Johnny Buzz 25.02.2005 16:05:11 | |
---|
Onkos kellään tietoa kyseisestä vahvistimesta? Tehoja speksien mukaan pitäisi olla 1 200 W 2 Ohmiin, 8 Ohmiinkin 500 W. Valmistajan ilmoittamien tietojen mukaan vaikuttaisi ihan asialliselta peliltä, mutta eipä ole kyseisestä merkistä mitään kokemuksia. Ainoa miinus on, että kaappiliitäntään löytyy vain speak-on lähtö. Hintaakaan ei loppujen lopuksi ole ihan järkyttävä tohon tehomäärään suhteutettuna eli Into-Luthmanilla 795 €. Tossa lisätietoja nupista kuvan kera: http://www.kustom.com/products/bass_amps/groovebass_prod.asp Ihan nätin näköinen, jos ei muuta. Harmony Centralin arviot olivat taas perinteiseen tapaan ylistäviä. Tuossa muutama: http://www.harmony-central.com/Bass … ustom/Groove_Bass_1200_Head-01.html Eli jos jollain on kokemuksia kyseisestä nupista tai Kustomin tuotteista ylipäätänsä, niin odotan mielenkiinnolla. |
toivajar16 25.02.2005 16:17:35 | |
---|
Ei ole kyllä paha hinta tehoihin nähden. Vaikuttaa muutenkin ihan asialliselta peliltä. Uusi kehuttu latinduo:
Gloria & Stefan |
M.Hanski 25.02.2005 16:18:39 | |
---|
Ainoa miinus on, että kaappiliitäntään löytyy vain speak-on lähtö. Mun mielestä tuo ominaisuus on pelkkää plussaa. Varttituuman plugiliittimet on alunperin suunniteltu puhelinkeskuksien ristikytkentäpiuhoja varten, ei kaiutinliittimiksi. Kun nyt jostain löytäisi sen hienon kuvan eräästä plugirunkoliittimestä, joka on hetkellisesti kärsinyt kohtalaista oikosulkuvirtaa... |
toivajar16 25.02.2005 16:21:09 | |
---|
BTW, eräs Jamersonin Jamesi soitteli aikoinaan sinisin toppauksin varustetulla Kustomilla. Taitaa olla ihan perinteikäs firma. Uusi kehuttu latinduo:
Gloria & Stefan |
Teijo K. 25.02.2005 16:25:32 | |
---|
Mun mielestä tuo ominaisuus on pelkkää plussaa. Varttituuman plugiliittimet on alunperin suunniteltu puhelinkeskuksien ristikytkentäpiuhoja varten, ei kaiutinliittimiksi. Kun nyt jostain löytäisi sen hienon kuvan eräästä plugirunkoliittimestä, joka on hetkellisesti kärsinyt kohtalaista oikosulkuvirtaa... Nimenomaan näin. Miekin sain pikkuplugilla rikki kaksi vaihtovirtamuuntajaa ennenkuin vaihdoin uuden liittimen vermeeseen. Oikosulku het. Speakon on ehdottomasti paras liitin kaiuttimiin. |
Johnny Buzz 25.02.2005 16:25:39 (muokattu 25.02.2005 16:29:09) | |
---|
BTW, eräs Jamersonin Jamesi soitteli aikoinaan sinisin toppauksin varustetulla Kustomilla. Taitaa olla ihan perinteikäs firma. Juu, ja sillä oli 215 kaappi eiks ollu? Sekin sellanen topattu. Jossain moisen kuvan oon nähny ja olipahan tuolla Ruotsin www.vendolin.se saitille sellainen myynnissäkin. EDIT: Siellähän se edelleenkin oli. http://www.vendolin.se/annons.php?149867 Se olikin 212 se kaappi. Muistin väärin. Toi ois hiano. Ja hinta vain 6 800 SEK. Eli noin 750 €. |
toivajar16 25.02.2005 16:30:04 | |
---|
Juu, ja sillä oli 215 kaappi eiks ollu? Sekin sellanen topattu. Jossain moisen kuvan oon nähny ja olipahan tuolla Ruotsin www.vendolin.se saitille sellainen myynnissäkin. 215 kaappi oli kyllä. Vahvarista oli yleensä keikoilla väännetty bassot täysille ja treblet puoliväliin. Paha setä. Uusi kehuttu latinduo:
Gloria & Stefan |
Mun mielestä tuo ominaisuus on pelkkää plussaa. Varttituuman plugiliittimet on alunperin suunniteltu puhelinkeskuksien ristikytkentäpiuhoja varten, ei kaiutinliittimiksi. Kun nyt jostain löytäisi sen hienon kuvan eräästä plugirunkoliittimestä, joka on hetkellisesti kärsinyt kohtalaista oikosulkuvirtaa... Ihan siis sen takia negatiivinen, että kaikkiin kaappeihin tuota ei sitten voi kytkeä. Vanhemmissa kaapeissa, kun ei tuota speakon liitäntää ole. |
Teijo K. 25.02.2005 16:35:40 | |
---|
Ihan siis sen takia negatiivinen, että kaikkiin kaappeihin tuota ei sitten voi kytkeä. Vanhemmissa kaapeissa, kun ei tuota speakon liitäntää ole. No hohhoijaa. Hommaat sellaisen piuhan jossa on pluki toisessa päässä noita tapauksia varten. Jos omistuksessa on tuollainen wanhus, niin speakonin asennus kaappiin ei ole ylivoimainen tehtävä. ;) |
toivajar16 25.02.2005 16:36:29 (muokattu 25.02.2005 16:37:07) | |
---|
Ihan siis sen takia negatiivinen, että kaikkiin kaappeihin tuota ei sitten voi kytkeä. Vanhemmissa kaapeissa, kun ei tuota speakon liitäntää ole. On olemassa myös myös speakon-1/4 plugi piuhoja. Myös adapteri jolla saa 1/4 plugin muutettua speakoniksi. Itselläni on käytössä, koska EBS:ssä ei ole myöskään plugiliitäntää. Näköjään Arva ehti ensin. Uusi kehuttu latinduo:
Gloria & Stefan |
Johnny Buzz 25.02.2005 16:38:35 | |
---|
No hohhoijaa. Hommaat sellaisen piuhan jossa on pluki toisessa päässä noita tapauksia varten. Jos omistuksessa on tuollainen wanhus, niin speakonin asennus kaappiin ei ole ylivoimainen tehtävä. ;) Jeps tuli selväksi. Enpä ole noiden speakonejen kanssa juuri pelailullu, joten eipä voinut tietää. Kiitos vinkistä. |
M.Hanski 25.02.2005 16:44:31 | |
---|
|
Teijo K. 25.02.2005 21:06:11 (muokattu 25.02.2005 21:14:20) | |
---|
Jeps tuli selväksi. Enpä ole noiden speakonejen kanssa juuri pelailullu, joten eipä voinut tietää. Kiitos vinkistä. Ilmanmuuta asentaisin kaappiin Speakonin plukien rinnalle jos seillaista ei alunperin löydy. Ps. Ja laulukaappeihin asensinkin. |
HC-Audio 25.02.2005 23:02:01 | |
---|
No mulla ei ainakaan ole liiemmin positiivisia kokemuksia tästä merkistä.. oli aikamoinen ritsa se 1x15 1002 kombo mikä mulla oli. Ei hyvää saundia sitte millään. Tehoa kyllä ihan riitti mutta yksi tärkeimmistä asioista vahvarisssa on mielestäni se, että siitä kans saa sellasen saundin minkä haluaa.(- No shit) Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 < b > >-)))> < /b > |
balzary 26.09.2006 23:26:25 | |
---|
Tänään vedin treenit ko. nupilla. Tosi positiivinen kuva jäi. Hyvä soundi, tehoa riittää ja kaikinpuolin jämäkän oloinen vehje. Ampegin kaapin kanssa irtos hyvin reggaet. Kannattaa testata, jos sattuu kohdalle osumaan. Soundi lähtee oliiviöljystä. |
Kholo 27.09.2006 19:06:19 | |
---|
No mulla ei ainakaan ole liiemmin positiivisia kokemuksia tästä merkistä.. oli aikamoinen ritsa se 1x15 1002 kombo mikä mulla oli. Ei hyvää saundia sitte millään. Tehoa kyllä ihan riitti mutta yksi tärkeimmistä asioista vahvarisssa on mielestäni se, että siitä kans saa sellasen saundin minkä haluaa.(- No shit) Itellä on ollu tommonen KBA100X kombo jo kohta nelisen vuotta ja kyllä siitä oikein mukavasti ääntä lähtee. Oon huomannu senki asian tosta, että sitä volyymia ja gainia kannattaa pistää iha reippaasti puolenvälin yli, koska se soundi tuntuu tottelevan tatsia paljon napakammin silloinki ku ledi vilkuttaa punasena ylikuormitusta. EQ on tuottanu aikasta paljon päänvaivaa mut kyl se soundi on sielt aina veivaamalla löytynyt. Ompahan noista kombon omista efekteistäki ollu iloa (pari käyttökelvollista). Hinta oli ostettaessa siinä 350e paikkeilla ja onha kapistus ollut sen väärti, vaikka meniki lähemmäs vuos ennen ku laitetta oppi kunnolla säätämään. Suosittelen kaikille, jotka ettii suht edullista komboa pienemmissä tiloissa käytettäväksi. Linkki vielä: http://www.kustom.com/amps/bass/kba/kba100X_combo.asp |
balzary 31.05.2007 13:21:56 | |
---|
Vaikka loistava nuppi tuo onkin, niin olen mahdollisesti pistämässä sen nyt myyntiin. Pränikässä kunnossa ja Transitcasen-räkki mukaan. Pikaviestillä tavoittaa. |
blackboot 05.06.2007 16:16:10 | |
---|
Erittäin hyvä nuppi. Trankuksi jopa jotenkin lämpimähkö soundi. Hyvin toimivia säätimiä on tarpeeksi tai jopa yli tarpeen. Tehoa riittää. Ainakin Hartken 2500:seen verrattuna aivan ylivoimainen soundi. Hinta / laatu -suhde kohdallaan, vaikka uuden ostaisi. |
Leeni 21.06.2007 21:06:13 | |
---|
Onkos kellään tietoa kyseisestä vahvistimesta? Tehoja speksien mukaan pitäisi olla 1 200 W 2 Ohmiin, 8 Ohmiinkin 500 W. Valmistajan ilmoittamien tietojen mukaan vaikuttaisi ihan asialliselta peliltä, mutta eipä ole kyseisestä merkistä mitään kokemuksia. Ainoa miinus on, että kaappiliitäntään löytyy vain speak-on lähtö. Hintaakaan ei loppujen lopuksi ole ihan järkyttävä tohon tehomäärään suhteutettuna eli Into-Luthmanilla 795 �. Tossa lisätietoja nupista kuvan kera: http://www.kustom.com/products/bass_amps/groovebass_prod.asp Ihan nätin näköinen, jos ei muuta. Harmony Centralin arviot olivat taas perinteiseen tapaan ylistäviä. Tuossa muutama: http://www.harmony-central.com/Bass … ustom/Groove_Bass_1200_Head-01.html Eli jos jollain on kokemuksia kyseisestä nupista tai Kustomin tuotteista ylipäätänsä, niin odotan mielenkiinnolla. paljon tehoa ja laatua "pienellä" rahallaa saa myös Carvin B1500 nupista. Tosin näyttää hinta olevan menossa ylöspäin... |