Aihe: Joukkosuggestio ja säveltaajuudet
1
kilju
27.01.2005 13:57:17
Tietääkö kukaan hyviä taajuussarjoja jotka saisivat ihmisten alitajunnan suggestiolla alttiiksi? Tahdon kaiken mitä haluan, enkä voi saada sitä aivopesemättä ihmisiä.
Tietyt säveltaajuudethan aiheuttavat tietynlaisia prosesseja ihmisten aivoissa, joten tarpeeksi pitkälle vietynä sävellyksillä voi manipuloida ihmisiä. Jos teillä on muuta tietoa ihmisten manipuloinnista äänen/musiikin avulla, otan sen mielelläni vastaan.
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
hörhö
27.01.2005 14:01:47

Maapallon ominaisvärähtelytaajuus on muistaakseni 4Hz :)

Yksinkertaiset ja toistuvat rytmit ovat hyvä keino, jos haluat kuulijasi transsiin. Tämänhän jo afrikkalaiset alkuasukkaat, shamaanit ja teknojoukahaiset jo tiesivätkin. Ei mulle mitään muita musiikin hypnoottisia vaikutuksia tule mieleen.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara Big Muff Volume Pedal
kilju
27.01.2005 14:03:59
Tämänhän jo afrikkalaiset alkuasukkaat, shamaanit ja teknojoukahaiset jo tiesivätkin.

Ja ammarit.
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
hörhö
27.01.2005 14:04:33

ammarit.

?
lxi
27.01.2005 14:06:44
?

Ammattikoululaiset?

Netistä löysin joskus jonkin ohjelman, joka oli tällaiseen suunniteltu; se soitti eritaajuuksisia ja -tyyppisiä ääniä saadakseen erilaisia vaikutuksia aikaan. En osaa sanoa toimiko vai ei, kun hermo meni siihen ulinaan aika pian.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
kilju
27.01.2005 14:07:40
?

Nehän ajaa niillä tuning-autoillaan ympäriinsä soittaen kovalla äänellä yksinkertaisia bassorytmejä 'subbareista' ilmiselvänä tarkoituksenaan hypnotisoida nuoria tyttöjä, ja saada nämä suostumaan arveluttaviin ehdotuksiinsa.
hörhö
27.01.2005 14:07:55

Netistä löysin joskus jonkin ohjelman, joka oli tällaiseen suunniteltu; se soitti eritaajuuksisia ja -tyyppisiä ääniä saadakseen erilaisia vaikutuksia aikaan. En osaa sanoa toimiko vai ei, kun hermo meni siihen ulinaan aika pian.

Et muista linkkiä?
lxi
27.01.2005 14:09:36
Et muista linkkiä?

Yritän. Palaan asiaan, mikäli etsivä löytää.
kuunneltua
Nuages
27.01.2005 15:24:08 (muokattu 27.01.2005 15:24:48)
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
lxi
27.01.2005 16:53:22
http://www.bwgen.com/

Ehdit eka. Se oli juuri tuo.
kuunneltua
J.Ahonen
16.02.2005 23:47:41
Nehän ajaa niillä tuning-autoillaan ympäriinsä soittaen kovalla äänellä yksinkertaisia bassorytmejä 'subbareista' ilmiselvänä tarkoituksenaan hypnotisoida nuoria tyttöjä, ja saada nämä suostumaan arveluttaviin ehdotuksiinsa.

Samaan aikaan kun Lukiolaiset juovat vuosikerta punkkua ja kuuntelevat Bachin Fuugaa.
Aerodactev
19.02.2005 01:51:51
Bachin Fuugaa.

Mitä niistä?
Long = progressive = good
prijon
23.02.2005 05:49:18
Tietääkö kukaan hyviä taajuussarjoja jotka saisivat ihmisten alitajunnan suggestiolla alttiiksi? Tahdon kaiken mitä haluan, enkä voi saada sitä aivopesemättä ihmisiä.
Tietyt säveltaajuudethan aiheuttavat tietynlaisia prosesseja ihmisten aivoissa, joten tarpeeksi pitkälle vietynä sävellyksillä voi manipuloida ihmisiä. Jos teillä on muuta tietoa ihmisten manipuloinnista äänen/musiikin avulla, otan sen mielelläni vastaan.

Kuuntele aamuyöllä valvotun yön jälkeen The Gatheringin How to measure a planet-albumin 2.levyä kokonaisuudessaan, ja 1.levyn biisejä 4 ja 6. Ja eikun blokkaamaan.
etnopoju
23.02.2005 17:21:30

ei musiikilla voi suggestoida, se on liian abstraktia siihen. musiikilla ei voi ilmaista sellaista kuin "anna rahasi minulle".

pystyt ainoastaan luomaan olotilan, jossa suggestio on mahdollista. tätä olotilaa kutsutaan transsiksi. hommaa vaikka jostain kehärumpu ja paukuta tasaista rytmiä jonkin aikaa, niin se onnistuu.
hörhö
24.02.2005 16:00:21

ei musiikilla voi suggestoida, se on liian abstraktia siihen. musiikilla ei voi ilmaista sellaista kuin "anna rahasi minulle".

Eikä voi oikeastaan mitenkään muutenkaan. Käsittääkseni sellaiset asiat eivät ole hypnoosilla mahdollisia, mitä "potilas" ei halua. Tai on niitä jotain hyväksikäyttötapauksia, en minä tiedä. Mutta siis ihmisten ryöstäminen hypnoosilla ei käsittääkseni onnistu.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara, myy mulle halpa av-etunen
Anonymous-jazz
18.03.2005 11:55:45

Suggestopedinen tahtilaji 6/8 auttaa intrumentaalimusiikkina pänttäämisessä kokeiltu on.
Teemujazz
Jumina5/6
24.03.2005 00:15:02
Ja joku mahdollisimman lähellä ihmisen sydämen leporytmiä nakuttava matala biitti on hyvä. Tosin tuokin vaihtelee, joutunet etsimään hyvän keskiarvon.
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)