JanneeBDB 24.02.2005 16:57:46 | |
---|
En löytänyt kentistä mitään keskustelua, joten ajattelin aloittaa sellaisen. Eli mitä mieltä uudesta kentistä sinkun max 500 perusteella? Uusi albumihan tulee myyntiin 15.3. Omasta mielestä uuden sinkun perusteella voi odottaa paljon uudelta levyltä. Tykkäilen. Edellinen V&A- levy oli mielestäni musikaalisesti kentiltä ehkä pieni lasku Hagnesta Hilliin jälkeen. Ehkäpä uusi korjaa tilanteen? Toki myyntiluvut oli aika hurjat V&A:llakin, mutta jos en puhukaan niistä. Mitä muut ovat mieltä? Olen oman itseni oma. |
Johnny Buzz 24.02.2005 17:06:55 | |
---|
Itse diggailin myös tosta ekasta sinkusta. Etenkin se kitarajuttu siinä toimii oikein hyvin. Mutta eikös se ollu 16.3. kun se ilmestyy? Niin ainakin olin bussin kyljissä näkevinäni. |
Toveri 24.02.2005 17:13:04 | |
---|
Pari kertaa olen biisin kuullut, hyvä molemmilla rundeilla. Odotan levyä sellaisella orastavalla innokkuudella. Bändihän on loistava. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Folcce 24.02.2005 17:14:38 | |
---|
Tykkäsin perkeleesti tosta uudesta Max 500 -biisin videosta, vaikka se alkaakin samalla tavalla kuin 100 edellistä Kent-videota, mutta siinä on tosi ovela fiilis kun levynkin nimi on Du & Jag Döden. |
JanneeBDB 24.02.2005 17:22:22 | |
---|
Mutta eikös se ollu 16.3. kun se ilmestyy? Niin ainakin olin bussin kyljissä näkevinäni. Tisdag 15 mars Kents nya album "Du & jag döden" släpps. Noin lukee kentin sivuilla. Olen oman itseni oma. |
Levyä odotellaan kyllä innolla. Parhaita bändejä Kent kyllä on. On V&A:llakin hetkensä: Sundance Kid, Pärlor,FF. ...siis per naama? -Yhteensä. |
leijonamieli 24.02.2005 22:04:12 | |
---|
Kent on yllättävän hyvä uudella sinkullaan, eikä ole tehnyt ällöttäviä ratkaisuja tällä ensimmäisellä sinkulla, kuten edellisen se vihellysbiisi. Tällä kertaa Kent kuullostaa itseltään. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
halodrummer 25.02.2005 04:09:07 | |
---|
Hemmetti multa on päässyt livahtamaan ohi tämmönen. Etenkin kun hyllystä löytyy bändin kaikki levyt. Eli aina yhtä innokkaasti odotan.. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Atommic 25.02.2005 10:08:46 | |
---|
Max 500 kolisee meikulle joten kovasti odotellaan täälläkin, varsinkin kun tiedossa on kuulemma jälleen enemmän bändi-levy kuin V&A, joka oli aika puhtaasti Jocke Bergin "soolo". Ja vähän ylituotettu sellainen. Noh, onhan siinä pari aika helmi-biisiä kuitenkin. Silti Isolan lyöminen taitaa olla aika mahdoton juttu... Ambition makes you look pretty ugly |
jazzy 25.02.2005 10:20:45 | |
---|
Kyllähän max 500 Kentiltä kuulostaa. Ja ihan mukavalta biisiltä. Sisko varmaan hankkii tuon uuden levyn heti kun se ilmestyy, ja kyllähän minunkin se pitää läpi kuunnella. Odotan innolla, koska tuo eka sinkku siis lupasi hyvää. "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's crazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
Sperm Donor 25.02.2005 20:35:51 | |
---|
Diggaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
JanneeBDB 13.03.2005 16:01:15 | |
---|
Nostetaanpa tämä nyt ylös, kun levykin ilmestyy ylihuomenna. Ehkäpä sen jälkeen kommenttejakin tulee hieman lisää. Olen oman itseni oma. |
konehes 13.03.2005 16:34:37 | |
---|
Hyvältä kuulostaa. Tulisipa jotensakin Isolan kaltainen levy. |
Rattata 13.03.2005 17:16:12 | |
---|
En aluksi ollu kovin innostunu tosta sinkusta, mutta nyt kun on muutaman kerran kuullu sen niin on parantunut. Eli kaippa tuo uusi täytyy hakea jossain vaiheessa. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
carlos 13.03.2005 17:51:44 | |
---|
Joakimhan sanoi, että on tiedossa kentin melankolisin levy. Ja kyllähän toi nimikin siihen viittaa. Erittäin innoissani tuota kyllä odottelen, 3 aiempaa levyä ovat kolahtaneet nimittäin todella kovaa. I can't hide but I can run for miles |
saturnzreturn 15.03.2005 12:33:05 | |
---|
levy on kyllä kummallinen näky; itse cd:n lukupintakin on pikimusta... ensimmäinen hyvä kentin levy, mielestäni. my wallet's fat and so is my head |
Atommic 16.03.2005 09:27:50 | |
---|
Hätäisen kuuntelukierroksen perusteella kuulostaa erittäin lupaavalta. Tämä levy bändin olisi pitänyt tehdä Isolan jälkeen, perkele :) Klåparen on ihan helmi! Ambition makes you look pretty ugly |
JanneeBDB 16.03.2005 12:54:11 | |
---|
Hätäisen kuuntelukierroksen perusteella kuulostaa erittäin lupaavalta. Tämä levy bändin olisi pitänyt tehdä Isolan jälkeen, perkele :) Klåparen on ihan helmi! Joo, aivan mukavalta tuo uusi kuulostaa. Omaksi suosikiksi toistaiseksi on noussut Du Är Ånga, mutta paljon muitakin hyviä levyltä kyllä löytyy. Kyllä tämä huomattavasti parempi on kuin V&A, mutta ei ainakaan vielä hagnesta hillin tasolle yllä. Olen oman itseni oma. |
piiska 16.03.2005 13:15:39 | |
---|
Aika jees levy näin niinku parin kuuntelukerran jälkeen. Perhanan epäkäytännöllinen tää limited edition. Ois pitäny ostaa ihan peruslevy... |
tommijk 16.03.2005 15:08:05 | |
---|
Millä tavalla tämä uusi eroaa vanhemmasta materiaalista? Rauhallisempaa? Rockaavampaa? Lock 'n' Loll |