*Rose* 24.02.2005 16:38:37 (muokattu 24.02.2005 16:43:16) | |
---|
Olen yrittänyt värinpoistolla/vaalennuksilla saada tämän värjätyn värin helvettiin hiuksistani huonoin tuloksin; Hiukset ovat vain kärsineet ja näyttävät vieläkin mustilta, tai no haalistuneelta mustalla, ja kun aurinko paistaa hiuksiin niin näkyy jopa punertavaakin seassa. Joten oman värin kasvatus on nyt menossa, ja vain pari senttiä näkyy omaa väriä, tämä odottaminen on todella ärsyttävää. Kuinkakohan kauan kestää että oma väri ylettyisi n. olkapäille, että silloin voisi leikata sen epämääräisen mustan värin pois? "Sut sidottu on letkuihin muovisiin, olet kuin sätkynukke suuren mestarin. Sä revit kahleet pois ja pääset vapauteen, vain pitkä viiva kertoo matkan loppuneen"-Ruoska |
kirjoittelija 24.02.2005 16:46:14 | |
---|
Kauan. Hiukset kasvaa n. 1,5 cm kuussa. Suosittelen että menet kampaajalle ottamaan vaaleampia raitoja. Ne häivyttävät juurikasvun rajaa ja vaalentavat kokonaisilmettä. Jos kuitenkin haluat tehdä uuden värinpoiston itse kotona (ei tee hyvää tukalle) niin aineen pitää antaa vaikuttaa vähintään tunti, ellei useita tunteja. Musta väri on tosi tiukassa, en tiedä saako edes kaupan aineilla sitä pois ilman että tukka tippuu päästä. Muista käyttää syväpuhdistavia shampoita kun peset, ne syö hyvin väriä. On kivaa olla kiva. |
*Rose* 24.02.2005 16:57:54 | |
---|
Suosittelen että menet kampaajalle ottamaan vaaleampia raitoja. Ne häivyttävät juurikasvun rajaa ja vaalentavat kokonaisilmettä. Jotenkin tuntuu ihan vieraalta ajatukselta ottaa mitään raitoja. Jos kuitenkin haluat tehdä uuden värinpoiston itse kotona (ei tee hyvää tukalle) niin aineen pitää antaa vaikuttaa vähintään tunti, ellei useita tunteja. Musta väri on tosi tiukassa, en tiedä saako edes kaupan aineilla sitä pois ilman että tukka tippuu päästä. Muista käyttää syväpuhdistavia shampoita kun peset, ne syö hyvin väriä. Useita tunteja? Tuota en tiennytkään. Mutta olen nyt päättänyt että en laita enää mitään värjäyksiä enkä värinpoistoja hiuksiini vaan annan vaan oman värini kasvaa takaisin. Eipä ainankaan hiukset kärsi... Jos olisi joku sellainen aine, millä saa hiukset nopeammin kasvamaan olisi aika hyvä juttu...heh. "Sut sidottu on letkuihin muovisiin, olet kuin sätkynukke suuren mestarin. Sä revit kahleet pois ja pääset vapauteen, vain pitkä viiva kertoo matkan loppuneen"-Ruoska |
Jos olisi joku sellainen aine, millä saa hiukset nopeammin kasvamaan olisi aika hyvä juttu...heh. haha, kaljujen ihmisten ihanneaine. ;p ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...! |
kirjoittelija 24.02.2005 20:56:09 | |
---|
Jotenkin tuntuu ihan vieraalta ajatukselta ottaa mitään raitoja. Mutta olen nyt päättänyt että en laita enää mitään värjäyksiä enkä värinpoistoja hiuksiini vaan annan vaan oman värini kasvaa takaisin. No raidathan ei näy "raitoina" tukassa jos ne tehdään oikein. Ne vain vaalentavat yleisilmettä. Tiedän tämän koska mulla vaihtuu kolme kertaa vuodessa väri musta/vaalea/punainen. Mutta jos ei niin ei. ;) Ja mun on ihan pakko sanoa (enkä sano tätä millään pahalla): mikään ei näytä kamalammalta kuin musta/tumma tukka ja sieltä terävänä rajana kasvava maantienvärinen pitkä juurikasvu. Mutta ei siinä mitään, jos tykkäät niin siitä vaan! On kivaa olla kiva. |
Kapina 24.02.2005 21:39:47 | |
---|
Hmm. Minä olen synnynnäisesti mustatukkaisena ajatellut, että blondeilla on kivaa kun ne voi värjätä minkä väriseksi vaan tuon kuontalonsa ja minä en ilman miljuunaa värinpoistoa ja hiustelähtöä. Helpottavaa, että joku valaisi varjopuolia :). Kikkelis kokkelis, mitäs läksit. |