Aihe: Auttakaa pelti päätöksessä!!
1 2
Alpha
24.02.2005 18:20:55
Eikös kannatta ottaa ne joista ite tykkää? Staggit mie ottasin heti...
ramzuz
24.02.2005 18:31:21
Sitä mäkin olen ajatellu. Mutta kun jotku puhuu että staggit saattaa haljeta ja niissä ei ole takuuta. ja Sabianeissa on nämä molemmat.
Tosin xs20 on mielestäni hyviä! Mutta stagg tuntuu jotenkin paremmalta.
Alpha
24.02.2005 18:34:24
Sitä mäkin olen ajatellu. Mutta kun jotku puhuu että staggit saattaa haljeta...

Mikä tahansa symbaali hajoaa, jos hakkaa niinku vierasta sikaa väärällä tekniikalla...
ramzuz
24.02.2005 18:36:35
no niin hajoaa! Mut tä kiinalainen laatu on sitä mitä on. Ni mietityttää se ku ei oo takuuta. Mulla on nyt jo dh 16 crash. ja se on kestäny ja on muuten todella hyvä pelti ei voi muuta sanoa. Et enköhän mä ne dh:t vaan osta.
Alpha
24.02.2005 18:42:05
Et enköhän mä ne dh:t vaan osta.

Erittäin hyvä päätös...
Youni
24.02.2005 18:48:44
Erittäin hyvä päätös...

Niin on. Staggeissa on niin persoonallinen ääni. Ne ovat täydellisen epätäydellisiä. Varsinkin jos et mitään trässiä soita, niin luulisin noiden kestävän. Varo kuitenkin noiden staggien reunoja. Ainakin omassa Furia splashissa pelti ohenee reunoja kohti, toisaalta DH:issa ei kai näin ole.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
ramzuz
24.02.2005 18:54:02
Joo sitä just pitääki varoa ja kattoa kaupassa sopivat. Ja on niitten kestettävä jos ne hyvin telineisiin laittaa. Ei liian kireelle eikä ilman muovia. Minkä tahansa pellin saa halki jos se on kireällä päin rautaa!
Hevi on parasta
pehmo
24.02.2005 19:06:05 (muokattu 24.02.2005 19:06:27)

http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=5700&mgid=33&sgid=256

Itse ostin tuommoset, eikä lainkaan kaduta. Huom. 14" krässi! Haikka ja ride ei kyllä niin kummosia ole.
Je dois partir
ramzuz
24.02.2005 19:17:11
Joo no mä en tollasia joka pojan 802sia ala ostaa!!! noitten laatu verrattuna staggiin on nyt vähän parempi.
On 802 silti ihan ok.
Hevi on parasta
Alpha
24.02.2005 19:38:48
Joo no mä en tollasia joka pojan 802sia ala ostaa!!! noitten laatu verrattuna staggiin on nyt vähän parempi.
On 802 silti ihan ok.

Taitaa nuo Staggit olla ennemmin "Joka pojan" pellit...:o) Sen verran niitä täällä hehkutettu, notta niitä menee kaupaksi.
Remo
24.02.2005 20:09:42
Taitaa nuo Staggit olla ennemmin "Joka pojan" pellit...:o) Sen verran niitä täällä hehkutettu, notta niitä menee kaupaksi.

Mutta ei mun. :D En ole vieläkään ymmärtänyt miksi niitä niin paljon hehkutetaan. Kaikki mitä oon testannu kuulosti lähes samalta kun 502. Tai sitten en osaa soittaa paksuja peltejä :S ei ne ainakaan syty eikä ole herkkiä. Ihme huminaa vaan kuuluu. Ei voi ymmärtää staggia.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
ramzuz
24.02.2005 20:19:00
ei ne ainakaan syty eikä ole herkkiä. Ihme huminaa vaan kuuluu. Ei voi ymmärtää staggia.
no mun 16´´ dh crash syttyy niin hyvin et siit sä et vois olla muuta mieltä mut mä tykkään ite niist ihan sairaasti.
On paiste 802ki ihan hyvä. mut kyl staggi ne nyt pitkälle lyö! lukekaa vaikka sitä staggi kirjotusta!
Hevi on parasta
pehmo
24.02.2005 20:19:36 (muokattu 24.02.2005 20:21:02)

On 802 silti ihan ok.

Kunhan nyt vain toin asian esille, ei tarvitse laittaa heti kolmea huutomerkkiä.

Edit: Millbrookista taitaa saada Meinl Classics- paketin 300e. Ellei ne sitten ole MCS:ää.
Je dois partir
ramzuz
24.02.2005 20:25:39
meinl oli kans yks mitä kattelin mut staggiin oon nyt kyl päätyny aikast pitkälti. Sori mul on sellanen tapa et laitan paljon huutomerkkejä:D
Hevi on parasta
Youni
24.02.2005 22:54:37 (muokattu 24.02.2005 22:55:30)
Mutta ei mun. :D En ole vieläkään ymmärtänyt miksi niitä niin paljon hehkutetaan. Kaikki mitä oon testannu kuulosti lähes samalta kun 502. Tai sitten en osaa soittaa paksuja peltejä :S ei ne ainakaan syty eikä ole herkkiä. Ihme huminaa vaan kuuluu. Ei voi ymmärtää staggia.

Juu meillekin voit tulla takomaan tuota Furia splashia ja syttyy aivan mainiosti. Staggit on tehty B20-seoksesta, ne on käsin taottu. 802 ovat B8:a ja koneella tehtyjä. Staggit ovat yksilöitä, paisteen 802 kaikki aika samaa sarjaa. Toisaalta 802 ovat KÄSITTÄÄKSENI kestävämpiä ja saundit ovat aika peruskamaa, jälkimmäinen on sekä hyvä että huono asia.

Jos/kun ostan joskus uusia symbaaleja koko setin menen kauppaan ja kokeilen. Paras vaihtoehto. Eli tee itsellesi selväksi millaisia symbaaleja haet. Mieti mitä musiikkia soitat ja missä soitat. Katso paljonko lompakossa on rahaa. Mene kauppaan, kilkuttele. Jos kaupasta löytyy vain se "ihan hyvä" vaihtoehto, niin älä osta. Mene toiseen kauppaan ja kilkuttele lisää. Kokeilemalla löytää itselleen sopivat symbaalit.

Edit: Minä en ole näin tehnyt, mutta on käynyt tuuri. Älkääkä kuunnelko minua, minulla on 502:sia.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
ramzuz
24.02.2005 23:10:58
Eli tee itsellesi selväksi millaisia symbaaleja haet.
Toi on tosi hyvä kommentti meinaan itekkin olen tota mieltä.
Ja nyt olen löytäny juuri ittelleni sopivan haikan ja riden.
Crashikin on melkeen se mitä haen mutta kokeilen viellä muita.
Hevi on parasta
Maardi
25.02.2005 09:18:18
Ihme juttu että Staggien kestävyydestä on aina jotain juttua. Itselläni on kesästä lähtien ollut käytössä DH 18" medium thin exotic ainoana crashina eikä ole ollut minkäänlaisesta hajoamisesta tietoakaan. (mainittakoon vielä että thrash- ja deathmetal lähinnä sydäntä) Eipä tuota tosin tarvitse kovin kovalla kädellä soittaa kun syttyy todella helposti.
moderndrummer88
25.02.2005 09:34:04
se on just hyvä noissa ainakin dh:n pelleissä että syttyy helposti, oma med.thin.16" ex.dh syttyy todella hyvin kuten myran 12" splässikin se on medium paksuista... noiden ansiosta oikestaan olen alkanut hillitsemään vielä enemmän krässien lyöntivoimaa. nuo myran ja furian krässit vaan harmittaa kun niitä ei saa ainakaan suomesta rock-paksuutta ohuempana ja nuo paksuudet on taas liian paksuja minun makuun ja eipä nuo enää kovin helposti tahdo syttyäkkään.
Tärbä-tärbä-kosh
Niskamies
25.02.2005 10:44:48
nuo myran ja furian krässit vaan harmittaa kun niitä ei saa ainakaan suomesta rock-paksuutta ohuempana ja nuo paksuudet on taas liian paksuja minun makuun ja eipä nuo enää kovin helposti tahdo syttyäkkään.

Eipä niitä muualtakaan saa. Hommaa vaan DH mediumeja tai med-thinnejä.
Meitsi on meshissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)