NKVD 25.02.2005 15:29:31 (muokattu 25.02.2005 15:44:27) | |
---|
Olisin ostamassa kaapelilla toimivaa haikkatelinettä ja nyt kysyisinkin, että mitä kannattaisi huomioida sitä ostettaessa? Se ei tule kakkoshaikaksi, vaan ottaisin sen ns. pääkäyttöön. Minulla on ollut normaali haikkateline käytössä, mutta en saa sitä tarpeeksi lähelle johtuen basarista. Suurin syy vaihtoon on kuitenkin se, että en osaa käyttää haikkaa oikealla jalalla (olen vasenkätinen, mutta soitan basaria oikealla jalalla), joten tällä kaapeli-mallilla saisin pedaalin vasemmalle puolelle ja itse haikka olisi kuitenkin oikealla puolella. Kertoilkaapa omia kokemuksia noista remote haikoista ja vinkkejä niiden ostoon. http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … r_kabel_hihatmaschine_prodinfo.htmlhttp://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_yamaha_whs860_prodinfo.htmlhttp://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-175508.html Pearlilla ja Yamahalla näyttäisi olevan kohtuu hintaisia malleja. Taman malli on jo puolet kalliimpi noihin verrattuna. Edittiä: Noi linkeissä olevat mallit eivät välttämättä ole juuri niitä malleja joita olen ostamassa. Ne ovat vain esimerkkejä hyvistä vaihtoehdoista. Muitakin saa ehdottaa mikäli tietää. Kovin suurta tarjontaa noista kaapeli malleista ei tunnu löytyvän. Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del |
Niskamies 25.02.2005 15:32:27 | |
---|
Ottaisin noista Yamahan. Se on halvin, ja varmasti hyvä, tuntien Yamahan hardwaren laadun. Meitsi on meshissä. |
Mr. Sly 25.02.2005 15:46:09 | |
---|
Noista valitsisin varmaankin Pearlin. Eliminatorin laatu on todella hyvää. Lisäksi näyttää tukevimmalta tuo alaosa Pearlissa. Tama näyttää heikoimmalta vaikka onkin kallein. "Keep it simple, stupid!" |
Soundi-lehdessä Malmberg sanoi, että sillä on mennyt Pearlin remotehaitsuja turhan tiuhaan tahtiin rikki. Malmberg sanoo myös, että hänellä käyttö on kovempaa, kun hänellä ei ole tavallista haitsua ollenkaan. Tokihan äijä soittaa muutenkin tiuhaan tahtiin. Edit:Muista toki ostaa klämppi samalla. Yamahassa ja Tamassa lukee erikseen, että klämppi ei sisälly pakettiin, joten ei varmaan tule sellaista pearlinkaan mukana. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Tama (Royal Star) 25.02.2005 18:19:51 | |
---|
aika raisun hintaisia..... ite kyllä tyytyisiin johonkin toiseen patenttiin..... mikä ihmeen zildjian.....? |
junttura 25.02.2005 18:30:20 | |
---|
Ottaisin noista Yamahan. Se on halvin, ja varmasti hyvä, tuntien Yamahan hardwaren laadun. Samaa mieltä. Vuosien kokemus jammun kaapelihaikasta, saa mihin haluaa, hyvät säädöt ja drop-clutch hillona munkissa. Räkissä ehdoton. loppuu se vitun näppäily! |
Youni 25.02.2005 18:47:12 (muokattu 25.02.2005 18:50:07) | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
ddrum54 25.02.2005 19:33:58 | |
---|
Osta Yamaha. Pearl on kuraa. 2`n 4 |
afro 25.02.2005 20:39:04 | |
---|
Osta Yamaha. Pearl on kuraa. En tuomitsisi kyllä noin jyrkästi. Oletko kokeillut Pearlin uudempaa hardwarea? Totta on, että Yamahalla valmistaa laadukasta rautaa, mutten silti suoraan haukkuisi Pearlia aivan kuraksi, itselläni kokemusta Pearlin paremmista raudasta on, kuten myös Yamahan. Pearlin standeissa on monia hyviä ominaisuuksia, ja ne ovat ainakin itselläni kestäneet. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
NKVD 25.02.2005 21:43:00 | |
---|
Itsellä sekä isälläni on ollut aina Taman ja Pearlin hardwarea ja kummastakaan niistä ei ole pahaa sanottavaa. Yhtään telinettä emme ole saaneet vielä hajalle vaikka iskäkin on soittanut jo 40 vuotta. Yamahasta ei ole minkäänlaista kokemusta (paitsi jostain 125 kuutioisesta motskarista...jeejee) Pearlin pedalissa olisi hyvää noi tukijalat. Yhtä kaapelitelinettä kävin testaamassa missä ei ollut noita tukia ja se tuntui todella heiveröiselle. Se oli kuitenkin pikainen testaus jonka perusteella on paha sanoa vielä sanoa juuta ja jaata. Mikä tuon kaapelitelineen virallinen nimi on suomeksi? Kaapeli hi-hat? Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del |
tthei 25.02.2005 21:57:35 | |
---|
No jos nyt puututaan visuaalisiin seikkoihin niin... onhan toi Pearlin Eliminator footboardi ainakin omasta mielestäni hienoimman näkönen ;D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
LaquerHead 26.02.2005 01:29:57 | |
---|
Käy ostamassa Jkl:n musapörssistä käytetty Pearlin remote haikka http://www.musaporssi.fi/asp/default.asp etkä maksele maltaita. Tuo Taman versio näyttäs kyllä olevan reilusti ylihintainen vaikka siinä on se lever glide- systeemi. Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun. |
Tangled** 26.02.2005 10:20:12 | |
---|
Pearlin ostaisin ehdottomasti, tosin sellainen kyllä viikon sisään mulle jo ilmaantuukin (: Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
NKVD 26.02.2005 11:41:01 | |
---|
Pearlin ostaisin ehdottomasti, tosin sellainen kyllä viikon sisään mulle jo ilmaantuukin (: Mistä ostit ja paljonko rahapussi ohentui? Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del |
Youni 26.02.2005 11:58:50 | |
---|
Pearlin ostaisin ehdottomasti, tosin sellainen kyllä viikon sisään mulle jo ilmaantuukin (: Laita sitten kuvaa, kun sinulla on se. Asettelu kiinnostaa. Itse olen vasuri ja mietityttää vähän miten tuollaisen asettelisi jos olisi. En silti ole ostamassa, askarruttaa vaan... Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
HCW 26.02.2005 17:51:50 | |
---|
Osta Yamaha. Pearl on kuraa. Yammu tekee kyllä hyvää hardwarea. Itselläni kaikki rauta on Pearlia (Symb.ständit B-1000, virppa S-1000, eliminator pedaalit, haikkaständi ja ensi viikolla tulee eliminator kaapelihaikka :) Kyllä Pearl asiansa osaa rautapuolella. Hyvää on ollut eikä valittamista. Paljon hyviä ominaisuuksia. Kakkaahan löytyy joka merkistä sieltä hintahaitarin alimmasta päästä. "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |
Tangled** 27.02.2005 12:59:27 (muokattu 27.02.2005 13:03:53) | |
---|
Mistä ostit ja paljonko rahapussi ohentui? No hmm... Se nyt tulee suhteitten kautta (: on vanhempaa mallia, ne on parempia. Taitaapi olla joku 369e oikea hinta tms, mut 120e mä siitä maksan (: Laita sitten kuvaa, kun sinulla on se. Asettelu kiinnostaa. jeps, kuvaa tulee kyllä. Mut se tulee sillain, että pedaali tulee vasemmalle jalalle ja itse haikka on sitten tuolla oikealla puolella. Ja kunhan löydän sellaisen vinon klämpin, niin saan sitten haikan sillain kivasti kallelleen (: Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
lkx 27.02.2005 18:33:23 | |
---|
DW:n ysitonninen on sikäli hyvä, että siinä tulee mukana kaikki tarvittava ja se nyt muutenkin on mainio vekotin. There is no spoon... |
riqu 27.02.2005 19:08:02 | |
---|
Kakkaahan löytyy joka merkistä sieltä hintahaitarin alimmasta päästä. eipä oo mulla ollu valittamista yamahan halvimmista ständeistä |
ddrum54 27.02.2005 19:32:53 | |
---|
eipä oo mulla ollu valittamista yamahan halvimmista ständeistä Se johtuu siitä, että Yamahan hardware on parhautta. 2`n 4 |