Eipä niitä muualtakaan saa. Hommaa vaan DH mediumeja tai med-thinnejä. joo näinhän se on, kävin staggin sivuilta tsekkaamaassa niin noita ei tosiaan valmisteta muina paksuuksina kuin rock. Ei minulla mitään pahaa sanottavaa noista DH:n pelleistäkään ole, itseasiassa tänään kävin musaliikkeessä koputtelemassa 18" dh:n medium krässiä ja hyvältähän tuo kuulosti, aivan kuten omani dh... seuraavaksi kuitenkin tulee furian splässi(maanataina) ja sitten varmaan sh:ta alan sitten kahtelemaan.. Tärbä-tärbä-kosh |
ramzuz 25.02.2005 22:29:49 | |
---|
No nyt on sitten dh haikka ja ride ja se 18 crash viel tulossa. Hevi on parasta |
moderndrummer88 25.02.2005 22:54:50 | |
---|
No nyt on sitten dh haikka ja ride ja se 18 crash viel tulossa. onnea! Tärbä-tärbä-kosh |
ddrum54 26.02.2005 13:26:44 | |
---|
No nyt on sitten dh haikka ja ride ja se 18 crash viel tulossa. Miltäpä maistuvat? Tuo DH - haikka kiinnostaa, kuvaile hiukan. 2`n 4 |
Niskamies 26.02.2005 13:32:06 | |
---|
Miltäpä maistuvat? Tuo DH - haikka kiinnostaa, kuvaile hiukan. Se on todella roch. Kirkas ja erottuva saundi. Voisin melkein pistää ääninäytettä, kun tossa äänittelin settiä. Meitsi on meshissä. |
Niskamies 26.02.2005 13:50:17 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
ramzuz 26.02.2005 14:12:35 | |
---|
Miltäpä maistuvat? Tuo DH - haikka kiinnostaa, kuvaile hiukan Mun mielestä dh haikka on paras millä oon ikinä soittanu!! Hyvä rock haikka mut sopii tosi hyvin kevyempäänkin. Mätötessä ihan helmi ja kun soittaa rauhallista niin tosi hyvä siinäkin. Kello soundi on tosi hyvä varsinkin kun pitää väärinpäin kuten minä teen. testasin kerran ja siitä asti ollut väärinpäin. Kannattaa koittaa! Kaikki eivät varmasti pidä väärinpäin olevasta haikasta itse tykkään. Suosittelen kokeilemaan tota jos on uutta ostamassa. Pienet setit on parhaita! |
ramzuz 26.02.2005 14:13:36 | |
---|
onnea! Kiitos kiitos:D Pienet setit on parhaita! |