Aihe: Käykää katsomassa!!
1
NORTON
17.03.2003 14:22:45

Eli käykäähän Cathi Brien sivuilla ja pistäkää ihmeessä kommentia tänne, vieraskirjaan tai sitten sähköpostilla. Kiitos!!

http://www.cathibrie.cjb.net

Ihan OK bändiltä näytti ja kuulosti, vaikka en tällaista musiikkia pahemmin kuuntelekaan. Tuleeko se uusi lätty jatkamaan samoilla linjoilla?
Cathi777
17.03.2003 15:51:27

Ihan OK bändiltä näytti ja kuulosti, vaikka en tällaista musiikkia pahemmin kuuntelekaan. Tuleeko se uusi lätty jatkamaan samoilla linjoilla?

Kyllä siinä hieman uusia juttuja, mutta periaatteessa samaa meininkiä. Pari hieman rosoisempaa biisiä ja sitten pari kevyempää. Että vähän kaikkea kaikille... No ei nyt sentään.
Taistelutoveri
noir
17.03.2003 16:05:13
Aika laadukasta tavaraa. Laulu oli mielestäni aikas ohutta, tuli Katatonia jotenkin mieleen. Ei haitta jos on tarkoitus hakea moista, itse olisin kyllä hakenut jotain squidlibböbbelö, tai sinnepäin.. ajatuskatko, pahoittelen.
No pain, no delight.
Cathi777
18.03.2003 00:11:53

Aika laadukasta tavaraa. Laulu oli mielestäni aikas ohutta, tuli Katatonia jotenkin mieleen. Ei haitta jos on tarkoitus hakea moista, itse olisin kyllä hakenut jotain squidlibböbbelö, tai sinnepäin.. ajatuskatko, pahoittelen.

Taas toi mystinen Katatonia... Nyt mä lupaan varsinkin ottaa selvää tuosta bändistä, kun siitä jo toisen kerran mainitaan. Meidän bändistä ei meinaan kukaan kuuntele kyseistä bändiä. Eli se ei ole ollut tarkoituksellista.
Taistelutoveri
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)