus tuon onnistuisi saamaan
itselleen tai olisi omituinen studio jossa on jo se.:)

 
Todella hyvän kuuloisia leadeja tuosta ainakin irtoaa. Vähän paskempikin lead-saundi kuulostaa hyvältä ja paksulta, kun asettaa laitteen unison-tilaan. Itse olen mieltynyt myös laitteen urku- ja jousisaundeihin. Eiväthän ne toki mitään realistisia 1:1-kopioita ole, mutta ei mun käytössä tarttekaan.
 
Aika hauskoja sähköpianoja saa myös, kun jaksaa vähän ruuvata. Kohtuullisia Moog-imitointeja olen myös saanut aikaiseksi. Laitteessa on ikäisekseen tosi hyvä ja laajaskaalainen delay-efekti, josta on ollut hyötyä monen saundin kanssa.
 
Monissa arvosteluissa olen nähnyt kehuttavan nimen omaan synan bassopuolta. Itse en ole niihin perehtynyt ollenkaan. Nuo alkuperäisten soundbankkien bassot olivat ainakin tosi tummia ja jykeviä. Ja kun ottaa huomioon synan äänimaailman tietyn kylmyyden, niin luulisi noita metallisia bassojakin irtoavan pienellä ruuvaamisella.
 
Paskimmillaankin proge on parasta...
18is9
28.02.2005 08:04:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäli ketään kiinnostaa niin Dream Theaterin parilla ekalla levyllä on kaikki leadit tehty DW8000:lla, ja se taitaa näkyä Kevin Mooren räkissä Live in Tokio -videolla siinä JD-800:n yläpuolella.
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
eliastone
12.08.2013 21:52:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä löytänyt tuoreempaa keskustelua aiheesta täällä, joten laitetaan sitten tänne. Tuli tosiaan hommattua tämä kysinen laite tässä hetki sitten ja se vaikuttaa kylla lupaavalta. Onko teillä kellään kokemusta noiden patchien lähettämisestä midillä koneelta syntsaan? Yritin lukea aiheesta netistä ja löysin haluamiani sysex-tiedostoja sekä ''SySex librarian'' -softan, jonka pitäisi lähettää midi-tieto syntsaan. Korg ei vaan tunnu reagoivan mitenkään tähän.
 
Prophet
12.08.2013 22:40:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

polyfonken: siitä saa ihan hyviä kylmiä 80-luvun urku- ja leadiääniä. halvan ja rujon kuuloisia toki mutta niin oli tohon aikaan osatkin. toimii särön läpi raskaampaankin kamaan ja jostain syystä heviäijät tykkää näistä.
 
Heviäijille just sopiva:
 
https://www.youtube.com/watch?v=b5WCV5f28Pg
 
pekka montin
13.08.2013 08:51:31 (muokattu 13.08.2013 08:53:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sanansaattaja: Enpä löytänyt tuoreempaa keskustelua aiheesta täällä, joten laitetaan sitten tänne. Tuli tosiaan hommattua tämä kysinen laite tässä hetki sitten ja se vaikuttaa kylla lupaavalta. Onko teillä kellään kokemusta noiden patchien lähettämisestä midillä koneelta syntsaan? Yritin lukea aiheesta netistä ja löysin haluamiani sysex-tiedostoja sekä ''SySex librarian'' -softan, jonka pitäisi lähettää midi-tieto syntsaan. Korg ei vaan tunnu reagoivan mitenkään tähän.
 
Saa joskus useamman kerran kokeilla. Ei toimi aina heti.
Hyvä syna. Mulla ollut kumpikin mutta syystä toisesta kiinnyin enemmän sen pikkuveljeen, DW-6000:seen jonka omistan edelleen. Kasitonninen silti spekseiltään "parempi" syna jne jne, ja onhan se loistava soitin missä on hinta ja laatu kohdillaan.
 
Thomas Häggblom
13.08.2013 12:30:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jerry_field: itseasiassa löysin tyttöystävän komerosta (DW-8000 -synan)
 
She's a keeper!
 
Olen itsekin vähän miettinyt tuota EX-8000 mallia. Piti jo ostaa se silloin kun tepposal myi paljon syniä pois, mutta tulikin hankittua se Poly-800 -moduuli, EX-800.
Retrosoundilla on ainakin tosi uskottavan kuuloinen demo tuosta DW:stä, hyvin mielenkiintoiset soundit.
 
The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel
R0IST0
13.08.2013 13:51:53 (muokattu 13.08.2013 13:57:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jerry_field: itseasiassa löysin tyttöystävän komerosta..
 
kaikilla ei käy ihan yhtä hyvä tsägä kun tutkivat tyttöystävän komeroita :D
 
..vaikka onkin 8v vanha threadi niin aika mielenkiintoinen tapaus, miten noin voi käydä? eli aloit seurustelemaan ja kun etsit pölynimuria yleiskonetta tms. fööniä heviletin kuivaamiseen löysit muijan komerosta fukin korg dw-8000:n!? siinä on ex-jätkä lähteny vauhdilla sanompa vaan. moni ei liikkuis metriäkään tontilta ilman vintagekorggejaan.
 
JPQ
13.08.2013 22:17:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

R0IST0: kaikilla ei käy ihan yhtä hyvä tsägä kun tutkivat tyttöystävän komeroita :D
 
..vaikka onkin 8v vanha threadi niin aika mielenkiintoinen tapaus, miten noin voi käydä? eli aloit seurustelemaan ja kun etsit pölynimuria yleiskonetta tms. fööniä heviletin kuivaamiseen löysit muijan komerosta fukin korg dw-8000:n!? siinä on ex-jätkä lähteny vauhdilla sanompa vaan. moni ei liikkuis metriäkään tontilta ilman vintagekorggejaan.

 
tai sitten jostai syystä ollut tytön. ps. ei sitäkään koskaan tiedä kaikki tytöt/naiset eivät ole samanlaisia.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
R0IST0
13.08.2013 22:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: tai sitten jostai syystä ollut tytön. ps. ei sitäkään koskaan tiedä kaikki tytöt/naiset eivät ole samanlaisia.
 
dream on dude :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «